Huomenta!!
Täällä taas yks Sensuurinmoinen yö takana päin, selkäkipujen vuoksi. Nyt olis sitten täydet 38 viikkoa [:)]
Tästä saattaa tulla aikast pitkä, joten koitan noin yleisesti heittää jotain...
Tiko: Ihanaa että sulla menee tyttöjen kanssa arki hienosti, ja sulla on siellä tukiverkosto lähellä.
Siivousvimmaiset: Mun tekee mieli koko ajan siivota, nyt kun tuo ukko on ollu kotona olen joutunut himmaamaan. Arvatkaas mitä meikä mamma tekee tänään?[;)]HAA!
Rintapumppu yms. härpättimet: Rintapumppu on siks kun sain ystävältä, maidonkerääjän ostin ja muita härpättimiä en ole hommannut.
Pulloja on nyt 2 isoa ja 1 pieni, ainun pulloja jotka sopii sitten tuohon rintapumppuunkin.
lasi: Mulla esikoinen kiinnittyi jo viikolla 35. ja syntyi yli lasketun ajan tasan 10 päivää. Olin tuon loppu ajan todella kipeenä, ja en meinannut sängystä päästä ylös. Konttailin vessaan ja lähinnä olin sohvaperunana [&o] Toivotaan (pidän lujasti peukut pystyssä)ettei sulla mene yli ajan ainakaan.
flunssailijat: Täällä alkaa helpottamaan jo pikku hiljaa, tai oikeestaan eihän se kunnolla ole tullutkaan. Kuuman valkosipulimaidon ansiosta. (Ohje: Isoon kahvimottiin maitoa,2-4 valkosipulin kyntä puristettuna,2-4 t-lusikallista sokeria, lämmitä mikrossa sopivan kuumaksi. Höysteet oman maun mukaan,ja kupin koosta riippuen..)
Jänölle Jaksuja!!!!
Milamariaa: Ja ne lasit annat olla paskasena!!! Et lähde kurkoittelemaan yhtään!!
Saparorokote: Ei otettu (paitsi nuorempi poika, kun ope ja terkkari pelotteli pojan aivan sekaisin) Nyt toivon,että nuo lööppien jutut ei mene tuon lapsen korviin, kun on muutenkin arka muiden sanomisille. Teet niin tai näin, aina tekee väärinpäin...
Painajaisista: Näin viime yönä juu..siinä joku nainen koitti kiristää mua jollakin tavalla, ei muistikuvaa millä...kuitenkin..uhkasi ensin tappaa mun isän, johon nauroin päin naamaa että mun isä on ollu kuopattuna jo yli 30 vuotta, sitten se alkoi katsomaan poikien lukujärjestystä..ja sitten mulla napsahti ja hakkasin sen naisen kirveellä palasiksi [>:][&:][:@][:D][:)] Kauheen väkivaltaisia unia näen välillä, vaikka oikeasti olen rauhaa rakastava ihminen, sellainen "luontohäröinen"[:D]
Yöunet: Välillä nukun kuin tukki,heräämättä edes pissalle. Tosin aamulla on aivan kamala hätä, ja oikein kivuliasta käydä pissallla. Toisinaan herään jo klo.4 ja ei uni tule sen jälkeen. Tai saatan valvoa 2-3 asti... Unet on aivan sekasin...(tää jännitys ja odottaminen ei tee hyvää unille, olen aina "menettänyt" yöunet jos jokin asia vaivaa mieltä...)
Herkut: Mies on luvannut tehdä mulle graavilohi voileipäkakun :P Mun tekee mieli NIIN paljon graavilohta,että näen untakin siittä, ja Joulukinkku!! (Mikä ihmeen Jouluvimma mulla on??!!)
Mökkihöperö/neljän seinän sisällä: Tulen Hulluksi! Ja aijon heti huomenissa fillaroida kaupungille, jos vaan säät sallii (ja olotila) Mun on Pakko päästä täältä pois!! On Tosi Levoton OloTila!
Turvotuskisa: Höh! Mä en voi osallistua, kunnei ole turvotuksia..Perse kyllä on levahtanut [:D] Eli kellä on isoin Ahteri?! [:D][:)]
Supparit: Juupa juu, koko ajan pientä menkkamaista...siis ihan just nyt tällä hetkelläkin... [&o] Tulis Jo Kunnolla!!!
Uudelleen synnyttäjänä: ja viimeistä viedään...nyt kun Kaika otit tuon puheeksi, niin itse asiassa tuli aivan kyyneleet silmiin, iltatähtihän meille on tulossa...Jossei sitten pää parka sekoa totaalisesti. Haikeutta on..mutta siksi koitankin nautiskella kaikesta, oli sitten kipuja tai ei, ja vaikka välillä päästelenkin höyryjä ulos, niin So What..kaikki kuuluu nimenomaan tähän raskauteen, joka on totaalisen erillainen, kuin aikasemmat. En tiedä tekeekö ikä vai mikä...mutta...*Huokailua*[&o][:)]
HaniMami: Eipä tuo munkaan ukkoni tykkää, eikä nuorempi poikakaan. Esikoinen syö valkosipulin kynsiä kokonaisenakin [:D] Mutta harvemmin se kipeenä on ollut...
Mukava kuulla teistäkin Unikeko ja Amanda!![:D]
Puhelimesta: Mulla on jo monta kuukautta ollut vähän väliä piipauksella tai äänettömällä. Piippaus sillon kun mukelot tai isäntä ei ole kotona. Ei jaksa sukulaisia ja niitten vääntöä...Ja nuo mediatukimuskysely paskat ja muut hömpötykset !!ARG!! Ei niinku tajua,että kun kerran sanoo,ettei kiinnosta..[:@][>:]
Tosin nyt on sen verran jännityksessä olevat paikat serkkulikalla, että sille vastaan Kyllä. Kerron siittä kohta...
Linea: Jaa-a!? Ei tästä arpisesta mahasta mitään erota [:D][;)]
Omaa: Tuskallista istua suppareitten vuoksi, makoilu väsyttää selkää vaikka pakkaisin mitenpäin nuo tyynyt...Huoks! Eilen sain yläri puhelun serkkulikalta Sairaalasta, Lokakuun puolessa välissä vasta laskettuaika, ja mukelo oli meinannut aivan väkisin ulos tulla toissa aamuna. Siellä on saanut piikkiä jos toista, ja ilmeisesti pääsee kotiin tänään, mutta mitään ei saa tehdä ym. Huh,Huh!
Tiistaina on Neuvola/lääkäri ja sitten tiedän paremmin missä mennään, onko tuolla alapäässä tapahtunut mitään.Sen verran kipeenä olen viikon ollut,että luulis nyt jo jotakin olevan.
Ukko lähtee tosiaan tänään taas töihin, kun sitä ruokaakin on saatava pöytään. Mua pelottaa ja hirvittää olla yksikseen...ja siks varmaankin on aika levoton olotila, enkä tahtoisi olla kotosalla...
Nyt menen puhisemaan aamupalaa suuhuni, ja köllimään vielä ukon kainaloon soffalle. Yhyy!!
Hmm...Tulikohan ihan kamalasti kirjotusvirhe paholaisia... Nyt sattuu!! Auts! Arg! Nivuseen! EhÖh...meni ohi! Mikäköhän hittolainen kipu tuo oli?!