Sunny ja Tinskuli, musta on kans kiva kuulla, että on vielä muitakin sellaisia, jotka tahtoo odottaa sukupuolen kanssa loppuun asti. Kun kyllä sen tosiaan näkee sitten synnärillä, että mitä sukupuolta ihana pikkuisemme edustaa. Eikä se tosiaan asiaa paranna eikä pahenna, olkoon siellä sitten kumpi tahansa [:)] Terveyshän se isoimpana toiveena kuitenkin on.
Rakenneultraa mäkin silti odotan kovasti, enemmänkin sen takia, että näkee kaiken olevan kunnossa. Kuitenkin sitä jotenkin jatkuvasti miettiikin, että mitä jos jotain onkin vialla, vaikkei mitään syytä siihen olekaan. En varmaankaan ole ainoa, joka murehtii jatkuvasti ikäänkuin hiukan turhaan. Ja toisaalta eihän sekään hyväksi mein emppuselle ole.
Sunny, mä oon kanssa huomannut tota, että toi kumpu on aamuisin sellainen kova, kun sitä sängyssä silittelee ja sitten se siitä pehmenee ja tuntuu että pikkusen pieneneekin kun nousee. Oon kyllä vähän epäillyt sitä, että voisko selitys siihen olla ihan niinkin yksinkertainen, että se kummun kovuus häviää sitten kun on käynyt pissalla... [:D] Toisaalta mä kyllä käyn öisinkin vähintään sen yhden kerran, mutta silti.
Aurinkoisia odotuspäiviä!
T:Piupau&Emppu 17+5, la 30.8.
PS. Nythän se ruotsalainen säämies ennusti lämmintä ja aurinkoista kesää, joten saattaa olla, että tulee vielä tukalat oltavat ennen elokuun loppua... [;)]