Ensimmäistä lastaan odottavat joulukuiset

Tiitu, kyllä väsyttää! On aivan sama et nukunko 2 vai 12 tuntia töissä niin väyttää. Aamuvuorot on ihan kamalia kun en muutenkaan ole mikään aamuihminen, päikkärit on pakko nukkua muuten ei tule mitään. Mies ei oikeen ymmärrä et kyllä ne raskausoireet alkaa ihan heti alkuraskaudestakin ja kyseenalaistaa että kuvitteletko vaan.. Ei en kuvittele muuten vaan nukahdan tähän pystyyn. Ehkä tuo kohta uskoo.
 
Täällä kanssa väsymys on ihan järkyttävä. Entisestä aktiivisesta ihmisestä on tullut koko ajan väsyneempi ja väsyneempi. Ja tuo itse pahoinvointi ei vielä vaivaa, mutta erilaisia kuvotuksia on jo päivittäin.
 
Moikka.
Taidan liittyä tännekin. :)
Esikoista odotellessa, rv 6+1, la 21.12. Ikää itsellä 25, kohta 26, avokkini jo 26v täyttänyt.
Itse intopinkeenä, mutta ei liikaa, kun kaikki uutta ja jännittävää/pelottavaa. Mies hieman enemmän sekaisin, mutta pelosta. :confused004
Mua kiinnostaa, että miten ootte saanut ajan varatuksi varhaisultraan? :confused:
Mulla ensimmäinen neuvolakäynti 16.5, ultrasta tosiaan ei mitään tietoa.
 
Kai se varhaisultra pitää varata yksityiseltä ja maksaa omasta pussista. Jos ei siis oo jotain erityistä syytä, miks olis hyvä käydä jo niin aikaisin.
 
Kai minäkin uskallan pikkuhiljaa liittyä mukaan... Ensimmäistä odotan, tänään ilmeisesti 8+3 ja laskettu aika näillä näkymin 5.12. Itsellä ikää kohta 29 v., mies täyttänyt jo 30. Eka neuvolakäynti oli tällä viikolla, mutta koska siellä vaan juteltiin niin päätin omalla kustannuksella varata ajan varhaisultraan. Tätä epätietoisuutta on nyt kestänyt niin kauan, että on pakko saada varmuus onko siellä masussa joku ja onko sillä kaikki hyvin!
 
Hihii! Minä nukahdan ihan minne tahansa, millon tahansa :eek: Tätähän ei kannattais tunnustaa, mutta kerran jopa töihin :oops:.

Minulla on varhaisultra aiempien ongelmien takia 6.5 ja kovasti toivotaan, että siellä elämää näkkyy. Olisin itsekin varannut yksityiseltä, jos en olisi saanut. On se pitkä aika odotella..
 
Hihii! Minä nukahdan ihan minne tahansa, millon tahansa :eek: Tätähän ei kannattais tunnustaa, mutta kerran jopa töihin :oops:.

Minulla on varhaisultra aiempien ongelmien takia 6.5 ja kovasti toivotaan, että siellä elämää näkkyy. Olisin itsekin varannut yksityiseltä, jos en olisi saanut. On se pitkä aika odotella..
 
Mä kävin kanssa yksityisellä varhaisultarssa koska clomifenejä nappailin raskaaksi tulemista helpottamaan. Mennään vielä uudestaan torstaina, nyt pääsee avokkikin mukaan :) Onhan se tietty aika kallista mutta mä en kestä odottaa ekaa neuvolasa tehtävää ultraa joten on ihan hintansa väärtti.
 
Moikka taas, kirjottelinkin tuolla toisella puolella, että tänään TAAS tehty testi ja onneksi cb viikkonäytöllinen näytti samantien 3+, eli raskausviikoissa 5+ ja omien laskujen mukaan olis nyt 5+5, eli just niinkuin pitää, jee!

Mä kovasti kanssa harkitsen varhaisultraa, mutta yritän vähän venyttää sitä, ees parilla viikolla, niin aina oltais varmemmilla vesillä. Katotaan kuinka kauna sitä kestää. :) Oireita on niin vähän, että varmuutta kaipais kyllä.
Mitään pahaa oloa tms, ei ole vielä ollut ollenkaan, mikä on tietty tosi hyvä, mutta vähän hämmentää.

Sukupuolta ei varmaan haluta tietää, toistaiseksi ollaan ainakin miehen kanssa molemmat samaa mieltä asiasta.

Niin ja paljon onnea kaikille uusille plussainneille, mahtavaa, että porukka vaan kasvaa! Kaikille kovasti onnea matkaan! :)
 
Paljonkohan meitä joulukuussa esikoisensa saavia täällä nyt on? En jaksa alkaa laskemaan ite :smiley-angelic006. Mä muuten ajattelin semmosta vaihtista tossa että entä jos ultrassa selviää että raskaus ei ookkaan niin pitkällä ja laskettu aika siirtyy tammikuun puolelle.. Joudun lähtemään täältä, yhyy!
 
dulu: Koska sulla ois sun laskujen mukaan la? :smile Pidän peukkuja, että pysyt meijän kaa täällä, ja eihän se niin päivän päälle ole :happy112 .

Mä normaalisti meen nukkumaan jo 21-22 aikaan, mutta tänään tuli nukuttua reilut 4h päikkärit, että ei yhtään malttais mennä nukkumaan :oops:
 
Cherry mä laskin oman kiertoni mukaan että 27.12. mutta neuvolantäti laski 28 pv kierron mukaan 28.12. Mun mielestä se on nyt kuitenki toi 27.12., oman kiertoni neuvolantätiä paremmin tuntien styles/default/xenforo/hmh.gif. Toisaalta LA:n ei tarvi edes muuttua, siltikin voi mennä yli ja humpsahdetaan vuoteen 2014 :D. Mutta oisinpahan siinä tapauksessa kuitenki loppuun asti täällä joulukuisissa.
 
Itsekin mietin tuota kun omien laskujen mukaan la olisi 31.12. saa nähdä mitä sitten neuvolasta sanovat ja joudunko hyppäämään toiseen ryhmään. Toisaalta voidaanhan sieltä tulla vauhdilla jo paria viikkoa aiemminkin oli la mikä vaan :happy119
 
Ei kai se maailman loppu oo, vaikka tänne jäisittkin mikäli la muuttuu?? Kuitenkin tutut ihmiset ja jutut jo hyvin aluillaan..
 
Eihän se mitään haittaa jos la siirtyykin toiselle kuulle :dance008Pääasia on,että kaikki menee hyvin ja pikkuihmisiä syntyy :blob9 Minua ainakin jännittää hirmusesti ultra jo, vaikka vielä on viikko aikaa odotella. Huolestuttaa kun oireet on vähentyneet, vaikka se taitaa olla ihan normaalia. Olisi ihana saada kertoa anopille äitienpäivänä tästä yllätyksestä. Se mummokokelas kun on jo kauan odottanut vauvoja :happy119Täytyy kyllä sanoa, että olen tosi onnekas kun miehen vanhemmat on niin ihania kuin on,varmasti saadaan apua niin paljon kuin tarvitaan.
 
Varasin nyt ajan varhaisultraan 2.5, mutta heti rupesin miettimään että onko se liian aikaisin.
 
Noh, peruinkin tuon 2.5. ajan ja varasin ajan yhdestä toisesta, edullisemmasta, paikasta 10.5. Eli siihen asti ootellaan.
 
Tänään sain aikseksi varata ekan neukkari käynnin. Ihan mukavalta kuullosti se ihminen siellä :) 13.5 on aika, tuttu juttu tää eka käynti, lippuja lappuja tulee kauheet määrät :) Torstaina pääseekin sit ultraan katsomaan että kuinka paljon on kasvua tapahtunut reilussa viikossa.
 
Kuinka aikasin JeKiira kävit ekassa ultrassa? Meillä on neuvolat samana päivänä :)

siis viikoissa ja päivissä tarkotan.
 
Mä voisin kans liittyä tähän ryhmään. Eli ikää mulla (ja miehellä) tulee tänä vuonna 31 vuotta ja esikoista odotetaan. Laskettuaika ois 5.12. joten tällä hetkellä mennään 8+4.

Oireiden suhteen oon päässy ainakin toistaiseksi kohtuu helpolla. Alussa nyt oli kaikenlaisia vatsatuntemuksia, mut nykyään ei ole muuta kuin palelu, pirun kipeät rinnat/nännit ja päivän mittaan vaihteleva kuvotuksen tunne / pala kurkussa. Jos ei noitakaan vähäisiä oireita olisi, niin taitais usko loppua, et sitä edes on raskaana.Vaikka ei mulla mitään keskenmenoon liittyviäkään oireita ole ollut, et toisaalta en tiedä miks mä sitä edelleen epäilen.

Meillä on eka neuvola vasta ens viikolla eli rv 10 eikä olla käyty varhaisultarassa. Mutta np-ultaraanhan ei sit tosta neuvolakäynnistä olekaan enää pitkä aika. Me ei olla vielä kerrottu kenellekkään, odotetaan varmaankin ton eka neuvolan jälkeen, ehkäpä äitienpäivään asti ja silloin kerrotaan tuleville mummoille (ja papoille) ja loput ihmiset saa odottaa sit sinne viikolle 12 asti.
 
Takaisin
Top