Purri
Sanaisen arkkunsa ammentaja
H1987: Kyl mun mielestä voi verrata äitiin ja siskoon noitte synnytysten kanssa. Varsinkin, jos teillä on samanlainen ruumiinrakenne ja ootte kutakuinki saman pituisia. Mun yks tätini ois aikoinaan halunnu sektioon, koska ei uskaltanu synnyttää alateitse (pelkäs ettei mahdu tulee ulos) ni lekuri oli samantien kysyny, et onks hänen äitinsä synnyttäny lapset normaalisti ja jos on sisaruksia, et ovatko he synnyttäneet normaalisti ja minkä pituisia siskot on. Sit ku täti oli sanonu että pikkusiskolla on 2 tenavaa ja sisko on lyhempi ku hän ja lantio kutakuinki saman kokonen, ni lekuri oli todennu et "kyllä se sit mahtuu ulos tulemaan".. Mut tämä tietty tapahtunu tossa 26 vuotta takaperin, että onhan ne käytännöt tietty muuttuneet [:D][:D][:D] Mut sanot vaa seuraavalle lekurille et sua pelottaa ja haluat kuulla faktoja mahtuuko lapsi tulee normaalisti ulos vaiko eikö. Pidän peukkuja et saat jonku fiksun lekurin!
Milamariaa: Ei toi oo matka eikä mikään mulle [;)] Siis vieläkään, vaikka turvotusta aiheuttikin.. Mä kävelen yleensä ihan mielelläni ton matkan.. ku ei se oo ku sen reilu 4km yhteen suuntaan [:D] Sit ku tietää mistä köpöttelee, ni siitä saa hyvän vaunulenkin tulevaisuudessa [;)]
Hehee.. kerroin miehelle tosta turvotuksesta ni se vaa nauro mulle [:D][:D] Sanoin sille vielä et sormet oli ku makkarat, ni se repes ihan täysin [:D] Ja kylhän se nyt naurattaa itteensäkin, ku on normaaliin päässy [:D]
Milamariaa: Ei toi oo matka eikä mikään mulle [;)] Siis vieläkään, vaikka turvotusta aiheuttikin.. Mä kävelen yleensä ihan mielelläni ton matkan.. ku ei se oo ku sen reilu 4km yhteen suuntaan [:D] Sit ku tietää mistä köpöttelee, ni siitä saa hyvän vaunulenkin tulevaisuudessa [;)]
Hehee.. kerroin miehelle tosta turvotuksesta ni se vaa nauro mulle [:D][:D] Sanoin sille vielä et sormet oli ku makkarat, ni se repes ihan täysin [:D] Ja kylhän se nyt naurattaa itteensäkin, ku on normaaliin päässy [:D]