Heipä hei taas kaikki kanssaolijat!
Ihanaa lukea, että muutkin säikähtelevät välillä masun hiljaiseloa ja muutakin. Itse olin huolissani myöskin pääsiäisen aikaan, kun meni päivä ettei kuulunut juuri mitään, vaikka juuri edellispäivänä oli sellainen meno päällä. Illalla on ollut ihanaa katsella masun päälle nousevia kohoumia, kun Late potkii sielä kovasti [:)] Miehen käsi masun päällä on tähän asti rauhoittanut Laten kokonaan, mutta perjantaina hänkin sai käteensä aimo-potkun [:D] Mies oli tietenkin riemuissaan. Koira makoilee monesti vieressäni lattialla ollessani ja laittaa myöskin kuononsa masun päälle. Hän on toki vain ihmeissään, kun alkaakin tulla monoa ja alusta onkin epätasainen [;)]
Eilen aamulla olin kauhuissani, kun lonkat oli niin kipeät etten kunnolla päässyt kävelemään! Olivat jo koko yön särkeneet ja aamu oli siis todella kamala. Iltaa kohden sitten hieman parani, kun pääsin vähän hiljalleen kävelemään ja vetreytyivät. Arvelin vaivaa samaksi, jota olen potenut joskus aikaisemmin, eli lonkan nivelpussin tulehdus. Silloin aikaisemmin lonkkaan on tökätty kortisonipiikki, kun on äitynyt pahaksi, mutta epäilen etteivät nyt välttämättä laittaisi. Ja nyt se oli siis molemmilla puolilla yhtäaikaa....Onneksi, siis todella onneksi, tänä aamuna olo oli normaali, pääsin liikkumaan kuten aikaisemmin eikä särkyäkään ollut. Eilispäivä riitti sitä särkyä ja kolotusta - ja mikä pahinta, kun ei päässyt kunnolla liikkumaan! [:(] Täytyy ottaa rauhallisesti ja välttää myöskään ylilyöntejä liikunnan suhteen, ettei vaan ala vihoitella enemmälti. Tämä siis varoituksena huomioon otettiin, meni perille.
Hankinnoista tuli mieleeni, että siskoni on ostanut kassillisen vaatteita minulle [:)] Hänellä itsellään on laskettuaika heinäkuun alussa, joten kiertoon sieltä ei ole paljonkaan tulossa (hänelle jo 4. lapsi), mutta oli ostanut minulle Reiman tehtaanmyymälästä vanhojen äitiyspakkausten potkuhousuja ja bodeja. Lisäksi löydettiin miehen kanssa viime viikolla pinnasänky käytettynä, joka otettiin heti mukaan [:D] Alkaa siis pikkuhiljaa konkretisoitua, kun alkaa tulla tavaroita ympärille. Sänky me laitettiin kylläkin vielä varastoon odottamaan ja niitä siskon ostamia vaatteita en ole vielä saanut, mutta pikkuhiljaa alkavat kertyä.
Ihanaa viikkoa kaikille!
Eppu&Late, rv 20+5, LA 27.8.