Minäkin kannustan ottamaan omaa aikaa aina kun vaan ehtii ja keksimään jonkun oman harrastuksen, olkoon sitten vaikka ristikoiden täyttöä, mutta joku mihin voisi hetkeksi uppoutua ja unohtaa muut asiat. Sekin myös helpottaa, kun huomaa sen tunteen, kun alkaa läikkyä kohta yli. Sen voi vaikka sanoa puolisolle tai isommille lapsille, että muuten NYT alkaa olla tarvetta omalle tilalle.
Mua ei niinkään ole vauvavuosi kuormittanut, minusta se on ihaninta aikaa
mutta sitten noi isommat lapset, ainakin nämä omat...
Meillä on kolme vilkasta pikkupoikaa ja keksivät koko ajan jotain kolttosia. Milloin on vessan lavuaari tungettu täyteen marjoja tai vessapaperia ja se on tukossa tai jotain muuta. Nyt kävi ilmi, että esikoinen oli tunkenut sohvan väliin suolakurkkuja, joista ei tykännytkään. Huoh. Päivät kaahotetaan täysiä ja huudetaan ja mölytään. Kaikki ovat rakkaita ja hartaudella toivottu, mutta kyllä välillä mietin, etten jaksaisi toista samanlaista trioa. Kyllä he mehut vie sen verran tehokkaasti. Onneksi kasvavat koko ajan
Olen ollut kesäkuun alusta asti itsekseni kesälomalla lasten kanssa ja nyt alkaa kyllä paukut loppua. Miehellä ei ole ollut lomaa ja lisäksi viikonloppuisin hän on yleensä tehnyt lisää töitä. Vielä kolme viikkoa lomaa jäljellä. Ensi kesäksi on pakko laittaa osa väestä leirille tms.
Anteeksi valitus, ajattelin että tänne uskaltaa avautua tällaisista asioista
mun on kyllä pakko päästä tänään edes lenkille yksikseni