EloliirumLaarumit

PojanÄiti: Pakko vielä minunkin kommentoida, että vinksallaan on noi muiden ajatukset, että heti ollaan vaatimassa johonkin juhliin! Ärsyttävää! Onneksi tosiaan miehesi on kanssasi samoilla linjoilla. Kyllä se uuden perheenjäsenen tuleminen ja siihen tutustuminen on paljon tärkeämpää kuin mikään muu!

Mamma_76: [:D][:D] Meinasi kyllä vähän naurattaa nuo sinun Joulu-juttusi. Tai ihan minäkin niitä luin ja aloin miettimään, että mitenkähän me tulemme tulevan joulun viettämään kun onkin vauva kuvioissa mukana. Ei siihen oikeasti sitten enää ristiäisten jälkeen ole hirveästi aikaa... [8D][:)]  Täällä myös toinen, jonka stressitilaa nostattaa epäsiisteys kotona... Esimerkiksi lauantaina meillä oli vieraita ja sotkua/tiskiä yms. tuli jonkin verran. Mies sitten oli vieraiden lähdettyä, että no nyt voidaan ottaa rennosti ja löhötä sohvalla, mutta en pysty sellaiseen. Otettiin sitten pikaimurointi ja tiskipöydän siivous ja sitten vasta pystyin rentoutumaan. Sitten tuli oikeasti ihana tunne ja oli ihana löhötä siellä sohvalla.

Olen siis tosi koti-ihminen muutenkin ja tykkään olla kotona. Mutta luulen kuitenkin, että synnytyslaitokselta minulla ei ole niin kiire kotiin. Siellä tosiaan on täysihoito ja sitä apua tarjolla koko ajan. Pelkään, että miten osaan sitä vauvaa hoitaa yms. joten sen takia tuntuu ainakin tässä vaiheessa turvalliselta olla siellä sairaalassa mahdollisimman pitkään. Heh, minä olen siis varmaan se, joka lääkärin sanoessa että voitte lähteä kotiin pyydän vielä yhtä lisävuorokautta... [:)] 

Perhepeti: Tuosta perhepedistä on ollut puhetta täällä. Minä olen hlö-kohtaisesti sitä vastaan, koska en vain uskaltaisi nukkua vauvan vieressä. Täällä Pohjanmaalla oli tässä alkukesästä tapaus, jossa 5kk ikäinen vauva kuoli äitin vieressä sänkyyn ilmeisesti tukehtumiseen... Jotenkin siitä tuli sellainen olo, että en uskalla nukkua vauvan vieressä, että se pitää nostaa aina omaan sänkyyn.

Custos kyseli lemmikeistä. Meillä on yksi kissa. Se ei nyt hirveästi muutenkaan ole sylikissa, mutta siis minun "vauva" ja hellyydenkipeä. Kun toimme vaunut sisälle, sehän ole heti, että hei ihanaa, miten mukavan nukkumispaikan te hänelle toittekaan... Nyt sitä on sitten opetettu, että vaunuihin ja pinnasänkyyn ei saa mennä. Ei se kyllä muutenkaan nuku meidän sängyssä samaan aikaan meidän kanssa (siis päivällä se nukkuu kyllä päiväpeiton päällä). Lapsivieraista se on tosi kiinnostunut ja yleensä tykkääkin niistä. Kissat yleensä ovat kuitenkin tosi sopeutuvaisia, ainakin meidän kissa on, joten ihan positiivisin mielin odotellaan. En siis usko, että alkaisi virtsaamaan/ulostamaan muualle kuin astiaansa tai muutakaan vastaavaa. Vaikeitan on varmaankin vain pitää kissa pois vauvan sängystä/peitolta yms. koska muuten kaikki paikat on karvoissa.

Minzkuli: Tsemppiä sinne ja tuo tuntuu niin tutulta!!! Minulla alkaa myös olemaan jo sellainen olo, että en jaksa tätä raskautta enää yhtään!! [:@][&:] Olo on kokoajan niin tukala!! Vauvan möyriminen ja potkut ottavat mahaan kipeää ja minulla on jatkuvaa hengenahdistusta. Selkä on kipeä, jalat kauheat pökkelöt ja närästää niin helkutisti!! Olen niin kankea ja sängyssä kääntyminen ja nouseminen alkaa olemaan operaatio "mission impossible"... Nyt tosiaan se siina vau:n kirjassa oleva vinkki liukkaista vuodevaatteista alkaa tuntumaan järkevältä!
 
Kävin tuonne neuvola-ultra kuulumisiin kirjottelemassa...Nyt syön ja sitten on oikeasti pakko levätä. Verotti sen verran tuo aamuinen touhu [&o] Miten voi ihminen ollakkin näin puoli kuollut... Tulen vitsailemaan myöhemmin illasta tai jotain....
 
Mäkin voisin pikästä aikaa pulista jotain,kotona on tylsää yksinään [:D]
 
Custos kyseli noista lemmikeistä,meillä pari kappaletta spanieleita plus sitten tällä hetkellä viisi kissaa,tosin kaksi niistä luovutusikäisiä pentuja jotka pitäis maailmalle saada ennen muksun syntymää. Koirien kans en usko mitään probleemia tulevan,molemmat ovat lapsiin tottuneita. Ainoa järjestelyjä vaativa asia voi olla tuo niiden energia määrä,pitää saada niitä reippaasti liikkeelle että malttavat sitten olla tuvassa vähän rauhallisemmin. Kissojen kanssa voi tulla ongelmaa,ne kun ei mitään usko ja maakuupaikka löytyy taatusti just sieltä mistä ei pitäisi....[:@] 
 
Kukahan tuolla taannoin puhui raskausajan masennuksesta? Täällä yksi ilmoittautuja kyseiseen ongelmaan. Kesä-Heinäkuun olin sen takia saikulla,ne kuukaudet olikin yhtä kidutusta,onneksi nyt tuntuu jo mieli olevan parempi vaikka olotila onkin huonompi. Tosin mulla osasyyllinen masennukseen ollut parisuhde,ja nimenomaan se miehen alko... Mutta tuokin tilanne alkaa olemaan hyvässä kuosissa,siitä taidettiin sittenkin selvitä hengissä [:)]
 
Joulua kummasti jo minäkin pohtinut,miten lie tulee moinen mieleen näillä lämpötiloilla keskellä kesää [:D] Meillä varmaan joulu ihan omassa porukassa,mun suku kun asuu toisella puolen suomea niin eivät varmastikaan tänne lähde,ja miehen suku on sen verran kallellaan tuohon kuningas A:han etten niitä haluaisi jouluani pilaamaan. Mieskin sen ymmärtää,on itsekin nyt tehnyt pesäeroa heihin,kun on oman ottamisensa lopettanut kokonaan.
Miehestä on muutenkin tullut viimeaikoina varsinainen ukkokulta,tekee pyytämättä lähes kaikki kotihommat ym. Mulle kun lekuri määräsi kolmisen viikkoa sitten lepoa,liikkua saan,mutta kaiken tekeminen on kiellettyä. Kummasti havahtui mies siinä vaiheessa kun ilmoitin et kaikki työt kuuluu nyt sulle,olepa hyvä vain [:D]
 
Ukkosista... Meillä ei pohjanmaalla juurikaan myrskyjä ole ollut,mutta eilen otti vähän turhan likelle jo... Oltiin iltasella uimassa kun alkoi vettä ripsiä ja vähän jyristä. Sen että sisään päästiin ja vähän vaatetta päälle saatiin,iski salama noin 20m talosta. Kyllä muuten oikeasti pelästytti vaikken ukkosia normisti pelkääkään. Se pamahdus oli jotain ihan korvia huumaavaa,ikkunalasit helisi ja päässä soi. Vielä puoli tuntia laakin jälkeenkin jalkapohjat kihelmöi,että niin paljon virtaa siinä kaverissa oli [8|] Luojan kiitos se ei osunu taloon......
 
Vattupuskille pitäisi tästä suunnistaa,viinimarjat jo mehuina ja karviaiset osin kerättynä. Niin kuka pysäyttäisi ikiliikkujan [:D]
 
Tässä sitä vielä istuskellaan pihaportailla...

Laitoin hiusvärin päähäni, ja läppiksen kanssa ulos, kun tuo haju ei ole mikään ihanin. Raitis ilma kun vettä sadellu,Nam!
On tuo mies kyllä aikamoinen, yksi puhelu sai mut paljon paremmalle tuulelle. Riitti vaan yks lause:"kaikki hani järjestyy, elä huolehdi jookosta" Tuon miehen halaan ja suukotan kyllä varmana kun tulee kotiin viikonloppuna [:)] Niin ja nukuin 1½ tunnin iltapäivä nokoset [:D]

Mitenköhän Tikolla on mennyt? Kylläpäs nyt on levotonta tämä olo, pyörii ja hyörii...

Myöhemmin taas... kun en  kuitenkaan saa unta 
 
Täälläkin hiusväri päässä! Kyllä on muuten työlästä laittaa itse vaaleisiin hiuksiin tummia raitoja ja vielä ohuita raitoja ilman sitä raitahattua, ei tsiiisus [:D] Nykyään yritän tinkiä säästämään jokaisessa asiassa.. ehkä ennen synnärille menoa käyn hiuksia leikkaamassa ihan parturissa eli juoksennelkaa hoidoissa minunkin puolestani [:)][:D]

Stella83: HUH! Todellakin oli onnenne ettei taloon iskenyt [:-]

Joulusta: En ole miettinyt moista vielä [:D] Kunhan vaan ensin ristiäiset (nyt muuten ne hieman stressittää) [:D]
 
Ha! laiskottelimpas sitten koko pvän!!!![:D][:D]
Yhden koneellisen pyykkiä pesin, sekin omia rytkyjä...

Tuolla oli uus kiva (ja tarpeellinen!!) topikki tupsahtanu, menin sitten heti sinne avautumaan ja tietty täysin asian vierestä... noh! Näillä mennään...[8|][8|]

Stella hui tuo salamointi! Nous niskakarvat pystyyn!!!
Hienoa että olet selättänyt masennuksen!!!!! Stemppiä reppukaupalla!!!!

Perhepeti Joudun komppaamaan napaa, en uskalla ottaa vauvaa viekkuun. Nukun kuin tukki ja kaikki jää kyllä jalkoihin kun alan kääntyilemään. Ideana jees, mikäs kivempaa kun yhres mönkiä samas petis, kunhan kaikki myös saa nukuttua. Mutta kyllä pitää osata sitten isompana nukkua ihan ite ja ihan omas sänkys kans!!!

Mamma Määkin sain samanlaisen puhelun ukkoseltani, kyl ne vaan on ihanii, tärkeit ja rakkait!!![:)][:)]

Rokkarille morsian Ihanaa kun muillakaan ei ole elämää!!![:D][:D][:D][:D]
Ottakoot kenet muun tahansa paitti sitä tayaa, Weird!!!

Star wars ne sit loppu ny[:o][:o][:o] mitä ihmettä mä nyt sitten odottaisin... Ne kun oli niin kivoja viikottaisia etappeja (=Jaa, taaskos on viikko vierähtäny[:)])

Nyt pojan iltatoimet ja sit halitan ton ukkelin ihan lommoille[:D][:D][:D][:D]
Kurkin kuitenkin pitkin iltaa ja luultavasti piipahdan yölläkin... Virallinen valvoja siis täälläkin.
Pitäisköhän tänne joku yölinja perustaa nin vois turista jos joku sattuu olemaan kans linjoilla pikkutunneilla[8D][8D][8D]
 
Hehee, pakko vaan kommentoida liittyen tähän rokkarille morsiameen ynnä muuhun onko-mulla-mitään-elämää-kun-tämmöstä-tositvsoopaa-katson... Oon tässä pohtinut, et vaiks en olekaan aiemmin big brotheria seurannut, niin nyt aivan taatusti jään pahasti koukkuun [8D][8D][:)]. Jos beibi vaikka just sillon on nukkumassa, kun bb tulee, niin tottakai sitä töllötetään joka ilta! [;)] Huolestuttavaa...[:D]
 
BB:tä en kans ole seuraillut, mutta nyt tuntuu että taitaa tulla katseltua... Tuota rokkijuttua en ole kyennyt katsomaan, kun tuntuu siltä että voisin kuristaa joka ikisen bimbon ämmän. Ja tuo jätkä itsessään jo ällöttää, mikä lie kuppatautinen horny hepin heiluttaja [:D] *Nauraa katketakseen* Sori beibet!

Yölinja olis kyllä mukava [:D] Kannatan! Mäkin käyn varmaan tunnin välein tsekkaamassa onko jotain uutta. (Miten niin koukussa nettiin/ei muuta elämää)

Mun jalat turpos tuossa värjäyksen aikana ihan kamalaksi! Olihan mulla päivällä se +, mutta nyt aivan järkyt,ja mikä jomotus. Ainakin +++!!! Nyt jalat soffapöydällä sättäilen....ÖÖÖ haenpa sen mun pullani ja lasin maitoa NAM! [:)]
 
Iltoja mammoille!

Täällä levottomuutta ilmassa, huomenna ratkeaa niin paljon asioita! Onneksi rakas ukkoni sai päivän vapaaksi, että pääsee mukaan kuulemaan "tuomion" [;)]

Big brotherista  mä olen seurannut sitä jo useamman kauden, ja pakko myöntää, KOUKUSSA! [:D] Odotan ihan hulluna alkavaa kautta! En välitä tirkistellä ihmisten seksielämää ym, mutta ennemminkin on niin hauskaa katsoa ja analysoida niitä henkilöitä ja seurata kuinka niiden persoonallisuus muuttuu paineen alla, ja tollasessa ympäristössä. Siellä ei kukaan kovin pitkään pysty mitään roolia vetämään, kun totuus paljastuu aina!
Rokkarin morsianta olenkin sit seurannu ihan vaan sen draaman takia, mitä ne muijat järjestää. Sitä katsoessa tulee kyllä aina olo että kyllä me suomalaiset ollaan NIIIIN erilaisia ku jenkki siskot!

Ainii..Taisin tehdä virheen ku pesin kestoliivinsuojat pyyhkeiden joukossa, ne nimittäin katosi sillä reissulla jonnekkin, ilmeisesti koneen sisään.En edes muistanut koko asiaa eka, koska mies tyhjensi koneen ja laittoi pyykit kuivumaan. Myöhemmin vasta hoksasin ettei niitä näy. En oo uskaltanu vielä miehelle mainita, pitää toivoa ettei kone leviä.... [:D]

Mutta hyvää illan jatkoa, pitäkäähän liput korkeella ja antakaa tekstiä tulla samaan tahtiin, niin on mullakin tekemistä ku en unta saa [;)]
 
Iltoja kaikille!!

Kauhea, kun täällä on taas pulistu kovasti! Taitaapi olla suurin osa jo kotosalla äippälomilla ja mielessä on yhä enemmän ja enemmän synnytys. Noh parisen viikkoa, kun vielä jaksaa niin liityn äippälomalaisiin. Hassua todellakin, kun monella alkaa siihen mennessä olla jo viikot täynnä. Täälläkin jännäillään kuka meistä saa nyytin ensiksi kainaloon, tietysti Tikoa lukuunottamatta. Mitäköhän muuten Tikolle kuuluu?

Koukussa: Täällä ollaan myös koukussa Brettiin! Samoilla linjoilla oon Pojanäidin ja Hanimamin kanssa, että toivottavasti jää Bretillä Taya valitsematta, vaikka sama kai tuo kenet tulee valitua, kun eipä siitä suhdettta kuitenkaan synny. Hyvät naurut saa joka tapauksessa niistä bimboista!! [:D] Joo ja tuo BB, epäilempä kyllä, että siihen jää myöskin koukkuun, kun on sitten ainakin syyskuussa aikaa sitä katsella..

Tsemppiä kaikille, jotka potevat masennuksesta. Itsellä ei ole aiheesta kokemusta, mutta toivon sydämestäni kaikille selvitymistä sen suhteen.

Perhepeti: Minä myös pelkään, että tulen vaavin rutistamaan alle jos viereen jätän nukkumaan. Joskin olen kuullut, että äidinvaistot ovat siinä tilanteessa niin vahvat ettei niin käy ja että monesti imettäessä saattaa uni tulla väkisin. Eli tämän hetken ajatusten perusteella ei nukuta samassa sängyssä, mutta silti vannomatta paras.. [:D]

Ukkonen: täällä oli myöskin hirmuinen ukkonen viime yönä. Minulla on sama juttu kuin Kaikalla, että ennen en kerrostalossa asuessa juurikaan pelännyt, mutta nyt omakotitalossa pelottaa ihan hemmetisti. Eilenkin kuvittelin, että kohta on toinen pää talosta tulessa.. Kamalalta kuulostaa tuo Stella83:n kokemus, tuommoisen takia ukkosta pelkään!

Eilen oli muutenkin ihan hirveä päivä. Illalla pyörrytti, oksetti, närästi ja olin ihan kylmästä hiestä märkä nukkumaan mentäessä. Siinä sitten pyörin tuskaisena kyyneleet silmissä ja yritin löytää asentoa. Vauvallakaan ei tuntunut olevan kivaa, kun sille iski hikka ja mahassa oli ihan hirveä möyrintä käynnissä. Sitten reilun tunnin pyörimisen jälkeen, juuri kun olin nukahtamassa alkoi se järjetön ukkonen!! Niin että hyvät yöunet tuli vedettyä.. [:@]

Miehet: On se vaan niin, että ne saa välillä ärsyyntymään ja suuttumaan niin pienistä jutuissa ja ihan hetkessä, mutta sitten välillä ne osaa olla niin ihania! Vaikka ne välillä ottaa aivoon ihan tosissaan niin ei niitä ilmankaan voisi olla.. [:)]

Kiva lukea teiltä jo synnyttäneiltä kommentteja! Toivon todellakin, että siitä tulee juuri tuollainen teidän mainitsema voimaannuttava kokemus. Moni kyselee, että joko synnytys pelottaa, mutta täytyy sanoa ettei se pelota vaan pikemminkin sitä alkaa odottamaan. Olenkin päättänyt, etten turhia murehdi sitä etukäteen vaan annan kaiken mennä omalla painollaan. Toki siis otan selvää etukäteen mihin soitella ja mennä kun ollaan tositoimissa ja sairaalalaukun pakkailen, kun jään äippälomille, mutta muuten sitten jätän sen suhteen murehtimisen sikseen.. (saapas nähdä onko 5 viikon päästä vielä samat ajatukset [:D])

Pakko hieman jurputtaa meidän neuvolan toiminnasta. Tää tosin saattaa kuulua neuvolat osioon, mutta kirjoitan nyt tänne. En muista olenko aikaisemmin asiasta maininnut, mutta meillä tuo neuvola ei toimi laisinkaan. Tähän mennessä minulla on ollut jo neljä eri tätsyä ja seuraavalla kerralla ensi viikolla on sitten taas uusi täti. Äitiyskorttiin minulle on merkitty sellaisen tädin nimi, jonka näin ensimmäistä kertaa viime viikolla synnytysvalmennuksessa. Niin ja viime viikolla alkoi tosiaan tuo valmennus ja olisipa sekin mennyt ohi ellei olisi sattunut olemaan juuri samana päivänä neuvolaa! Siellä täti sitten informoi minua, että illalla alkaa valmennus, että olethan tulossa mukaan.. Onneksi sattui niin, ettei ollut itsellä tai ukolla sille päivälle mitään suunniteltuna ja päästiin mukaan. Huoh! edelliskerralla hieman avauduinkin tästä tilanteesta neuvolasta ja toivoin että viimeistään vauvan synnyttyä olisi kiva, kun olisi sama täti hoitamssa, mutta kuulosti olevan sekin turha toivo! [:@] Niin, että neuvolakäynneistä en hirveästi ole saanut irti, enkä nuihin sf-mittailuhin ole paljon luottanut, kun joka kerta on ollut eri mittaaja!
 
Khyllähän sitä tulee täällä käytyä useamman kerran päivässä[;)]

BB: todellakin aion katsoa, kait se vaavi siinä tissillä menee sitten samalla, jos on hereillä eikä nuku? Kait sen imetyksen oppii vähitellen, että helpottaa.

Mamma: makeat naurut siitä, että Rokkari Brett on kuppatautinen horny hepin heiluttaja[:D][:D][:D][:D] Eihän se ihan mun mies ihanteen mukainen oo, mutta ei se ällöttäväkään tapaus oo, vaan ihan fiksulta vaikuttaa, vaikka onkin vähän naikkosten perään. Makuasioistahan ei sovi kiistellä[;)]

Candy: toivottavasti kestoliivinsuojat löytyy. Täytyy ilmeisesti käyttää pesupussia, kun niitä alkaa pesemään.

Ja yölinjaa kannatetaan kanssa!

Ainiin.. joulua aina silloin tällöin mietin, koska oon sellainen lievästi sanottuna jouluihminen. Kaappeja ei meilläkään ihmeemmin siivota, mutta lattiat pestään, pikkujoulukuusi koristellaan ensimmäisenä adventtina, samalla syödään ekat kinkut ja laatikot[:-] Joululahjoja alan ostamaan jo kesällä ja Oikea joulu vietetään mutsin patojen ääressä. Ensi joulusta tuskin tulee poikkeus, jos aikaisemmin ei olla vaavin kanssa käyty matkalla, niin se on sitten ensimmäinen yökyläreissukin. Jouluihminen henkeen ja vereen, miehelle vähän vaikeeta joskus[:D]

Jeps.. mutta nyt taitaa nukuttaa ensi yönä, kai. Ainakin ilma on viileämpi.

Öitä!
 
*Tirskuu* en oikeesti voi itselleni mitään, siis onhan tuo rokkari söde ja sillai...Mutta panee kuitenkin kaikkia jolla on tissit[:D] huh...pitäskö kuitenkin mennä nukkumaan,levotonta juttua.
Ja anteeks, mutta nauroin Candy sun pyykkäilyllekkin. En siis sille että niin kävi, vaan tuli sellainen mieli kuva, miten jonain päivänä miehes löytää ne suojat jostain paidan hihasta kokoa meikin puhdistusjutut [:D][:)]

Jaahas, kai nyt poistun...jos ens yönä oikeesti nukkuisin.[;)]
 
Tuli vaan yökyöpeleille mieleen että oishan tuolla toi http://chat.suomi24.fi/login.cgi?cid=731&gid=0 kai siellä pystyy käymään myös yksityskeskusteluja??
Viimeksi oon chattäily joskus 10 v sitten niin en enää tiedä miten noi nykyisin menee [:D]
 
Täällä ainakin sellanen yökyöpeli ettei paremmasta väliä.. en edes muista millon viimeks olis nukkunu yli 1h pidempään tai että olis edes nukahtanu ennen aamu viittä. RRAIVOSTUTTAVAA! oon niin kyllästyny tähän että en tiiä miten päin olis. Ehkä sitä sitten jo valmistautuu tulevaan.. 
 
Juu unirytmi menny täälläkin iha sekasin [:D]

Asiasta toiseen ja silleen tuli vaan tässä mieleen hehehe [:D][:D]
että, tossa jokunen päivä sit tai oikeestaan ilta huomasin ku massuani rasvailin eikä ollu ku alskarit jalassa, että hirveeeeeessti tullu selluliittiäki peppuun ja reisiin [:'(][&o] johtuukohan turvotuksesta, eikös se oo vähä niinku nestettä sit.. tai jotakii. no sitä vaan, että onko kellään kokemusta millä sitä vois pois saada? kaverilta kyselin ja se ehdotteli kuorintaa kerran pari viikkoon + joka päivä kuivaharjaus ja kosteusvoiteella rasvaus.. kellään kokemusta? auttaako mitään vai voisko toivoo et ku turvotukset häviää et häviäis selluliititkin [:D]
oon varmaan aika naurettava.. mut hirveesti inhottaa, yökyök [:'(][:'(]

jos jollain tiedossa joku tietty voide/kikka millä hävittää sen pirulaisen niin voisin melkein olla valmis jopa maksamaan siitä [:D][:D] no jopas oon huvittavalla tuulella, vissii turhanki väsyny mut silti ei saa unta.
 
Tahtoisin nukkua mä, mutta ei niin ei[>:]

Vauva vetelee taas itseään ulos yläkautta tai kyljistä. Sitten kuuma,vaikka vain pikkarit. Väsyttää, muttei uni tule.

Eilen oli kyl niin komia ukkos myrsy että[:)]
Kylläpäs tääl kaikille tapahtunut vaik mitä.
Meillä on kissa ja koira. Koira on entuudestaan tottunut lapsiin, kun 4v pojuni pyörii jalois ja kissa ollut jotain 2v koht meil. Kissaverkko ostetaan tuosta Vaunuaitasta kuitenkin.
Rokkarille Morsmaikkua on seurailtu ennenkin ja hyvää hömppää.

Onkos teil muuten nimet jo valmiina? Me päätettii miehen kaa ne tänään ja paljastetaan vasta nimen antotilaisuudessa.
Tänään ollut sitten taas kipujen päivä ja yhteensä 3g panadolia mennyt. Koirankin kanssa, kun kävelin ihan hissuksiin päiväl, niin kyl oli pientä painetta ja jumalatonta kipua alapäässä. No huomenna äippäpolille kontrolliin, niin saa nähdä mitä siel sanovat... Tuntuu että olisin jo ihan viimesil viikoil, kun liikkuminen niin kivuliasta. Huomenna tulee RV 34.
 
Jotta näin taas..valvotaan.

Mä kans elättelen toivoa H1987 tavoin, että nää selluliitit ei näin selkeesti näy synnytyksen jälkeen..
Tuolla merisuolakuorinnalla ja saunomisella ja runsaalla veden juomisella sain ne kyllä laskemaan, joten uskon että kyseessä raskauden aikaisen turvotuksen aikaansaama juttu.

Vaikka en toki, jos jollain joku supersalainen resepti selluliitin poistoon for good, kieltäydy kokeilemasta[;)].

Mammaliinan kipuilu on kyllä todella kurjaa. Tsemppiä loppu viikoille ihan kamalasti!!

Mä en ole koskaan seurannut BB:ia ja en ajatellut nytkään. Tosin, jos muuta ei tule ja imetyspuuhissa, niin eihän sitä koskaan tiedä....

Eipä ole edes viikkoa, kun mun esikoinen aloittaa koulutiensä[:)][:)] ja tämän äidin itkulle ei varmaan loppua tule ens maanantaina.[:D][:D]
Toivottavasti synnytys ei käynnisty ennen ens viikon perjantaita...saisi arkeen aloitettua rutiinit rauhassa ennen uutta tulokasta. Ja ensi viikon pe olisikin sopivasti synnärille tutustuminen, joten siitä sitten kätsysti...heh hee..ei ehkä vielä silloin..*tilataan synnytyksen käynnistyminen ja synnytys rv 38+4, lapsivesien menolla kiitos*

ja pla pla plaaa pla plaaa..

nyt jatkan wc:ssa ravaaamista.
 
Aamuvirkkuna täällä...

Pissalla kävin klo 4, siitä eteenpäin pyörin sänkys, nyt luovutin, [&o]
koska kellokin on soimassa puolentoista tunnin päästä.
Poika tarhaan ja mamma aamupäikkäreille.

Espoossa sataa, jej!!![:D][:D][:D]

Kaika thih! mää kans fantasioin et jos ne vaik painais jotain taikanappia synnärillä kun menen rv 38 koko-kontrolliin [:D].
Mietin et jos parhaimman koiranpentu katseeni antaisin nin saisinko käynnistyksen pliiiis! Ei sit tarttis ees taas ajella, kerta siellä jo ollaan... jne...[8|][8|][8|]

BB juu ei kans oo mun juttu... toki jos ei nyt yhtään mitään muuta tule. Onneksi on kanavapakettia täsä perheessä nin voipi vaikka sääennusteita arabiaksi katsella[8D]

Vinkkei!!! Mtä kummilahjaks tyttölapselle?? Nimeä ei tiedetä ennen kastetilaisuutta ja kummilusikat yms perinteiset ei ole meidän juttu... Pää tyhjä. Oisko purrilla vaikka jotain linkkiä[;)][:D]

sade loppu ja linnut alko laulaa[:)][:)] selkeesti myös aamu sarastaa koska näin valoisaa.
Lähtisin aamulenkille jos taivas ois enämpi sees...
Aamupalaa si vaan ja jos vaikka sitä säätiedotusta telkusta...
mustikkapuuroa menyyssä tänään[:)]

Joulusta vielä No nyt se alko sitten mullakin pyörimään päässä, hei thänx!![>:][X(]
Mä oon sellanen yber-ärsyttävä-joulu-touhottaja. Mun mielestä joulu ei ala koskaan liian aikaisin vaan alan vouhottaan kaikkee sitä jo reilusti ennen marraskuuta, kämppä maalataan aina katosta lattiaan punaseks, kortit tietty askarrellaan iiiihan kaikille, joulupataan viedään kaikki mikä irtoo, käydään konserteis, pannan verhoa tankoon, varastetaan kuusi, askarrellaan paskarrellaan koristeet, piparitaloja kaikille, laatikot TIÄTTY ite alusta asti, kynttilöitä, lahjapaperia, glitteriä, kulkusia... mies aina kiroo joulunaikaan jotenkin enempi[8|]...

Mammaliinalle kovasti tsemppiä kipuiluun ja muuhun. Miten sulla eka raskaus meni, onko yhtään verrattavissa? Tuliko poika ajallaan tai yli/alle?

Selluliittipylly kyyyl... kuuluu asiaan, lukee pienel präntil sopimukses... ärsyttävää. Joskus vois olla jotain kivoi asioit täs raskaudes, vaiks hirveest rahaa tai jotain supervoimii...[8D][8D]

Noni... juttu vaan jatkuu...
nyt sitä puuroo ja aljazeeraa...
 
Minä en oikein enää saunaan halua kun meinasin pökrätä viime kerralla [&o] aina on käyty vähintään joka toinen päivä saunassa mut nyt en oo käyny viikkoon enkä usko et uskallan mennäkkään enää. jäi ihan kammo kun tuntu et päässä pimenee ihan totaalisesti, se oli kun saunasta tulin nii siinä suihkuhuoneessa mut onneks kerkesin istahtaa pöntön päälle, muuten olisin varmasti lentäny lattialle!! ja muutenki ku tätä hellettä ollu ja tuntuu et heittää enempi ja vähempi ja niin kuuma ettei huvita sinne saunaan mennä edes. saipahan tuota tänä yönä jopa 4 tuntia unta palloon...!! jes mikä saavutus [&:]
 
Huomenta!

Voi kauhistus, mihin aikoihin olette täällä kirjoitelleet! Todella inhottavaa tuollainen, että ei saa nukutuksi. Minulla on nyt onneksi pysynyt unirytmi aika lailla kurissa kun olen vielä töissä, niin jotenkin se kai pitää sitä rytmiä yllä väkisin. Olen kyllä väsynyt varsinkin näin aamupäivisin töissä, mutta silti herään ennen herätystä aamulla ja se ei todellakaan ole tapaistani. Kyllä se vauva saa siis jo nyt rytmit sekaisin.

Pikatsu: Kuulostaa rasittavalta tuo teidän neuvolasysteemi. Inhottavaa aina eri ihmiselle selittää asiat. Toivottavasti ihmisten vaihtuvuus nyt vähän tasaantuisi.

Tosi-tv: Minä olen myös satunnaisesti katsonut sitä rokkarille morsianta ja sitä versiota, missä se nainen etsi itselle sulhoa. Sellaista amerikkalaista hömppää, mutta paremman puutteessa sitä kyllä katsoo. Mutta BB on jotain, mitä en voi sietää! Nyt kun on alkanut ohjelman mainokset pyöriä tv:ssä, niin nekin jo ärsyttää aivan suunnattomasti. Minulle ihan mitä muuta vain, mutta ei sitä... Muuten sitä kotona ollessa alkaa katsomaan varmasti aivan tyhmiä päivällä tulevia sarjoja, joita ei näin muuten päivätöissä ollessa tule katsottua. Esim. yhden kesän olin yksin kotona, niin jäin koukkuun Serranon perheeseen... Ärsyttävä sarja, mutta silti sitä silloin joka päivä katsoin... Argh!

Tuli muuten mieleen sellainen, että pitäisikö tuonne perustaa myös sellainen Synnytyskertomus-topic, johon voitaisiin sitten kertoa tarkemmin synnytyksestä, että pysyisi tuo Syyskuisten syntyneet ihan vain sellaisena listauksena ja tosiaan nuo onnittelut omana keskusteluna. Hui kauhistus! Alkaa h-hetki lähenemään kun tällaista mietitään jo!
 
Takaisin
Top