Esikoinen haaveissa 2016

No täällä joko kierto taas heittää kunnolla kun kp. 28 menossa ja ovista ei kuulu testeihin (ellei sit ollut jo ennen kp.17 kun aloitin silloin vastra tikutuksen kun aina ollut ovis kp.20-21 välillä...pientä toivetta elätän että kun viime kuukauden olleet tammikuun jälkeen kp. 28-32 välillä että jos olis käynyt niin hyvä tuuri että ovis olis jostain syystä hoksannut aikaistua kun sain kp.17 lähes tasavahvat viivat testiin..että jos olikin ovis..
Tänään testailin raskaustestillä huvikseen parin tunnin pissapidätyksellä,kun huomenna tarkoitus vappua juhlistaa ja sain hailuran haamun jonka kyllä saatoin kuvitellakin,se ei näkynyt testissä mut kännykuvassa näkyi.. no pitää odotella oliko mielikuvituksen tuotetta,vitsit kun saisin kuvan lisättyä tänne.. hyvin paljon mahdollista ettei oo mikään ja kierto vaan taas venyy järkky pitkäksi..ja oviskin hävinnyt.. pitääpähän taas kehitellä jotain että voi tippuu korkeelta ja kovaa alas...
Mitäs sinne??

Mulla tullu nyt menkat ihan jees pitusella kierrolla. Viimeks tuli kiertopäivä joku 38. Katotaa paljon nyt tulee. Meneillään kp 20. '
Mut noi delliset menkat oli tosi niukat, enntiiä miks..

Ihan unohtui vastata.
Kävin lääkärillä viime ma ja hän ultrasi ja minulla oli luultavasti sit ovis silloin viikonloppuna vasta kp. 30,nyt odotellaan alkaako menkat,nyt menossa dpo9. Lääkäri määräsi raskaustestin verestä,ja huomenna käyn sen ottamassa, josko tässä kierrossa olisi tärppi käynyt. Oireita ei oo mitään kylläkään. Pientä flunssaa vain. En nyt ajatellut hätäillä testien kanssa kun viimeksi tulkitsin niitä hailuroita jo suurennuslasin kanssa turhaan.
Hyvä että sieläkin höpönpöpö alkaa säännöllistyä menkat, joka kierrossahan ei välttis ovuloikkaan että en tiiä voiko liittyä siihen tuo niukka vuoto..
Plussatuulta tähänkin ketjuun,jospa saatais alkukesä täyteen iloisia uutisia :)

Kirjottelin äsken tohon ketjuun "Raskaaksi 2016", mutta sitten löysin tän. Ja tosiaan esikoista täällä yritetään, toiveet korkealla. :happy: Oon 34v. enkä ois ikinä uskonu, että mulle tulee edes vauvakuumetta, mutta nyt oon ihan höpsähtäny. Pari kuukautta yritetty ja nyt ekaa kertaa menkat myöhässä. :nailbiting:

tervetuloa Taikavarpu,jospa siellä olisi jo tärppi käynyt :)
täällä ei ollut vielä tärppiä,koitan tämän kierron vähähiilarisella mennä josko jtn vaikutusta olisi..

Olihan siellä! :D

ImageUploadedByVau Foorumi1463845009.621617.jpg

Tuli menkat. Uus kierto alko siis. Aika hiljasta kyllä et tärppäis. Ainakin siltä tuntuu.. Veikkaan er mussa kyl jotain vikaa. Saadaan varmaan kesäkuus lähete lapsettomuustutkimuksiin..

kauanko te nyt höpö olitte yrittäneet? ja paljonko oli tämä kierto pitkä? täällä nyt menossa vähä hiilarinen ruokavalio, josko se jtn apua tois,pakko koittaa kaikkee.. vaikkei ylipainoa olekkaan mut silti koitan kun sokerihiiri kummiskin oon... akupunktiotakin mietin..

Nuvaring lopetettu 4/2015. 3 viimest kiertoo ollu 38-40 päivää. Menkat kestää n.4 päivää. Niist ei kyl oo juuri mitään vaivaa koska ei oo ees mitää menkkakipuja pahemmin ja vertakin tulee aika vähän. Aikalailla verilimaa pyyhkiessä vaan. 1-2 päivän aikana tulee sillee et saattaa valia verta ja tarviimaan tamppoonii. Ihan ihmeelliset noi menkatkin?

no onpa kyllä vähäiset,jos sinulla on ohut limakalvo? minä juon nykyisin menkoista ovikseen greippimehua ja minulla auttoi tuohon limakalvoon tosi hyvin. yks lasillinen aamuisin.

Takaisin