Hei! Oon seuraillut tätä teidän keskustelua viime joulukuusta saakka ja päätin liittyä minäkin nyt keskusteluun mukaan enkä haamuile enää vaan jossai pimennossa. Siskolle oon tähän mennessä avautunut näistä asioista, mutta pitänee rauhoittaa hänellekin oma aika. Hänellä alkaa varmaan men hermo muhun niin siksi sain nyt aikaseksi rekisteröityä tänne. Onks teillä oikeessa elämässä jotain kontaktia joille puhua?
Olen 30v avoliitossa elävä nainen. 8v nykyisen miehen kanssa ollaan taivallettu samaa matkaa. Mies ois naimisiin ja lapsia halunnut jo aikaa sitten. Itse halusin ensin elää nuoruutta, bilettää, matkustella, opiskella ja tehdä uraa. Nyt vähä alkaa mietityttää että kannattiko... Ilman ehkäisyä ollaan menty 5/2020 alkaen. Ei raskauksia. Ei lääkityksiä. Yks ovis bongattu lokakuussa 2020. Menkat tulee millon tulee.
Tällä hetkellä kp 63/37.
Itse täällä 28v ja ehkäisy jätettiin pois 6/2020. Eli aika läheltä tärppää. Tosiaan kierrot oli mitä oli alkuun, mutta menin aika pian yksityiselle ja sain Terolutit tasaamaan kierron säännölliseksi 12/2020. Tällöin myös aloin bongailemaan ovista tikuttamalla tuon kierron joka päivä iahn vain nähdäkseni tapahtuuko mitään ja sainkin sen kiinni. Toinen Terolutkierto 1/2020 oli viimeinen ns. spontaanin raskautumisen kierto ja resepti oli odottamassa Letrozoliin, eli munasolujen kypsytykseen heti seuraavaan kiertoon. Ei kuitenkaan (ainakaan vielä) tarvittu siis apuja, vaan kun kierron sai säännölliseksi ja tieto seuraavan kierron hoidoista rentoutti mielen yrittämiseltä, niin raskaus alkoi spontaanisti ja toistaiseksi ainakin on kyydissä pysynyt. Tällä hetkellä 5+3.
Eli jos kiertojen epäsäännöllisyys aiheuttaa murhetta, niin suosittelen ottamaan yhteyttä, joko julkisen tai yksityisen puolen gyneen. Terolut ei mielestäni ole mikä lapsettomuushoitoihin liittyvä lääkitys, niin voisi mennä ihan julkisellakin puolella läpi, kun tietää mitä kysellä. Tsemppiä koitoksiin! Täältä saa tukea ja apua aivan varmasti, koska kaikki täällä foorumilla tuntuvat tahtovan samaa asiaa