Täällä yhä iloitaan siitä, ettei pahoinvointi ei ole tullut kaveriksi. Toki etova olo tulee, jos ruokailuväli venyy selkeesti yli nälän tunteen. Uutena oireena edelliseen raskauteen verrattuna on toi tunteellisuus; oli hyvä tai huono asia, kyyneleet nousee silmiin. Voi myös tuo väsymys vaikuttaa hormonien kanssa tohon asiaan.
Joo eipä oo ollu seksi täälläkään mielessä mut viime yönä näin sellasta seksi unta, tällä kertaa oman miehen kans. Muistan esikoisesta et näin joka yö ihan ihmeellisiä unia. Millon mies petti mua ja millon mä sitä. Sit aamulla itkin miehelle ja olin vihanen :D näitä unia siis odotellessa.
Mun uudeks kiusaks on tullu närästys. Inhottava vaiva kun huonon olon vuoksi haluis rasvasta ja mausteista ruokaa. Niin siitä sit seuraa närästys. Onneks auttaa ees rennie!
Pesänrakennus on täälläkin alkanu. Alkanu ahdistaan et kuinka me mahdutaan tänne ja pitää ostaa sitä ja tätä.
Meillä on tosi pieni kämppä, mutta ollaan tykätty tästä niin kauheasti ettei haluttais muuttaa minnekään :D mies on jo suunnitellut mistä kaikista huonekaluista luovutaan että vauva mahtuu.. Ja kyllähän me tähän oikeasti mahdutaankin eka vuosi. Mutta jos nyt isompi täydellinen tipahtais syliin niin vois sitä muuttoa harkita :)
Täällä on nyt muutaman päivän aikana rantautunut uusina tuttavuuksina kiukku-itku-raivarit ja herkistynyt hajuaisti. Hirvee akka oon ollu koko vlopun, pillittäny ja raivonnu ilman syytä. Miesparka :D
Eilen mies oli kaatanut mukiin jogurttia ja hörppi sitä menemään monen metrin päässä minusta ja se jogurtti haisi mun nenään niin imelältä että oli pakko lähtee toiseen huoneeseen kun alko ällöttää.
Ensin oli vatsa sekaisin ja nyt 6+1 alkoi näköjään ummetus. Edellisessäkin raskaudessa oli ja silloin käytin vi-siblin rakeita ja ne auttoi jonkin verran. Muita oireita on huonon olo ja huimaus. En onneksi ole vielä kertaakaan oksentanut.
Täällä kaikki tänään paremmin. Huomenna äippä polille kahtelee että onko kaverilla kaikki kunnossa. Itselle uutena tullut juuri nämä ihmeelliset mieliala vaihtelut. Äskön luin viestejä mitä laitellut niin alko ihan naurattamaan miten tyhmästä asiasta olin hermostunut. :D kaikkee se tuo mieskin joutuu kestämään. :)
Mull on ollu rintojen arkuutta alusta asti oireenä. Ja puoltoistaviikkoa sit alko kans et kaikki oksettaa. Erityisesti makeat (karkit ja sen sellaiset) tupakan haju ja hampaidenpesu. (Hammastahna) kavtoi viimeinen on kamalin kaikista. Tosi vaikeaa pestä hampaita aamul ja illalla ku oksettaa pelkän hammastahnan näky.
Oksentelua, kuvotusta... siitäpä ne nämä päivät aika lailla koostuu.. miesparka ku vaimo pihtaa eikä anna ees lähelle tulla ku se läheisyyski tekkee pahhaa ku on muutenki paha olla..jospa tää joskus helpottas!!!!!
Täällä koko ajan menkkajuilia. Huokailuttaa ja hengästyttää. Etoo. Huippaa. En tiedä onko myös oire, mutta mun mielestä mun silmissä on myös jotain häikkää, tuntuu että en näe niin tarkasti kuin aiemmin?
Ekan neuvola-ajan aion soittaa vasta ensi viikolla.
Mulla ei oo onneks kuin huonoa oloa. Mitä nyt tänään tuli lounaalla karjalanpaistin lihat ylös. Tosin ei oo kyllä yhtään nälkä mutta jotain on pakko syödä. Onneks mustikkakeitto on mennyt hyvin alas ja pitää mahakivun poissa :)
täällä samoja oireita kuin Brainfreezellä. Tänään kyllä erityisen paljon olllut erillaisia juileja, nipistyksia ja tuntemuksia vatsassa voi kunpa olisivat ihan vaan normijuttui.....vessassa käynti kaameeta kun aina fiilis et nytkö sitä verta alkaa tulemaan
Brainfreeze, sillon kun odotin esikoista niin olin ihan varma että pitää lähteä silmälasikaupoille. Sit kuulin sellasta että joillakin raskaus saattaa huonontaa näköä, en sit hommannu laseja ja nyt nään ihan yhtä hyvin kun ennenkin :)