Väsyttääää! Nukuttiin taas tytön kans lähemmäs 2h päikkärit ja olisin voinu nukkua vielä lisää. :D
Näin viimeyönä unta että rinnoista tuli jo maitoa.. :D
Mulla ei oo onneks vielä mitään järkkyä väsyä, mutta on päivisin ollut uupeneempi mitä normaalisti. Nälkä on vähän väliä ja voisin syödä kuin hevonen..
Täällä kans yksi uupunut odottaja. Haukottelu alkaa aamupäivällä ja jatkuu iltaan. Myös lievää etovaa oloa etenkin nälkäisenä. Päikkärit ei olis huono idea ja näin lomaviikolla jopa toteutettavissa. Onneksi on saanut sulatella tätä uutista näin lomalla, niin pysyy ajatus jo jotenkin kasassa ensi viikolla.
Ai hitsi tätä huimausta! Välillä vain päätä kääntäessä tuntuu, että heittää niin, että kaatuu. Ja silmissä sumenee inhottavasti. Viikon päästä pääsee neuvolaan tarkistamaan onko verenpaineet kuitenkin ok. On tää raskaus niin ihmeellistä; maailman luonnollisin asia, mutta saa kehon oireilemaan mitä oudoimilla tavoilla. Ja mitkä oireet unohtu ekassa raskaudessa esittäytyä, rynnivät nyt etulinjassa näytille.
Onko kellään muuten sellasta positiivista oiretta että on ilosempi ja rauhallisempi koko ajan? Mä oon luonteeltani tosi äkkipikanen ja räjähdysherkkä, nyt tuntuu olo niiiiin seesteiseltä :)
Täällä kanssa väsymys ottaa vallan, tuntuu vaan hölmöltä kun ei oikein jaksais edes normaaleja asioita kuten koulussa istumista :D lisäksi viime yönä ei enää oikein voinut kääntyä mahalleen kun tuntui painetta. Niin ja aamu alkoi etomisella :D Pitöisi vaan muistaa syödä tiheämmin mut kun ei oo oikein nälkä. Niin ja sit alkaa huono olo jos ei syö.
Mä oon myös huomannut aamuisin pientä etomista nälkään liittyen. Muutenkin on kovempi nälkä herätessä kuin aiemmin.
Ja unista vielä. Mä en niitä vauvaunia ole vielä nähnyt. Viime yönä olin jossain panttivankidraamassa mukana, josta pääsin pakenemaan ja yritin hälyttää apua. Hengästyttävä uni, olis ne vauvaunet tervetulleita.
Lingonilla hyvät unet olleet :)
Mulla etovaa oloa 24h. Jopa kun herään niin etoo inhottavasti.Päätä särkee helposti. Kaikki ruoka haisee pahalle. Silti pakko jotain kokata muksuille. Jopa astianpesuaine tuoksuu pahalle sekä puhtaat pyykit. Hohh hoh. Raikas ilma piristää ja ulkona ollaankin paljon :)
Oireita ei juurikaan ole muuta kuin menkkamaiset kivut.. molemmin puolin vuorollaan mutta ei yhtä aikaa. Ja tämähän se vasta pelottavaa onkin! Kaksi viikkoa vielä varhais ultraan. Ensimmäistä odottaessa pahoinvointi alkoi samantien. Nyt siis apauttiarallaa 4+4. Vessassakaan ei tarvitse ravata enää niin usein,yöt saa nukkua ilman ravailua. Tosin väsyttää kyllä koko ajan mutta uneen pääseminen on vaikeaa.. ehkä pelottavinta on juuri tämä kun oireita ei ole. :)
Janon tunne täälläki jatkuva. Ja sit saaki ravata vessassa kokoajan. Ihmeellisen kiukkunen ja matala mieli ollu tänä päivänä ja nyt illan vaan vaakatasossa kun ei pää piä pystyssä. Äähh. No onneksi torstaina pääsee näkemään että onhan kaikki kunnossa.
Viime yönä kahtelin semmosia keskenmeno unia että varmaan seki saa pään sekasi. /: Mutta jos tähän pahaan oloon ja muihin oireisiin luottaminen niin kaikki on sillon pikkukaverilla kunnossa.
Vatsa kipu on muutes loppunu kuin seinään, tai sit sitä ei ajattele kokoaikaa. :)
Tänään paukku pyöreet 6+0 nopeesti menny aika ku alotin laskemaan 4+2. :)