Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tervetuloa Cheryl tänne puolelle, kiva että meitä on useampi :) Ihailen malttiasi, ettet ole testejä vielä uittanut vaikka olisikin menkat myöhässä. Sorrrun ehkä vähän turhan herkästi testailemaan aika pian jos menkat ei ala juuri kun pitäisi ja turhaan, sieltä ne alkaa yleensä lähipäivinä
Tämä on melkoista rakettitiedettä että milloin raskautuu ja mitkä kaikki siihen vaikuttaa, toivotaan että onni tärppii pian!
Moikka! Täällä ensimmäistään yrittävä. Löysin keskustelupalstan vasta eilen, joten liityn heti keskusteluun. Aloitimme marraskuun lopulla yrittämisen, vauva on todella toivottu ollut jo pitkään, ja vihdoin elämäntilanne vauvan tulon sallii. Pakko kyllä myöntää, että tämä aika on todella turhauttavaa ja kaikenlaisia tunneskaaloja käyty läpi loppu- ja alkuvuosi.
Minulla on hyvin epäsäännöllinen kierto, mikä aiheuttaa omat haasteensa. Tällä hetkellä kp 14 ja olen alkanut testailla ovista. Toivotaan että bongaan sen :) Tsemppiä kaikille yrittämiseen !
Moikka! Täällä ensimmäistään yrittävä. Löysin keskustelupalstan vasta eilen, joten liityn heti keskusteluun. Aloitimme marraskuun lopulla yrittämisen, vauva on todella toivottu ollut jo pitkään, ja vihdoin elämäntilanne vauvan tulon sallii. Pakko kyllä myöntää, että tämä aika on todella turhauttavaa ja kaikenlaisia tunneskaaloja käyty läpi loppu- ja alkuvuosi.
Minulla on hyvin epäsäännöllinen kierto, mikä aiheuttaa omat haasteensa. Tällä hetkellä kp 14 ja olen alkanut testailla ovista. Toivotaan että bongaan sen :) Tsemppiä kaikille yrittämiseen !
Moikka!
Täällä esikoiselle annettu lupa tulla viimevuoden loppukesänä. Yrittämällä yrittäminen aloitettiin lokakuussa 2020 ja nyt yk 4 menossa. Pidettiin joulukuussa taukoa. Meillä kummallakin ikää 27 vuotta.
Viime menkat oli tosi oudot. Alkoi tosi vähäsellä tiputtaluvuodolla ja vahvistui sit kunnon vuodoksi. Kesti yhteensä 10 päivää, kun normaalit menkat mulla 6-7 päivää. Mun kierto on aina ollu tosi tasainen ja 27 pitkä. Tiedä sitten mistä johtui. Flon mukaan mulla olis pitänyt olla ovis viimeviikon sunnuntaina 31.1 mutta mitään oireita eikä limoja ollut. Tunnen aina nippailuja oviksen aikoihin ja kauheesti limaa. Lauantaina tikuttelin ja ovis oli lauantai iltana. Flon mukaan menkkojen pitäis alkaa 8 päivän päästä, mut eikö oviksen ja menkkojen välillä pitäis olla 14 päivää?
Kovasti yritän olla kuvittelematta ja ylianalysoimatta, mut onhan se ihan hirmu hankalaa!
Plussatuulia kaikille!
Mites meillä menee?? Onko tullu plussia
Mulla haamuilee