Jos nyt alotan ihan alusta :D Me aiotaan selvittää sukupuoli. Mun alkuperänen ajatus oli, että jännitetään synnytykseen asti, mut sitte yllättäen mies haluaakin tietää etukäteen. Ja mä olen nyt kans lämmenny sille ajatukselle. Eli jos sen rakenneultrassa näkee, niin kyllä me halutaan tietää ja kerrotaan se myös kaikille muillekin. Nimi on päätetty pojalle ja tytölle. Etunimi siis. Ja nyt työnimenä käytetään tota pojan nimeä. Nimiä ei kerrota ennen ristiäisiä =)
Ja mä olen ymmärtäny, että tuo isyyden tunnustaminen on ihan helppoa. Voidaan ottaa ihan verikoe ja tehdä isyystesti tai sitten vaan allekirjoitetaan tunnustuspaperit. Ja me ei olla menossa naimisiin ennen vauvan tuloa, eikä samalla kun kastetaan tms. Ei ole kyl kosintaakaan kuulunut, mut mä haluan pitää häät, enkä halua olla omissa häissä raskaana tai imettää :D
Oireita mulla ei ole. Ei naama kuki, hiukset ei rasvotu, ei turvota, ei ole pahoinvointia, ei mielitekoja tai himoja.. ei käytännössä yhtään mitään =) Ja viimeviikolla np-ultrassa kaikki oli täydellisesti (rv 11+3/11+5).
Noista arvista.. Mulla on paljon arpia jo nyt. Ihan vaan teiniajoilta ja sitte tässä ku on välillä lihonnu ilmeisesti sitte sen verran nopeasti. Arpia on reisissä, mahassa, rinnoissa ja käsivarsissa. Ne on vaalentunut hyvin, eikä niitä juurikaan huomaa. Ajattelin jotain rasvaa vähän käyttää. Itseasiassa Colosen semmoseta öljyä. Vielä en ole aloittanut. Mutta luulen, että vaikka levittelisin mitä tahansa rasvaa monta kertaa päivässä ni en pysty estämään arpien tuloa :D