EloliirumLaarumit

MansikkaTiraMisua!!! Nam!!! *Kuola valuu ainakin polvissa asti* :P

*reps,kops* [:D]
Anteeks! PojanÄitee, en vaan voinu tolle kauppalistajutulle mitään,huh, auts, sattuu ihan hmm..jonnekkin..Oliko mulla jotain lihaksia [:D][:D][:)]
Siis Miehet on TOLLOJA!! [:D]

Hmm!! Pitäskö ottaa vaikutteita nyt ihan kunnolla PojanÄiteestä? Lopettas tän manailun ja koittas olla ihan rentona..minkä näiltä oloilta kykenee. Yritys Hyvä Kymppi...kait [;)]

Veroprossasta: Taidan pitäytyä tässä nykyisessä 20%, en kuitenkaan mätkyjä tahtois...

Nyt tekee mieli jäätelöntölöä, joten kipaisenpas pakastimelle... (*tirskuu, kipaisempas...On siinäkin näky,sipsutin sipsutin*)[:D][:D]

[:D][:D] Kauppalista ja miehet, siis aivan totta. Välillä tuntuu jotta pitäis kuvat olla listassa jotta varmasti tulis oikeita tavaroita. Ja meillä isännys kyllä yleensä jättää jotain kauppaan vaikka kuinka lista oliskin.

Taidan YRITTÄÄ ottaa saman asenteen jotta nautin tästä loppu ajasta enkä jaksa miettiä joka kolotusta ja vaivaa. Synnytys alkaa kun on alkaakseen. Teen vielä omia juttuja, käyn yksin rauhassa ostoksilla ettei tarvitse miettiä kelloaikataulua kun vauva vaatiisi kotiin kun tarvitsee tissiä, saan yhden lapsen kanssa kulkea vielä ettei ole kahta autettavaa...onhan niitä positiivisia ajatuksia kun vaan jaksaa miettiä...nyt siis positiivisuutta kehiin [:D][;)][8D][:)]

Pikainen tilanne. Mä olen menettänyt tänään poikaan ja mieheen ihan täysin hermoni[:@] Miehellekkin sanoin että mene pois ja ei koskis muhun. Aamul ennen lähtöö kaikki hyvin, mutta sitten alkaa poika jankuttaa jostain ja helvetti irti.
Nyt kolme päivää putkee on toi pojan kanssa lähteminen ollut yhtä helvettiä!
Sitten vaa makasinkin kirjasto reissun jälkeen sängys masentuneena/ahdistuneena. Yhteensä olen jotain 3h nukkunut päiväunia. No saapa nähdä miten yhteiselo jatkuu kun vauva tulee[8|] Mä manasin että mä lähen vapaaehtoisesti koht naistenklinikalle että jossain sais olla rauhassa. Kai mä meen puunaa tota vessaa, ku tuntuu taas että mä vaa siivoilen kunnolla täällä[:@][:@]

BB: UUJEE! Viime vuonna katsoin, kun ei ollut muutakaan tekemistä ja tänä vuonna taitaa olla vähän sama juttu ja nopeasti koukussa.. [:D][8D] Katsoivatko muut sitä puolen tunnin pätkää hakijaehdokkaista? Oli oikein hupaisaa katsottavaa.. [:D] Pari tuttuakin näkyi hakeneen sinne.

Kaika: Kerro vaikuttiko muuten positiivisesti! [:)]

Kuulin tänään mummiltani, että kummitätini oli ollut yli 5 kg syntyessään! Ei huhhuhhhuhhh [:D] Juuri sama, joka oli meinannut tulla jo taksissa ulos... Luulisi, että ne pienet meinaavat tulla ulos nopeasti[:D] No, ei pidä yleistää, jokainen synnytys erilainen oli koko mikä tahansa.

Kaikille odottajille: Aivan niin! Nautitaan tästä ajasta vielä [:)]

Mmmhh, jääkaappi kutsuu tätä syöpöttelijää taas.. [8D] Ja sitten vähän kävelylle.

Heissan!

HaniMami: ainaki mun kohdalta meni toi Kättäri oikein, eli ihan normiosastolla olen [:)]

Unista: Mun äiti oli nähny unta viikonloppuna, että olin ollu synnyttämässä ja karjunu siellä, etten enää ikinä tee lapsia [:D][:D][:D] Ja sit ku en ollu tänää sille soittanu (en kyllä tiiä miks ois pitäny, ku olin käymää menossa kuitenki) ni se oli luullu, et olin sit mennyki sinne synnärille[:D][:D]

BB: Meillä vaihtuu kanava alle sekunnissa, jos satun näkee et BB tulee.. en voi sietää sitä ohjelmaa! Mut toisaalta, en mä muutenkaan oikein seuraa suomalaisii tv-sarjoja... tosin toi Kadonneen jäljillä (tai mikä se ny on) on ihan ok ja sitä tykkään kattoo sillon, kun muistan [:)]

Minzkuli: Multa on mies KIELTÄNYT siivoamisen sillon aikoinaan, ku yhteen muutettiin [:)][:)] Ku en kuulemma "osaa" siivota [:D] Eli en höylää millää hammasharjalla noita lattioita tai muutakaan vaan ihan sillee perustyylillä et kämpän siivoomisessa (siis imurointi, pölyt, lattioiden pesu) menee se noin tunti.. mut ton kaiken hoidan kerran viikossa. Tai hoitaisin jos saisin...[;)] Muuten lähinnä vaa kattoisin, et tavarat on jotakuinki paikoillansa.. mut mies hoitaa meillä siis siivouksen kokonaan [:)]

PojanÄiti: ole hyvä [:D] Ja tässä on sit tää Mansikkatiramisun ohje: http://www.myllynparas.fi/portal/suomi/kuluttajat/reseptit/makeat_leivonnaiset/piirakat_ja_tortut/mansikkamisu/
Ite teen ton normi murotaikinapohjalla ja vaniljarahkalla, ilman manteliesanssia [:)]

Kauppalistoista: Meillä mä ostan normikauppojen tuotteet ja mies ostaa noista etnisistä putiikeista sitä, mitä nyt sattuu ikinä tarvitsemaankaan niihin ruokiinsa. Toki mäkin käyn niissä ostoksillla, jos mies ei ehdi tai muuta, mut pääasiassa näin. Ja mä tartten kyllä aina ittelleni kauppalistan, koska muuten puolet jää pois, mut mies yllättävän hyvin muistaa oikeat tuotteet ilman listaaki [:)]

Heissan kaikille, en olekaan vähään aikaan jaksanut käydä täällä sivulla. Olen ollut todella kipeä viimeaikoina. Mahaa, selkää ja liitos särkyjä on paljon. Ei jaksa eddes istua kauaa, saati kävellä  pitkiä matkoja. Supistelua on ollut aika paljon varsinkin iltaisin. Itse olis jo ihan valmis synnytykseen. Vielä olis pari viikkoa laskettuun aikaan. No odotellessa menee aika ja joka päivä tulee nukuttua päiväunet. Tulee juotua paljon ja tuntuu, että saa kaiken aikaa juosta pissalla.
No hauskaa loppuodotusta kaikille!

Voi hittolainen ton pojan kaa[:@][:@][:@]
No ei siitä sen enempää..

Meil taas toi miehen siivoaminen on mitä on, mutta olen onnellinen että siivoaa kuitenkin[:)] Eihän kaikki mee niinku ajattelen, mutta kunhan nyt jotain tekee.

BB: Juu ei meidänkää taloudessa katota.

Toi kauppalista juttu oli paras[:D]

Jousimies äiti: Paljon jaksamisia ja toivottavasti lähtö ois pian[:)]

Huomenna tosiaan olen menossa verikokeisiin ja saa nähdä kuinka paljon rautalääkitys on nostanut hemoa. Poika menee onneksi tarhaan[:D]

Candy87: Voi hurja millainen tilanne! Oli ihana lukea, että onneksi koko perheellä on kaikki hyvin!

Jousimies äidille; voimia kipuilujen kanssa. Saas nähdä onko H-hetki jo kuinka lähellä. :0)

Hyviä vointeja kaikille!

Hyvää huomenta[:D][:D]!!

Elikkä yli 100%:n lisä yhteen putkeen nukuttuihin uniin teki ihmeitä; 4,5- ruhtinaallista!!
Ja olisin nukkunut pidempääkin, mutta (tietenkin) toinen pojista näki pahaa unta just tänä yönä...
Nooh..eipä mitään, oli jo pohjilla ennätysunet, joten ei tehny tiukkaa käydä paijaamaamassa ja peittelemässä.
Tästä on hyvä jatkaa!

Nyt kamat kasaan ja kohti nkl:aa. Taidanpa käydä ihan ittekseni lounaalla nepalilaisessa, ku ei täältä kylästä löydy ainuttakaan nepskua.

Nii- ja raskaus olisi sitten lääketieteellisesti täysiaikainen[:)].

Kaika: Onnittelut täysiaikaisuudesta ja hyvistä unista! [:)][;)]

Täällä meni viime yö vähän niikuin arvelin, eli tuli nukuttua puolet siintä mitä edellisenä yönä.. alle 5 h :-D Tässä kai on nyt sitten hailakasti sitä esimakua miten pikkuinen sitten valvottaa..
Aikaisin aamulla oli niin tylsää, että kaivelin kevyet käsipainot kaapista ja jumppaamaan. Teki hyvvvää ja olisin halunnut enemmänkin mutta alkoi vähän vihloa alamahaan [&:] Kyllä on sitten ihanaa kun raskauden ja synnytyksestä parantumisen jälkeen saa repiä hiestä märkänä ihan kunnolla ja varomatta [8D] [:)] Sitä kyllä kaipaan.. [:D]
Pitää odottaa jos vähän tuo kello menisi eteenpäin ja sitten vähän kävelemään!

jousimies äiti: Voi harmi [:'(] Toivotaan siis sinullekin pikaista lähtöä!

Tänään rv 36! [:)]

Hii ja Hoo!! Täysikuu viime yönä [;)]

Reippailin pojat opinahjoon, nyt pikaseen tänne tekstiä ja sitten aamupuuro. Sen jälkeen tärkeä puhelinsoitto ja sitten neuvola/lääkäriin [;)] Jänskättää!!!
Aamulla jouduin käyttämään "viittomakieltä" esikoiselle, joka onneks tajusi mun hullun kurisen helilumisen käsillä. Tuolta töllöstä tulee nyt tuutin täydeltä tuosta sikapiikistä, jonka nuorempi poika tahtoi ottaa. Yritetään suojella sitä nyt tuolta mediahömpötykseltä,ettei aivan panikoidu poika TAAS kerran [:-][&o]

Voi Jousimies äiti parka, koitahan vielä vähän aikaa jaksella. Tuo ei ole ollenkaan mukavaa,tiedän...

Mammaliinallakin taitaa olla pinna kireellä, koitetaanhan (yrityshyvä) rauhoitella mieltä....nämä loppuajan hormoonimyrskyt ei ole Todellakaan mukavia!!

Kaika: Hienoa,että sait nukuttua edes tuon verran yhteen putkeen. Mielialakin on paljon parempi, kun saa nukkua. Lepoahan me kaikki nyt tarvitaan, eikä missään nimessä yhtään stressiä.
Onnea Täysaikasuudesta!!!

Päivät ja viikot menee kyllä varmana nopsaan, kun lopettaa siihen laskettuun aikaan tuijottamisen. Eri asiahan on kipuilijoilla, mutta koitetaan kaikesta huolimatta! VoimaHaleja!!

Ps. Kunnon naurut, edes kerran päivässä helpottaa kummasti mielialaa[:D] Jos muistan..Hih! Ni laitan tänään muutoman vitsin tänne...[;)] Nyt etenemään...

Huomenet täältä myös!

Yö meni hieman nurinkurin meillä. Mää nukuin kuTukki 7-8h yhdel pissatauol, mut ilmeisesti korisin niin paljon et mies joutu tulla olkkarin sohvalle korviaan suojelemaan[:D][:D][:D]. hih!!

Kipasin pojan tarhaan, ja sain kuulla että siellä on salmonellaa[:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o][:@][:@][:@][:@][:@][:@]!!!!!!!!!!!
Tosin vain ollut yksittäinen tapaus, mutta vielä niin uusi uutinen että ei tietoa tuleeko tapauksia lisää.
No aika näyttää...

JousimiesÄiteelle kovasti jaksamista!
Samoin mammaliinalle! Toivottelen kummallekin pikaista jakaantumista[;)].

Milamariaa ihanalta kuulosti aamujumppatuokio!!!
taidampa itsekin lähteä kohta aamukävelylle ja polkaista pyörää aamuohjelmien lomassa[:D][:D]
Ja, KYLLÄ! odotellaan kovasti täälläkin sitä että ei tartte enää varoa vaan voi ihan kunnolla hikeentyä ja rääkätä kroppaansa! Mulla on Wiillä kaikkia ihania jooga ja pilates touhuja joita odottelen kanssa kuola poskella[8D][:D]

Voi kaika MAHTAVAAAAA!!!! Jotenkin koko sun viestikin oli paljon pirteempi!!! Ihanaa nkl-matkaa ja nepsku-lounasta... *kuolaa nestehukkaan asti*

Nyt menen hoivaamaan miestäni, ollaankin päivä kaksin, tosin ei mitään romanttista tiedossa kun toinen on NIIIIIIIIIIIIIN kipeenä[8D][8D][8D]. Hän tekee nyt marttyyrikuolemaa tuolla sängyn pohjalla...[:D]
lutusta!

Vielä ollaan yhtenä kappaleena. Eilen yritettiin äitipolilla käännöstä, mutta ei onnistunut. Jo ultratessa lääkäri epäili, että ei tule onnistumaan, muksun peppu on painunut jo niin alas. Nyt on sitten sektioon varattu aika. Onneksi lääkäri kuunteli ja uskoi, kun sanoin, etten edes halua yrittää perätilasynnytystä. Nyt pitäisi vielä pari viikkoa pysyä kasassa. Pitänee vissiin ottaa rauhallisesti.

Linea negra: löytyy tuollainen hentoinen ja erittäin haalea viiru navasta ylöspäin. Ilmestynyt ihan hiljan.

BB: ei kai taas, Nyt ei mitään muuta tulekaan sitten mistään.

Veroprosentista: olen aina pitänyt/pidän prosentin korkealla. Mieluummin saan palautuksia kuin mätkyjä. Sitä paitsi, palautuksista on helpompi hankkia jotakin suurta tarpeellista tai laittaa säästöön. Jos rahat tulisi joka kuukausi, ne tulisi takuu varmasti hassattua johonkin vähemmän tarpeelliseen.

[:(] Mies epäili olevansa sairastumassa angiinaan. Ajoitus ei voisi olla huonompi, rakennuksella pitää niin alytöntä kiirettä. Toivottavasti kyse on vain ilmanalan vaihtumisen aiheuttamasta kurkkukivusta.

muoks: niin, ja muksu painaa tällä hetkellä noin 2,9kg. Ja kun ilmat viileni, niin suurinosa turvotuksesta hävisi yhdessä yössä.

Huomentaaaa!! Yö meni huonosti mutta eilen lupasin etten enää valita koko aikaa joten minä tämän sinnikkäästi kestän! [:D]

Tänään on ihan normi päivä, ulkoilua, ruoan tekoa ja tv:n katselua. Huomenna sitten taas onkin neuvola, tytön harrastukset ja sit illalla junamatka tytön kanssa ja päästään vanhempieni työ. Saa loppuviikoksi muuta ajateltavaa kuin kotona olo [:)] Sieltä vain 150kilsaa omalle synnärrille jos pitää synnyttämään lähteä mutta tuskin siitä on pelkoa kuitenkaan vielä. [8|]

Kaika: Onnea täysaikaisuudesta! [;)]

Jousimies Äiti: Voimia kipuilujen kanssa, tuttu mutta tosi lausahdus:Ei enää kauaa, pian tämä vaihe on ohi ja vauva on sylissä! [;)]

Purri: Taidanpa minäkin kokeilla mansikkatiramisua tytön synttäreille parin viikon päästä, kuulostaa hyvältä! [8D]

Unista: Mun unissa juoksee karhuja koko ajan...taitaa nuppi seota!? [:D][X(]

Mammaliina: Voimia pojan kanssa...

Pinacolada kappale on myös Shrekissä...juuri äsken tuli se kohta kun tyttö katsoo sitä elokuvaa tuossa.. [:D]

Hyvää päivän jatkoa itse kullekin... [:)] Mamman vitsejä odotellen [:D][8D][:)]

Huomenta!

Ja hyvää loppuraskautta sit vaa mulle nii.. Nyt (vihdoin ja viimein) noi saamarin katon korjaajat on päättäneet hyökätä meiä kerrostalon katolle!! Johan ne on koko kesän tehny duunia noilla korttelin muilla katoilla, ni tänää siirtävät roippeensa meiä katolle[:@] Mä vaan niiiiin toivon, että saavat hommat valmiiks ennen ku meillä on muksu talossa, etteivät sitte herättele sitä pientä.. Vaikka se rääpäle kuinka heräiski aikaseen aamulla, mut heräis ees itteksensä eikä kauheeseen vasaran/sahan/tiesminkävekottimen paukkeeseen!!!!

Kirsikka: Juu tee ihmeessä! On kyl sellasta herkkua ettei tosikaa [:D] Mulla menee kyllä suunnitelmat uusiks, ku sain kuulla, et kaverin tyttöystävä on maitoallergikko, ni jos en jostai löydä soijarahkaa (tai vastaavaa) ni en tota taida voida tehdä [&o] pitää yrittää ettii jotain soijaleipomuksia.. Onneks tässä on reilu tunti ennen ku tarttee neuvolaan lähteä [;)]

Saisinkohan mä tänää jotain painoarviota muksusta? Vai tehdäänkö se synnärillä?? Ku en oo koko raskauden aikana saanu mitää arviota, ainut mitä on sanottu on ollu et "vauva on varmaa aika pitkä, jos se sua kylkiluihin potkii".. ja siis eihän mulla ole ittelläni pituutta ku se vaahtosammuttimen 162cm, et eihän se kauheesti vaadi, et vauva onnistuu potkii kylkiluihin [>:]

Mamma: Ai oli täyskuu?? No se selittää miks mä pompin koko yön tunnin välein hereillä [:D] Tosin ei mua väsytäkään yhtään sen enempää ku ennenkään, mut ihan hyvä tietää mistä johtu [:D][:D]

Varoitus!! Tenat Housuihin ja Ei Huumorintajuttomille!

Muutomat Makeat Naurut [;)]

AnoppiVitsi:

Häät oli vietetty ja tuore aviopari vetäytyi yläkertaan, kun muu hääväki jäi nauttimaan pöydän antimista. Jonkin ajan kuluttua yläkerrasta kuului kolinaa ja kaikkien ällistykseksi sulhanen ilmestyi yöpaidassaan häävieraiden joukkoon ja etsiytyi uuden anoppinsa luokse.
- Mitä minä nyt teen, kun Maija pyörtyi? sulhanen valitti.
- Mites se on mahdollista, anoppi ihmetteli, - no, kuivaa nyt aluksi silmäsi, niin lähdetään sitten tutkimaan tilannetta.
Hieman rauhoittuneena sulhanen nosti yöpaitansa lievettä pyyhkiäkseen silmänsä - silloin pyörtyi anoppi.

ArmeijaVitsi:

Järvinen oli alokas, jolla oli jatkuvasti jotain vikaa. Päivääkään ei mennyt ettei hän olisi poikennut sairastuvalla valittamassa kurkkukipua tai selkäsärkyä.
Kun varuskunnan lääkärit selvin sanoin ilmoittivat alkavansa kyllästyä tällaiseen menoon, Järvinen alkoi keksiä yhä mielikuvituksellisempia sairauksia, joita hän kävi edelleenkin tutkituttamassa.
Kerran Järvinen oli lähtenyt pyykkipussin kanssa varusvarastolle, joka sijaitsi samassa rakennuksessa kuin sairastupa, vaihtamaan alusvaatteitaan. Koska ulkona sataa tihutteli, Järvinen oli työntänyt pyykkipussin palveluspuseronsa alle. Eräs lääkintämies sattui ikkunasta näkemään Järvisen lähestyvän.
- Voi luoja, mies parkaisi. - Järvinen on taas tulossa ja uskokaa tai älkää - nyt se on raskaana!

RekkamiesVitsi:

Poliisi pysäyttää kuorma-auton ja nuhtelee kuskia siitä, että lasti tippuu huonon sidonnan vuoksi pitkin tietä. Kuski käskee poliisien mennä kiusaamaan oikeita rosvoja ja jättämään rehelliset työmiehet rauhaan. Poliisit pitävät kuitenkin päänsä ja kirjoittavat sakot. Kuski ei sakkoa hyväksy, joten lopulta päädytään käräjille. Käräjäsalissa kuormurikuski aloittaa selityksensä: "Olin hiekoittamassa tietä..."

Niin ja...Hmmm...

[font="arial,helvetica"]Kuusi- ja neljävuotiaat pohjalaisveljekset ovat kotona yläkerrassa omassa
huoneessaan.
"Kuule pikkuveli." sanoo kuusivuotias, "luulen notta ollaan sen ikäisiä,
jotta aletahan kiroolla." Nelivuotias nyökkää hyväksyen.
Isoveli jatkaa: "Kohta kun mennähän aamiaaselle, mää sanon jotaan josson
'saatana' ja sää sanot 'vittu'." Pikkuvelikin alkaa innostua ideasta.

Äidin saapuessa keittiöön ja kysyessä, mitä kuusivuotias haluaisi
aamupalaksi, tämä vastaa: "No muroja, saatana.
" LÄISKIS - poika lentää tuolistaan lattialle, ryömii keittiön poikki,
nousee ylös ja juoksee yläkertaan äiti kintereillään läpsien poikaa
persuksille joka askelmalla. Hän lukitsee pojan huoneeseen ja huutaa:"Pysyt
sitten siellä kunnes lasken sut ulos!"

Sitten hän palaa keittiöön ja kysyy tiukkaan sävyyn nelivuotiaalta: "Ja
mitähän nuorempi herra mahtaa haluta aamiaaseks?"
"En tierä," nelivuotias sopertaa, " mutten ainakaan niitä vitun muroja."

HUHHUH!!!!!

[:D][:)][;)][:D]

Arvon kanssasisarille hyvää tiistai päivää kera valtaisan haukotuksen. Täällä mailma mataa vieläkin omaa hiljaista kulkuansa ja näköjään tuo ystävä syksykin on pelmahtanut paikkakunnalle. Ihanaa kun on hämärää ja viileää. [:)]

Sairasteluista on täällä yks jos toinenkin puhunut. Mulle oli kanssa tuossa perjantaina tuloillaan joku ihme lentsunpoikanen, mutta meni ihan parin päivän levolla ohitse. Mistä lie johtunut. Veikkaan, ettö kuumat päivät ja kylmät yöt ja vedossa nukkuminen tuota vähän manasivat kyläilemään. Nyt taas joksenkin normaali olotila. Kaupassa kun käytiin, niin ostin pari pulloa viinimarjamehua, jota voi tarvittaessa blandata kiehuvalla vedellä. Ehkä paras itsehoitolääke flunssaan... Erityisesti kun ei kerta saa kuumaa kermavaahtobeileyskaakaota kitata. [;)]

Nukkumattomuudesta on täälläkin kokemusta. Yöt on pahimmillaan tosi katkonaisia ja vetelen sitten parit päikkärit sovalla päivän mittaan. Pari kertaa oon meinanut nukahtaa tähän koneen ääreen, kun ollaan miehen kanssa pelailtu. Aika tuskaahan se on, kun uni tulee ihan väkisin. [:D] No, vastapainoksi sitten löytyy viikosta ehka yksi yö, kun käyn kerran tai kaks vessassa ja nukun pitkään... ja siis pitkään on mulla johonkin 8 asti. Kätilö lohdutteli viime viikolla, että naisilla sitten vauvan synnyttyä aktivoituu aivoissa joku kilke (tai hormooni), jonka ansiosta äiti pystyy nukahtamaan suoraan REM-vaiheeseen. Aika mahtavaa, jos noin on. Mä meinaan tiedän, että en ole mikään maailman mukavin tahi mielyttävin ihminen olla, jos elän pidempään liian vähillä unilla. [&o] Mammaliinalle täältä virtuaali halaus ja roppakaupalla voimia ja jaksamista. Kohta on ohi ja elämä helpottaa taas.

Uniin on tää lopun alku tullut jo muutamaankin otteeseen. Yhtenä yönä näin unta, että olin vessassa. Kun sitten pyyhkäsin, niin oli verta paperissa. Pari lähtö ja ponnistusta odotellessa untakin on ollut. Ihan jännää, että näin tää sitten alitajunnassa elää tää tilanne myös. Hyvä paikka katella mitä nuo unet koittaa kertoa: www.dreammoods.com

Ruokamielitekojen kanssa täällä kamppaillaan ihan tosissaan harva sen päivä. Jostain syystä Fatzerin suklaita tekis kovasti mieli, mutta oon ne nyt onnistunut jättämään ihan suosiolla vielä kauppaan. Ja karkkia nyt tekee mieli ihan yleensäkin. Viime torstaina piti käydä makuunista ostamassa semmonen 10 euron säkki irtokarkkeja. Kaikkea en toki ite syönyt, mutta kyllä oli taas niin sokeriällöpöhö olo sen jälkeen että oksat pois. [:D] Tässä varmaan viimesen kahden päivän intohimoinen haave on saada syödä iso satsi maksalaatikkoa puolukkasurvoksella ja lapata kaksin käsin kitusiin maksamakkarajuustoleipiä. *ihan tolkutonta kuolaamista* [:-] Oliskohan kaapissa ainekset pullataikinaan.... [;)]

Ja ihan yleisesti vielä tuolla neuvola puolella kommentoimani synnytystapa-arvio ja sieltä saatu painoarvio... Käytiin eilen tapaamassa "synnytyssuunnitelman" merkeissä kätilöä, joka myöskin ihmetteli tuota lääkärikäyntiä. Puhui siitä ihan nolla arvoisena, kun ei kerran lääkäri ollut puhunut mitään synnytykseen liittyvästä asiasta tuolla käynnillä tai kirjannut mihinkään tietoa siitä, miten tuo paino jakautuu lapsella -> hienoa juoksuttaa ja maksattaa tyhjästä. [:@] Kätilö tarjoutui kokeilemaan käsikopelolla tuota nassikkaa. Antakaas olla, ihan samaa mieltä oli ammattilainen kun ultrakin. 3,4 on siis aika paikkansa pitävä. [&:] Miehen äiti paljasti sitten puhelimessa, että mies oli syntyessään 52 cm ja painoi 4,2 ja rapita.

Kun tuo nuormiäs on nyt isäänsä tiiviisti päättänyt tulla, niin asiaa sen enempää pohtimatta olen julistanut, että torstaina kun pamahtaa tääl täyteen 37+0 niin tämä akka ryhtyy SSS-upseeriksi (Siivousta, Seksiä ja Saunaa) ja alkaa täytäntöönpanemaan alivuokralaisen häätötoimenpiteitä. Tehtävälista on olemassa ja se on pitkä. Vielä ehtii pari päivää pohtia mitä on ehkä unohtunut ja sitten ei muuta kun hihat heilumaan. [;)]

Voi, en kestä..ihanaa, kun vauvat alkavat syntyä!

Celinalle kovasti tsemppiä nukkumiseen! Ei meinaa tule mitään, jos väsyttää..nim. kokemusta on!
Mä sain akupunktiosta ja homeopaattisesta lääkkeestä apua ja nyt odotankin iltaa ja yötä ihan täpöllä!
Kivan kokoinen vauva tuloillaan[;)].

Purrille lohduksen sana- vauva kyllä tottuu kolinoihin jo vatsassa. Kolistele menemään vielä lisää itse, eipä tule herkkäuninen vauva, kun on jo tottunut ääniin[;)][;)]
Mä olen molemmat pojat totuttanut siihen, että ääntä on ympärillä ja imuri voi laulaa ihan rauhassa vauvan nukkuessa.

Kirsikalle hyvää reissua!

Nopponen, koska sulla on sektio?
Meneeko se niin, että jos käynnistyy sponttaanisti ennen sitä, koitatko synnyttää alateitse?

Salmonellaa???
[:o][:o] Hui! En ole kuullu, että sitä olis juuri lainkaan enää..
No, toivottavasti vain tämä tapaus..Miten se muuten saatiin selville?
Milamariaa ja PojanÄiti, tää kans odottaa, että pääsee reenaa!

Mitens Mamman poikuli, oletko saanut pidettyä uutispimennossa pojan?

Onko sulla, Mammaliina,  joku paikka/hoitaja, jolle voisit poikaa viedä, että pääsisit itse lepäämään kunnolla esim päiväksi?
Väsyneenä ja kipuilevana ei vaan jaksa.[&o][&o]
Tsemppiä!

jousimiehen äidille
kanssa kovasti tsemppiä kipuiluun!

ON: Mä olin niin onnellinen hyvistä ultrauutisista, että vein miehen lounaalle mättämään lasagnea ja konditoriasta leivoksia ja kaakaota jälkkäriksi[8D][8D]
Vauva ~3kg ja kaikki vallan mainiosti!
Enää olis se synnytys- U know[;)]
Mä taidan viedä pojat uimaan ja pikkasen siinä itsekkin rentoudun pulikoimalla..
Huomenna poikien viennin jälkeen sitten ihan ittekseni uimaan. Sounds like a plan!
Pyykkiä on taas tuhmaillu pyykkikorissa, kun on yön aikana tuplaantunut[8|] Se saa odottaa toiseen päivään. Mua ei huvita! (eikä muuten huvita karvojen ajelukaan..mitäköhän ne siellä halilla ajattelee...no aivan sama[:D])

Palaan taas!

Heissuli hei!

Aamulla oli perhevalmennus aiheena synnytys. Ei siel kauheasti mitään uutta tullut, ainoastaan se, että nyt tiedän missä vaiheessa supistusta ilokaasua tulee hengitellä ja se miksi nykyään annetaan välilihan revetä eikä leikata, koska repeäminen tapahtuu lihasten välistä-> paranee nopeammin kuin leikkamminen lihaksen läpi. Ihan fiksu selitys.

Celina: onnea SSS kokeiluille[:D]. Oon viime perjantaista asti juonut vadelmanlehti teetä kupin päivässä, hieronut nilkkojen akupisteitä, puuhannut miehen kanssa ja syönyt normaalia tulisempaa ruokaa, käynyt päivittäin reippaalla kävelyllä ja siivoillut jotakin. Mutta ei mitään vaikutusta[:D][:D] Supistuksia tosin tulee enemmän, mutta nekin tulee suunnilleen joka toinen päivä kaikista toimista huolimatta, etten sitte tiedä mistä johtuu[8|]

Purri: meille tehtiin painoarvio viimeisellä lääkärikäynnillä. Onko sulla jo ollut se? Ja maitoallergikolle on aikas hankala keksiä tarjottavia, kun jopa margariinissa voi olla maitoa (yhdellä kaverilla kanssa maitoallergia) Tein sitten sellaisen omenahyveen uunissa, mihin tuli omenan paloja, fariini sokeria ja maidotonta margariinia+ tarjosin soijajäätelö, oli aikas mahtavaa herkkua.

PojanÄiti: toivottavasti teille ei tule se salmonella[:@]

Voi teitä onnekkaita, joilla on turvotus hävinnyt. Täällä on ja pysyy nesteet vähän joka puolella[:'(][&:]

Tästä loppuajasta olisi helpompi tosiaan nauttia, jos ei olisi näitä kipuja.
Nyt lepo jatkuu, kun kohta tulee vieraita.

Kiitos mamma nauruista[:D] Piti vielä sanoman, että jos teidän poika saa jostakin tietää tuosta narkolepsia jutusta, niin sanot vaan, ettei hänellä oo oireita, eikä niitä enää tuu. Ainakin mun käsityksen mukaan kaikki, joilla sitä epäillään on sairastunut aikalailla heti piikin ottamisen jälkeen, eikä enää monen kuukauden kuluttua.

Kaika: kiva kuulla, että akupunktiosta oli apua[:)]

Ja saatiin uusi vauvakin, kun Elmeri kertoi pikkuisesta. Eikös meillä oo jo se synnytyskertomus osio? Aloinkin ihmetellä, että eikö syyskuun vauvat halua ollenkaan ulos, kun nyt on jo kuitenkin elokuun viimeinen kokonainen viikko ja ensi viikolla alkaa syyskuu[8D]

TJ 10 päivää laskettuun aikaan 3.9[8D][&:][:)]

Takaisin