Heippa taas kaikille kanssaodottajille!
Montre, mukavaa saada toinenkin odottaja Kuopion seudulta/suunnalta tänne.[:)] Missä päin muuten asustelet?
Täällä on ollut taas "tyypillisiä" himoja tiettyihin ruokiin.. Kirpeät hedelmät (etenkin verigreippi!) on maistunut edelleen ja lisäksi olen vedellyt viime päivinä paljon tuorekurkkua ja porkkanaa![:D] Myös peruna maistuu etenkin uuniperunoiden muodossa ja herkuista kaikki suolainen kuten pizzat, paninit, subit, sipsit, popkornit, ranskalaiset jne.[8D] Oon normaalistikin enempi suolaiselle perso, kuin makealle ja se näkyy kyllä nytkin.. Tosin oon yrittäny pitää herkuttelun 1-2 kerrassa viikossa jotta ei tulisi ylimääräistä turvotusta ja ummetusta, mitä on muutenkin ihan tarpeeksi..[:'(]
Miäkin oon yrittäny lisätä veden juontia, mut täälläkään tuo vesi ei maistu kovin kehuttavalle.. joten se jää helposti.. Marjuska, mulle tuo maito + sipsit on ihan "normaali" herkuttelu yhdistelmä![;)] Ainoa vähän erikoisempi makuyhdistelmä, mikä välillä himottaa on kurkku + sinappi..[:)] vaikka normaalista suolakurkkusalaatti taas en tykkää..
Onkos muilla ollut mtn himottavia makuyhdistelmiä? Tai muuten jtn tiettyä ruoka(aine) himotusta?
Hei, voimia sulle Sunny! Tuo on varmasti tosi raskasta, voin vaan kuvitella..[:(]
Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin.
Heidinen, miä oon myös potenut "yliherkkyyttä" raskaus aikana. Tavallisestikin olen aika herkkä ihminen, mikä on nyt vaan korostunut. Yhdelläkään kertaa ei tarvittu muuta kuin tv-ohjelma jossa valmistettiin ravusta ruokaa, niin miä pillitin..[;)] Rupeen miettimään liikaa kaikkea, esim. miltä siitä eläimestä tuntuu jne..Ja välillä noita itkupurkauksia vaan tulee ihan yllättäen ja ilman mtn syytä..Meillä mieheke on jo tottunut noihin. Alkuun vähän kummasteli, mutta nyt ne on jo osa normaalia raskaus aikaa. Onneksi kuitenkin laantumaan päin.
Tuota isyyspakkausta aloin miäkin suunnittelemaan.[:)] Tosi hyviä & hauskoja ideoita on kyllä netti pullollaan! Pitää vaan yrittää pitää se pakkaus jossain hyvässä piilossa ja yrittää olla itse lipsauttamatta mtn siitä missään vaiheessa..
Mulla on n. kilon verran paino noussut raskausaikana. Neuvolan täti sanoi että saa kyllä nousta ihan reippaasti kun oon muutenkin varsin hoikka. Katsotaan nyt, toivottavasti ei mtn ylisuuria lukemia tulisi kuitenkaan.. Voi olla sitten työlästä sen pudottamisen kanssa..[8|]
Entiset vaatteet on kyllä suurimmaksi osaksi jääneet jo pieniksi ja eilen kattelin kauppakierroksella sopivia mammavaatteita.. H&M on täällä ilmeisesti ainoa suht halpa kauppa missä on mammavaatteita. Sieltä löysin kesäksi suht halvat (15 e maksavat) pellavaiset kesähousut, missä joustava vyötärö. Käyvät siis, vaikkei mkn varsinaiset mammahousut olekaan. Mitään hirmusia summia en itte viittis noihin sijoittaa kun tuo odotusaika on kuitenkin suht lyhyt.. Ihan tavan tunikoita ja isoja t-paitoja meinasin kesällä hyödyntää.[:)] Nyt ois hakusessa vaan hyvät mammafarkut. Toivottavasti löytys käytettyinä.. Kirpparilta tein eilen mammapaita löydön.[:)] Niitä kannattaa myös hyödyntää jos hyviä kirppiksiä löytyy ja tykkää kierrätys periaatteesta. Pitää myös lähi piiristä vielä huhuilla noitten mammahousujen perään..
Huoh, vielä pitäisi pari vk:a ootostella seuraavaa neuvolaa..[&:] Odottavan aika on kyllä pitkä.. Tuntuu että viime neukkarista on jo tajuttoman pitkä aika!
Vieläkään ei liikkeitä tunnu, vaikka välillä oon öisin havahtunut muka "joihinkin mahatuntemuksiin".[;)] No, jospas ne tässä pikku hiljaa alkaisi..[:)]
Mukavaa viikonloppua kaikille!
Tinskuli ja Nasu 17+2 rv