Ensimmäisen kolmanneksen oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja elaffy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itellä menos vasta 5+3 mut kaikenlaista vaivaa jo ilmenny :grin Rinnat turvonnu, ja nännit varsinki on arat, jatkuva etominen monet hajutkin etoo, kiinnityskivut, kova väsy ja tosi kova närästys varsinkin iltaisin. Ensimmäinen ultra vasta 9 viikolla, odottavan aika on pitkä kun jännittää onko 1 vai 2 kun on suuri mahdollisuus kaksosiin. :rolleyes:

Täällä myös suuri mahdollisuus kaksosiin, saas nähdä miten käy :)

Tällä hetkellä etomisen ja väsyn lisäksi aristaa nännit ja ummetus meinaa vaivata. Mulla maha reagoi stressiin ja ruokavalioon heti, nyt on viikon aikana tullu syötyä suolakeksejä, omenoita ja lämmmintä ruisleipää. Välillä menny pikkuse riisiä ja kanaa mut oikeastaan kaikki muu oksettaa. Pelkkä ajatus ruuasta tekee pahaa.
Mutta jotain hyvääkin; nukun todella hyvin! :) tänään 6+0, tuntuu että aika matelee...

Täällä paha olo vaan pahenee taas ja väsymys ei auta asiaan yhtään. Vaikka makaanki sängyn pohjalla välillä nukkuen sen 9h yössä mut jano ja vessä hätä herättää vähintään 3-4 kertaa yössä ja sit ei uni tulekkaan heti takasi.

Töissä tosi vaikee olla tällä hetkellä. Lima imuja ei pysty oikeen ite tekemään ollenkaan niin aina omaista olla pyytelemässä niin ei hirveen hauskaa tämmönen ole. No huominen vielä tässä pisteessä ja ens viikolla sit toiseen paikkaan niin ei oo niin haasteellista. :)

Nämä alun oireet ollu tosi paljo pahempia kuin mitä esikon aikana ja viikkoja nyt vasta 6+1.

Ekaroliina ja ninni,olisihan se yllätys jos siellä kaksoset olisi! :) heti vaan infoo kuha eka ultra ollut! :) jännittäen odotellaan.. :)

Täällä ei niinkään voida pahoin, mutta huimaa ihan hirveesti. Välillä makuullakin ollessa sumenee silmissä. Puhumattakaan siitä, jos verensokerit laskee ja lähtee hortoilemaan haisevalle jääkaapille.

Huimausta täälläki vähän huomattavasti..mut nyt tullut kiusauksena ummetus.. ugh! :(

Jos mä alkuviikosta olin hieman huolissani siitä, ettei ollut pahaa oloa ni ottaisin ne ajat kiljuen takaisin. Ihan karsea olo. Oksentaminen kyl auttaa, mut hetkeks vaan.

Täällä kans hiukan huimausta. Joutuu hetken tasottelemaan, kun sängystäkin nousee. Hiuka hermostuttaa et miten töissä pärjää kun joutuu jonkun verran tekemään töitä myös "maantasalla"

Täällä on tullut kaveriksi nälkä. Ja huono olo, jos ei nälkää aja pois syömällä jotain muutaman tunnin välein.. Töissä on vähän vaikeaa, kun iltapäivällä pitäisi pystyä olemaan jopa kuusi tuntia syömättä mitään. :(

Elaffy,voi itku.. 6h ilman ruokaa on näin ainakin alkuraskaudesta ikuisuus! :sad001 Minäkin kun sitä niin hätäilin et onko kaikki hyvin kun ei oikein mitään oireita.. nyt sitten pahaolo nostaa kunnolla päätään ja huimaa seka tissit on niiin p******** kipeät! :mad: Tosin mies 39° kuumessa.. toivoa saa että ei minuun tai tyttöön tarttuisi :)

Täällä on oireet vähentyny yhtäkkiä. Tajuton väsymys hellitti ku seinään, rinnat ei arista puoliksikaan yhtä paljo ja huono oloki ehti olla pari päivää poissa, kunnes tänään palas pariksi tunniksi aiempaa voimakkaampana. Olin vielä parina päivänä näkeväni hieman rusehtavaa vuotoakin pyyhkiessä, mutta tiedä siitä sitten. Täytyy sanoa, että aika vainoharhanen olo tässä välillä on kun tarkkailee kaikkea mitä kropassa tapahtuu.

jeilei 7+3

Mä ehdin jo odotella oireita ja ihmettelin niiden puuttumista, mutta eilen iski sitten oikein vauhdilla kuvotus ja pahoinvointi, palaa mieleen, miksi esikoisen kohdalla muistelin olleen kuukausien krapula ;) väsyttää ja oksettaa...ah tätä odotuksen ihanuutta...;)

Täällä ollut tänään parempi olo. Aamulla ei ollut niin pahaaoloa. Mutta aivan mahtavaa ku mies keitti kahvit, ku olin suihkussa ja kun tulin ulos meinas lentää oksennus! :( sai kyllä vihaiset huudot! Nytkin makaan sohvalla nenään eteen laitettu kaulahuivi ja kaikki ikkunat auki vaikka olen kylmissäni

Mä oon vissiin vieläkin suht onnekas tän lähes tulkoon oireettoman olon kans :D nälkä, väsymys ja turvotus. Toinen tissi on sivusta todella kipeä jos sitä painaa muttei muuten :) toki viikkojakin on vasta tosi vähän.

Mullakin oli Mimi oireetonta alkua kunnes BAM lukema oli 5+6 ja kuvotus alkoi. Muistan esikoisessa helpotti 11vkoilla. Kuopukses noin 13. Kunpa nyt jo viikoilla vaikkapa 8 :) nyt menossa 6+6

Eli mulla on 5 päivää armonaikaa :D hitsi kun te kaikki ootte jo pitkällä, itellä laahaa nää päivät niiiin hitaasti. Nyt 5+1 :)

Mimi itsellä vielä vähemmän! :) Mut arvaas mitä,saadaan nauttia raskaudesta vähän pitempään kuin muut :wink

Heipat! Täällä mennään vasta viikolla 5 eli toooosi aikasessa. Oireina rintojen arkuus,kovakin,välillä etova olo ja vatsassa juilii ja kipuilee. Voisiko yhtenä oireena olla että vatsa on ihan sekaisin, löysällä koko ajan... jostain lukenut että ummetusta olisi mutta mulla iiiiihan päinvastaista...
Mulla tää jännitys ja miettiminen taitaa purkautua ärsytyksenä, työskenetelen asiakaspalvelussa ja hitto että oli vaikeeta eilen olla asenteella"asiakas on aina oikeassa" kun teki mieli sanoa koko ajan jotai,milloin asiakas haisi,puhui liian kovaa tai katso vaan ärsyttävästi :D :D

Muoks. Lisätään viel muutaman päivän ilmennyt haukottelu XD Nukun 9 tuntia ja herään haukotteluun :D

Muokattu viimeksi:
Mä oon saanu väsyn kiusakseni.. Ja vaikka oon kuolemanväsyny lähestulkoon koko ajan, en saa yöllä nukuttua paljon ollenkaan :D Esikoinen on jo sen verran iso ettei oo herättäny mua öisin pitkiin aikoihin mut heräilen kyllä aika ahkerasti...

Sama täällä reilusti ennen puolta yötä jo nukahtaa, ennen valvoin helposti sinne puolen yön nurkille ja välillä pidempään, kun ei saanut unta. Nyt on viimeistään yhdentoista aikaa nukahtanut. Ja päivällä väsyttää...

Yhdentoista aikaa...

Mä meen maata viimeistään ysiltä, ei vaan pysty tai kykene. Harmittaa miehen puolesta, kun hänen halut selvästi kasvanut ja iltaisin mä joudun aina pihtaamaan kun vaan yksinkertasesti väsyttää niin paljon :(

Takaisin