Ensimmäistä lastaan odottavat joulukuiset

Meikäläinen oli sitten tänään 5tuntia sairaalassa... Ensin pari tuntia päivystyksessä ja loput meni kivasti gynekologia odotellessa naistentaudeilla. Mun eiliset vatsakivut muuttui ihan kamaliksi krampeiksi ja lopulta lorahti kirkasta verta. Loppujen lopuksi vuotoa ei kuitenkaan paljoa tullut mutta kivut oli kovat. Ultrattiin ja todettiin että kaikki on hyvin. Huh, kyllä pelästytti, olin ihan varma että nyt menee kesken. Onneksi äiti oli mukana, onhan tuo mieskin ihana ja rakas mutta kyllä nyt tarvin äitiä:Heartred Huomenna yksityiselle ultraan, ei muuten tarvis mennä mut se siellä sa mut rauhottumaan :)

Ja tervetuloa mukaan kaikki uudet! :)
 
JeKiira, hurjasti tsemppiä Sinulle. Toivottavasti nyt kaikki hyvin ja raskaus jatkuu normaalisti.

Eilen paljastui kaverin vappukemuissa hassu juttu, meistä oli 3 raskaana toisistaan vielä tietämättä. Noilla toisilla oli LA jo marraskuussa, mutta perästä tullaan...tosin jännitti kyllä puhua tästä raskaudesta, kun oli vasta rv8+0, mut olis ollut hölmö siinä tilanteessa jotenkin vaan olla hiljaa, kun paljastui, että kaksi kavereista on raskaana. Eli ihanaa, saan vertaistukea ihan lähipiiristä! Varsinkin kun yksi parhaimmista kavereista oli toinen odottaja :happy119

Huomenna on sit eka neuvola ja mä en kyllä kahta tuntia jaksa niistä samoista asioista jutella kuin viime kerralla...on siis aivan turha käynti, enkä nyt kaipaa mitään neuvolatäti-terapiaakaan tohon tammikuiseen keskenmenoonkaan... Joten aion vaatia joka välissä sitä neuvolatätiä kaivamaan esiin dopplerin ja kuuntelemaan noita sydänääniä. Alan vaikka näyttelemään sekopäistä jos on tarvis :smiley-angry019
 
Tsemppiä JeKiira! :3some Toivottavasti kaikki menee hyvin!
Itseäkin alkaa epäilyttää, onko masussa oikeasti elämää :anyone vaikka ei mitään ongelmia sinänsä ole ollutkaan. Kyllä sitä vaan miettiin, kun ei oo nähnyt matosta. Soitin jo yksityiselle, mutta Kuopiossa on todella kivisen hintainen varhaisultra!! 160€!! Päätin odotella ainakin toistaseks. Täytyy sanoa, että tämä neiti on toooooosi turvonnut ja ihan syömällä! Ruoka maistuu niin hyvin, että nilkatkin on hirviän paksut o_O
 
Paljon onnea Ebba :)!
Jäin miettiin noita viikkoja ku sulla on LA pari päivää myöhemmin ku mulla mutta viikkoja enemmän (mulla 27.12. ja 5+5).. Niin vaikuttaako se kierron pituus jotenki tohon että sulla on viikkoja enemmän vai :D ? Vai oonko minä laskenu jotenki väärin.
 
JeKiiralle tsemppiä ja Empulle kans, toivottavasti kaikki on masussa hyvin - molemmilla :love2
 
Kiitos dulu! Varasin tänään ajan varhaisultraan ensi viikolle, nyt on vaan pidettävä kaikki peukut pystyssä, että siihen asti päästään ilman uusia vuotoja. Toistaiseksi kaikki hyvin! :)

Paljon tsemppiä JeKiiralle, toivottaavsti kaikki menee hyvin!
 
Empulle ja JeKiiralle tosi tosi paljon tsemppiä, aivan varmana pelästyitte! Hui kamala!

Itse olen ihan paranoidi. Joka kerta vessassa pitää tarkistaa tuleeko verta. Tässä kun en ole mikään neitonen parhaimmassa iässäkään niin jännittää/pelottaa oikein tuplana.

Jotenkin kun näitä keskusteluja katselee, niin tulee sellainen olo, että eihän tästä mitään tule kun kaikilla on ollut keskenmenoja, tuulimunia, rypäleraskauksia ja vaikka mitä mistä en ole koskaan ennen kuullutkaan.

Väsyttää hirmuisesti mutta öisin ei tahdo tulla uni silmään joten haahuilen zombiena päiväsaikaan. Unettomuus ja nää hormonit ei oo se maailman parhain yhdistelmä. Joku on vaihtanut aivojen tilalle kulhollisen puuroa.

Onneksi yksi stressi on nyt vähemmän kun saatiin lääkäri järkättyä ja sinne suuntaan 28.5. Silloin olis kai 9+3? Eli en tiedä vielä onko se vaan jutusteluhetki vai pääsenkö jo näkemään onko mulla vuokralaista vaiko ei. Kuitenkin rauhoittaa, että nyt on oma lääkäri. Huh. Nyt vaan pitäis päästä sinne asti yhtenä kappaleena.
 
Moikka!

Päätinpä minäkin liittyä joukkoon! :) ensimmäistä siis odotellaan.
LA joulukuun alussa ja ikää 26.v.

Yhdyn nyt aiemmin tällä palstalla kirjottaneeseen Evaan, joka kertoi, ettei hänellä ole vauvakuumetta.
Olen itse aina toivonut saavani jossain vaiheessa lapsia, mutta nyt hetki "yllätti".
En sanoisi, ettenkö lasta haluaisi ja haluankin, mutta ajatus sen saamisesta ajoittain "pelottaa" :P

Ehkä se muuttuu ajan kanssa! :) kiva liittyä teidän seuraan. Ehkä täältä löydän "vertaistukea" :D
 
Dulu, en todellakaan tiedä :D ehkä minä oon laskenu jotenki päin mäntyä? :D käytin pariakin eri laskuria.. Mikä sun kierron pituus on, ja miten laskit? :happy118
Huomenna selviää enemmän, varhaisultraan aika varattuna kovasti odotellaan josko sielä pieniä ääniä kuuluis :Heartred
Kivaa kun meidän porukka täällä "lisääntyy" kovasti
 
Josko minäkin liittyisin tänne teidän joukkoon. Asun ulkomailla mutta helpompi hakea infoa ja tukea omalla kielellä. LA olis 12.12 ja ensimmäinen lapsi tulossa. Ollaan mieheni kanssa 35v. Tämä raskaus tuli yllätyksenä ja tässä sitä nyt totutellaan ajatukseen. On päiviä jolloin olen ihan innoissani ja toisina iskee pelko. Kait se on ihan normia.
 
Tervetuloa ja onnea uusille!! :hello

Täällä otettiin eilen käyttöön ekat mammahousut! Sain kaverilta kolmet lainaks ja olivat niii hyvät päällä etten vaihda enää.. :happy112

Lumipallo: Samoja fiiliksiä täälläkin, vaikka lapsi onkin toivottu ja kaivattu. Saako het udella missäpäin maailmaa te asutte???
 
Jee, Lumipallo!

Täällä samanikäinen ja myöskin ulkomailla asusteleva ja eka lapsi kyseessä. :)

Ja meillä tosiaan oltiin "plänätty" niinku nyt tällaista vaan voi (eli että ei voi) mutta oli se silti iiiiiso shokki kun toinen viiva tupsahti testiin. Sitä jotenkin oli ihan varma, että tässä iässä ei vaan voi tärpätä heti kerrasta.

Me elellään täällä Keski-Euroopassa vuorten keskellä ja nyt itse asiassa tehdään pikku visiitti Ranskaan (toivottavasti tämä vellova olo ei pahene automatkan aikana, pitääkö ottaa ämpäri mukaan?)

Perjantaita odottajille!
 
Tunteiden vuoristorataa täällä. Välillä on tosi hyvä fiilis ja välillä iskee selittämätön epätoivo kaikkia asioita kohtaan. Varsinkin kun meidän olisi tarkoitus päästä kesän aikana muuttamaan paikkakunnalta toiselle, niin asunnon etsintäpuuhat stressaavat ja rahahuolet tietty aina. Neuvolatätikin vaihtunee sitten lennosta. Ja sitten on se -miten mä osaan olla hyvä äiti ja miten se synnytys oikein menee ja ja ..
 
Hei!

Kiitos onnitteluista LittleMyy :-)

Tosin tässä kohtaa on huonoja uutisia :-(

Keskiviikkona tuli jotenkin outo olo, että kaikki ei ole kunnossa.
Tein raskaustestin (tuolloin olisi ollut rv 7+5) ja tulos oli negatiivinen.
Tälle päivälle oli sovittuna varhaisultra, joka tehtiin.
Tulos oli se, että "ei ketään kotona".

Raskaus siis päättynyt, kiinnittyminen jäänyt kesken!
Melko koville otti perua ensi maanantaille sovittu ensimmäinen neuvola aika.

Nyt väliin yhdet kuukautiset ja seuraava pakastealkion siirto kesäkuulle.
Toivon kipinä elää yhä - tosin nyt aika pienellä liekillä, mutta elää kuitenkin.

KAIKKEA HYVÄÄ TEILLE KAIKILLE JA ONNEA MATKAAN IHAN JOKAISELLE :Heartred
 
Voi kuinka surullisia uutisia OnniUnelma. :sad001

Paljon voimia ja tsemppiä ja paljon onnea uuteen yritykseen, älä luovu toivosta!
 
Voi ei, tuli tosi paha mieli sinun puolesta Onniunelma :sad001 !
Voimahali ja tsemppiä seuraavaan yritykseen :Heartred
 
Voi ei! En osaa mitään oikein sanoa, todella ikävä uutinen:sad001. Toivon kovasti, että uusi yritys onnistuu!!! Voimahalit täältäkin
 
Hei kaikki kanssa sisaret!
Ensiksi laitan voimia OnniUnelmalle! :Heartred

Olen 22v (ensi viikolla 23v) ja mieheni 27v joulukuussa. LA meillä on vau:n laskurin mukaan 25.12. Ensimmäistä tässä odotellaan rv 6+2. Eka neuvola VASTA 20.5 ja neuvola lääkäri 24.5. Järkyttävä pahoinvointi vaivannu tämän 7 viikon alun. Pari kertaa saanu käydä moikkaa wc-ankkaa aamuisin.:schocked028
Tissit kipeät ja isot. Melko melonit jo.:happy093
 
Hei kaikki kanssa sisaret!
Ensiksi laitan voimia OnniUnelmalle! :Heartred

Olen 22v (ensi viikolla 23v) ja mieheni 27v joulukuussa. LA meillä on vau:n laskurin mukaan 25.12. Ensimmäistä tässä odotellaan rv 6+2. Eka neuvola VASTA 20.5 ja neuvola lääkäri 24.5. Järkyttävä pahoinvointi vaivannu tämän 7 viikon alun. Pari kertaa saanu käydä moikkaa wc-ankkaa aamuisin.:schocked028
Tissit kipeät ja isot. Melko melonit jo.:happy093
 
Takaisin
Top