No niimpä! Me miehen kanss tilattiin nyt netistä ensimmäistä kertaa ovistestejä, tulivat super paljon halvemmaksi kuin kaupasti ostettuna. Niillä testaan aktiivisesti, mutta raskaustestejä en uskalla tehdä Toisaalta hyvä, eiväthän ne olisi vielä plussaa näyttänytkään, joten säästyy ainakin piinaukselta.
Mä kävin kanssa alkusyksystä gynellä ennen kun alettiin aktiivisesti yrittämään, ja siellä kaikki ok. Ei otettu ultraa munasarjoista tms. joka tietysti varmistaisi kaiken olevan täysin ok, mutta jo tuo käynti lohdutti, vaikka edelleen kierto on vähän epäjärjestyksessä :) Nyt kuitenkin elättelen toivoa, joskos nämä mun kierrot vihdoin tasoittuvat, niinkuin parit aiemmat kierrot ovat osoittaneet :) Tosiaan julkiselta en muutenkaan saisi apua ennen kuin vuosi yritystä takana, näin sanottiin silloin muutama kuukausi takaperin. Joten ei auta kuin katsoa tai varata aika yksityiselle, jos ei ala tärppää :)
Ite koin nuo ovistestit aika stressaavina, ymmärtääkseni pitäis monta päivää testata aina samaan aikaan ja pissa ei saa olla liian kauan (?) rakossa seissyttä. En saanu ikinä niihin näkymään _mitään_ missään kohtaa kiertoa enkä siis tuossa edellisessä tärppikierrossa kyllä edes testannut. Nyt voisin mielenkiinnosta kokeilla väräjääkö jotain sävyä, kun tuo lima on kuitenkin niin selkee mulla. Mut siis pointtina että ei kannata panikoitua jos ei näy mitään, todennäköisemmin vika testaamisessa kuin ovulaatiossa!