Ennenaikaiset supistukset

Mä ilmottaudun mukaan joukkoon! Muutama päivä sitten suihkussa ollessa koko kohtu meni ihan "kireäksi" ja maha kovaksi. Kesti noin 10 sekuntia ja sit helpotti. Tuntu aika ikävältä ja uskoisin, että kyseessä olisi mahdollisesti ollut supistus? Tämän jälkeen päivittäin on tullut varsinkin rasituksen jälkeen tälläsiä.. Hui :eek:
 
Täällä pahimmat kivuliaat supistukset on vähentyneet.. Onneks.. Töissä tuli jokunen kipee supistus mut onneks loppuivat nopeesti..Pari päivää sitten supisteli todella kipeesti ja pitkään..
 
Oonkohan ainoo jolla kiihottuminen "laukasee" supistukset? Kivuttomia tulee välillä muutenkin mut tosiaan kesken hommien tulee todella kivuliaitakin "kramppeja" niin eipä kyllä paljoo enää peitto täällä heilu.. :/
 
Juu peitonheiluttelusta tulee supistuksia. Viime raskauden aikana neuvolan täti sano että varsinkin sperma voi aiheuttaa supistuksia.

Ja mulla on tullu nyt muutenkin liikunnan jälkeen supistuksia, välillä hieman kipeitäkin. Pitäs varmaan hidastaa tahtia :sad001 Höh, nyt mennään vasta 27. viikolla, en ois tietenkään halunnut että nyt jo alkaa supistukset, varsinkin kun viimeks meni ihan ongelmitta kaikki.
 
Mul ei kyl oo ollu semmosta ongelmaa et olis tullu suppareita miehen lastin jälkeen. Oman tulemisen jälkeen kohtu on pinkee pallo. Sen sijaan oon havainnut et oma tuleminen on vaikeampaa eikä oikeen tunnu enää sillee kivalta edes. Tympäsee kyllä ajatus että tässä olis kuivaa makuuhuone-elämää toukokuunloppuun jos tää ei lähe tästä uuteen nousuun. Esikoisen kanssa ei varmaa viimeseen 10vkon harrastettu ollenkaan kun oli vaan kuiva sahara tuol jalkojen välissä. Ei auttanu mikkää liukkarit tai vippaskonstit ja samaa jatkui vielä 2kk synnytyksen jälkeenkin (ja lapsi syntyi sektiolla) ja ekat kerrat sattu ihan perkeleesti. Nihkeetä.
 
Täällä jäätin nyt viikonlopun yli saikulle supistuksien takii ja jos jatkuu vielä ensviikolla ni sit meen lääkäriin..
 
Täälläki seksin jälkeen maha kova ku kivi mut ei onneks tee kipeetä :) Ainaki vielä tekee mieli peittoa heilutella ihan normaalisti :)
 
Täällä maha menee iha pinkeeks oman tulemisen jälkee. Ei onneks kivuliasta ja menee nopeesti ohi. Tuntuu että omat halut vaa kasvaa mitä pitemmälle raskaus etenee... :D
 
Täällä lisääntyny oikeen urakalla kipeet supistukset.. :sad001 Onneks pääsen huomenna lääkärille näytille..Tänään päivällä meinasin jo lähtee näytille kun tuli säännölllisesti mut onneks nyt illalla ei oo enää tullu..
 
Saikulla ollaan tääviikko ja onneks nyt kipeet supistukset ollu harvemmin..Siivosin jopa eilen illalla kunnolla ja ei tullu ku pieniä supistuksia... Tuli ihan voittaja fiilis tosta.. :)
 
Mulla ei onneks oo tullu moneen viikkoon nyt supistuksia, ehkä ihan muutama kivuton. Jee :) Pitää vaan jättää kävelylenkit väliin, mutta muuten voin kyllä siivota, käydä salilla ja esikoista nostella. Toivotaan että jatkuu näin.
 
  • Tykkään
Reaktiot: JMT
Supistellut kivuttomia harkkareita kiitettävästi mutta viime päivinä kipeitäkin ja menkkamaista kipua on. Tuntuu, että vauva olisi kääntynyt pää alaspäin kohdussa alavatsatuntemuksiani lukien ja potkujen suunta on muuttunut, joten epäilen supistusherkkyyden kasvaneen siksikin. Naurattaa vaan tuolla lenkeillä kun pysähdyttävä hengittelemään. No, tuleepahan nautittua kevätmaisemista samalla.
 
Mulla oli sitten nämä vähäiset mutta kivuliaat supistukset aiheuttanut sen, että kohdunsuu hiukan auennut ja lyhentynyt. Nyt sitten loppuaika meneekin sairaslomaillessa.
 
Mulle sano neuvolantäti tänään et niin kauan kun ei oo säännöllisiä tai kipeitä ei pitäisi haitata
 
Nyt tuli vietettyä sairaalassakin jo viikko supistusten takia. Ei oo helppoa. Kotona mennään nyt adalat lääkkeillä..
 
Mynmeli. Voimia ja tsemppiä sinne.. Toivottavasti pikkunen vielä pysyis masussa..
 
  • Tykkään
Reaktiot: LMK
Kiitos tsempeistä :) nyt mennyt onneks kotona tosi kivasti, niin josko tuo mahakaveri nyt viihtyis tuolla loppuun asti.
 
  • Tykkään
Reaktiot: JMT
Takaisin
Top