Joo, selän takana on kyllä supistu vaikka mitä... :) Pahimpia ovat nämä, jotka ensinnäkin ottivat raskauteni selville muuta kautta ja vieläkin ovat kun eivät asiasta tietäisi. :)
Onkos muille tullut näitä: "Sielä se vetää koko ajan drinkkilasi kädessä ja on iha naamat..." Itse nautin käydä paikallisella pienellä clubilla viikonloppuisin, kun siihen on mahdollisuus. Alussa varsinkin tanssimassa, kun vielä tasapaino oli parempi, kun painopiste ei ollut muuttunut... :) Nykyään lähinnä kaverien seuraksi ja fiilistelemään musiikin parissa. Juon siis täysin alkoholittomia ja monesti kuljen ihan muumilimsatölkki tai vesilasi kädessä sielä. Silti on näitä muutamia, jotka ovat sitä mieltä, että olin ihan kännissä. :) Monesti vielä poistun paikalta reilusti ennen valomerkkiä väsymyksen takia, (mitä en ikinä tee jos olisin ottanut jotain alkoholillista). :)
Onneksi näitä ihmisiä ei oteta tosissaan... Levittivät esikoisenkin aikaan juorua, että olin kännäämässä lopuajasta ja kotipihassakin vedin kuulemma turvat. Omin silmin oli nähty. :D
En toki tiedä onko täälä muita, jotka edes maha pystyssä jaksavat moiseen paikkaan mennä. :) Itselläkin alkaa väsymyksen takia kuitenkin tihkoa. :)