Esikoinen haaveissa 2016

Juon sitä verigreippimehua ni se on ihan ok makuistakin,ne muut on kauheita ja kantsii kattoo että ei oo sokerilitkua.

No tässähän tämä,ovista odotellessa josko saapuisi tällä kertaa ennen kp.30. Nyt menossa kp 18 ja ei oo vielä tietoakaan,toivoisin niin että tämä kierto ei venyisi kamalan pitkälle,kesän koitan ottaa silti rennosti ja elokuussa sitten tutkimuksiin jos ei mitään tapahdu... toiveet ei oo kovin korkeella ja vauvakuumetta yritän olla päästämättä valloilleen ettei pettymys tuntuisi niin kamalalta taas. Flunssakin pukkaa ja olen saikulla nyt pari pv. ollut niin hulina kevät että nyt kaipaa kroppa lepoa. mut ihana kun tulee kesä ni saa muutakin ajateltavaa.

Nii aika moni meni varmaan sinne toiseen ryhmään kun siel on enemmän ihmisiä.
Mä en jaksa olla semmoses ryhmäs ku meen loppujenlopuks sekasin kuka on kukakin..

Mä en myös itse tiiä onks mul ovulaatioo ollu ikinä vaikka kierrot on on alkanu jotenkin tasottumaan..

sinä et testaa ovista oleenkaan tikuttamalla? hyvä kuitenkin kun kierrot on alkaneet tasoittua. Siihen ovuloimattomuuteen löytyy hyvin lääkkeitä onneksi.
Itse olen tuolla: ei tää voi olla näin vaikeeta ryhmässä! myös mutta muihin en jaksa littyä,kun täällä pysyy kärryllä juurikin aiitä kuka kuki on..
Itse menen ensi viikolla jäsenkorjaajalla käymään,kaikki poppaskonstit koitan joilla rentoutuisi..

En oikein tiiä mitä mieltä oon niist ovulaatiotesteistä. Terkkarilääkäri sano et tuhlaa rahat vaikka kauniisiin alusvaatteisiin ennemmin kun niihin testeihin.

Meillä lähteny vetää lapsettomuustutkimuksiin lähete. Tulee varmaan aika jonnekki puolenvuoden päähän..

Jotenkin mua helpottaa et en oo raskaana . Ja toinen puoli on huolissaan biologisesta kellosta. Että jos ei nyt ni millon sitten?!

No mutta hyvä kun lähete on vetämässä. Itse olen sellainen,etten voi olla tikuttamatta ja kättämättä joka mahdollisuutta,yritän pitää ohjia käsissäni vaikkei se näytä tuottavan tulosta,jos kierto on epäsäännöllinen niin sitten se on, ja toisaalta haluan kättää jokaisen ovulaation hyödyksi kun talletteluja ei jaksa kuitenkaan tehdä joka toinen päivä välttämättä, ja hankalaa jo miehen työnkin vuoksi. Minä taas olen ihan varma,että haluan äidiksi mutta nyt se pelko iskenyt kun ei tapahdukkaan niinkuin ajattelin... tosin voihan hyvinkin olla että se pieni paniikki iskee jos raskaaksi tulee.

Eiköhän se paniikki iske oli se toivottu raskaus tai ei xD

Oon huomannu et aina menkkojen jälken on ruokahaluttomuutta ( lähinnä siis herkut) mut nyt ei oo silleen. Hö. On ollu kivaa ku ei tee kokoajan mieli jotain hyvää. Paitsi nyt ku helteet ollu ni tekee mieli kokoajan jotain suolasta. Ollu hyvää "laihtaria" ku meni useempi viikko ilman herkkuja. Eikös kuulostakki kummalliselta.. Heheh

minulla sama juttu,aloitin sen vähähiilarisen ja hyvään saumaan aloitin kun ollut nämä helteet niin mennyt tosi helposti kun ei tee mitään herkkuja mieli... tämän kierron kokeilen sitä ja sit annan itselle luvan herkutellakin välillä... mut hyvä me!!!

Heippa,
Liityn seuraan. Jonkun aikaa on jo tullut seurailtua muiden kirjoituksia, joten jospa liittyisi itsekin mukaan keskusteluun. Täällä olisi kanssa esikoinen toiveissa. Miehellä on jo aiemmasta liitosta lapsia, mutta itselleni olisi nyt ensimmäinen. Ikää on 34 vuotta ja yritys aloitettu 11/2015. Viime kierrossa sain haamuviivan, mutta menkat alkoi sitten kuitenkin pari päivää myöhässä. Nyt kp 11 menossa. Tässä kierrossa otettu käyttöön greippimehu, verigreippi ja royal geleet. Eikai niistä haittaakaan oo :)

Viola tervetuloa, sinulla on varmaankin ollut kiinnitysyritys viime kierrossa,mut sehän on vaan hyvä merkki että yritystä on ollut. Haittaa nuista tosiaan varmaan ei ole. Minä ja höpö ollaankin sitten vähän pidempi kiertolaisia ja ihan ongelmitta ei tämä haaveilu ole sujunut,täällä odotellaan kiertojen tasaantumista ja ennenkaikkea ovista!!! taas se kuppaa jossain viipyä...
Plussatuulia sinulle Viola:)

Mäki oon lukenu tätä ketjua pitkään mut oon aatellu et tää on jo "täys" ku aloitettu iät ajat sit :D mut mahtuuko viel esikoishaaveilija?

Jee! Lyhyestä virsi kaunis, yritys aloitettiin 12/15, josta tärppäskin heti. Lopetin ehkäisypillerit tollon joulukuussa, ja tammikuussa heti plussa. No se todettiin sitten rv 12+3 keskeytyneeksi keskenmenoksi, ja siinä menikin koko viikko, lopulta pääsin kaavintaan. Oli se niin kamalaa. Siitä asti on jatkettu yritystä, kuukausi siinä oli taukoa kun olin niin traumatisoitunut kokemuksistani etten halunut edes miettiä seksiä. Nyt käytössä greippimehu, gelee royale, foolihappo ja mammavitamiinit. Tällä hetkellä kp25, jännän äärellä taas kerran. Perjantaina pitäis alkaa menkat.

Ja tosiaan mulla oli oireita ke-la joista arvelin että vois olla tärppi, mutta nyt oireet kadonneet niin en enää usko plussaan. Ja ite oon sil periaatteel et en testaa enne ku menkat on myöhässä :D

olettepa joutuneet kokemaan tosi rankan alkutaipaleen yrityksen kanssa,hyvä kuitenkin että olet toipunut ja päätitte jatkaa,hienoa miten heti olet raskautunut ja sehän on positiivista,kaikki mahikset siis olemassa. Toivotaan että siellä olisi nytkin pieni ja pysyisi loppuun asti matkassa. Tsemppiä,pidän teille peukkuja :)
Täällä on yritys aloitettu jo 7/15 ja ei yhtään tärppiä,siskolla pahaa endoa ja itselläni pelko siitä,tosin siitä ei ole löytynyt mitään viitteitä. Kierrot temppuilee ja heittelee tosi paljon,pitkillä kierroilla menään ja elokuussa saadaan lähete hoitoihin jos ei pientä kuulu.. tässä kierrossa menossa taas greippimehu ja hieronta sekä jäsenkorjaus,sekä vähähiilarinen ruokavalio + mammavita.
Sitä mammavitaa suosittelen muuten lisäämään ketkä ette sitä käytä,siinä on kaikki ravitoaineet kohdallaan ja suositellaan jo raskautta yrittäville, sisältää mm. foolihappoa (joka muistaakseen ehkäisee keskenmenoja) jne..
Tunteet on heitelleet vuoristorataa kun odotuksen olleet korkealla syksystä ja tärppiä ei vaan kuulu,nyt jo rauhallisempi mieli ja koitan ottaa rennosti.. uskon että jossain vaiheessa on vielä meidänkin vuoro :)
Plussatuulia kaikille:)

Oi teilläkin pitkä taival, tsemppiä <3 itellä kans endoepäily, ei mitään vahvistusta siitä kyllä ole.

tiiamariia teillä on ollutkin tosi rankka kokemus heti alkuun. Tuntuu, että pelkästään se haamuviiva sai itsellä toiveet kattoon, joten en voi edes kuvitella miten kova kokemus teillä on ollut. Toivotaan, että ne sun tuntemat oireet enteilisi plussaa :)
Helinäkeijulle kans tsemppiä. Nuo temppuilevat kierrot on kyllä hanurista.

Täällä kierrot lähti suht tasasesti käyntiin Nuvaringin lopettamisen jälkeen. Nyt tässä kierrossa testailen ekaa kertaa tikuilla ovulaatiota, että onko semmosta ja missä vaiheessa. Nyt on menossa kp 15 eikä eilisessä testissä ollut oikein häivähdystäkään viivasta. Katsotaan tänään uudelleen. Käytiin miehen kanssa viikonloppuna homeopaatillakin, josko sillä ois jotain kikkoja meille. Nyt odotellaan. Ja odottavan aika on pitkä. Pitäis keksiä sen verran muuta puuhaa, ettei kaikki ajatukset pyörisi koko aikaa vauvan toivomisessa.

Niinpä, odottavan aika on pitkä.. mulla oli hyvä harhautus viime viikon ajan kun luin noihin eilisiin pääsykokeisiin, mutta nyt niitäkin tuloksia saa sitten odotella.. :D yhtä odottelua kaikki!

Takaisin