Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Keskeytynyt keskenmeno mun käsittääkseni.Mukavaa elokuuta! Koska kuopukseni on jo 11v, on moni asia muuttunut. Seuraa siis tyhmä kysymys. Mistä tulee lyhenne kkm, jota palstalla käytetään? Google ei tiennyt. Tiedän, että se on keskenmeno, mutta mikä tuo toinen k on?
Kiitos. Sitähän oppii uutta näin neljättä odottaessa. Oon huomainnu, että nykyään puhutaan myös nt-ultrasta (niskaturvotus), ku ennen se oli np-ultra (niskapoimu).Keskeytynyt keskenmeno mun käsittääkseni.
Kumpaakin tunnutaan käyttävänKiitos. Sitähän oppii uutta näin neljättä odottaessa. Oon huomainnu, että nykyään puhutaan myös nt-ultrasta (niskaturvotus), ku ennen se oli np-ultra (niskapoimu).

Onko kenellekkään orgasmin jälkeen tullut veristä vuotoa? Mulla muutama tunti orgasmin jälkeen tullut kirkasta verta pyyhkiessä. Taas keskenmeno pelko tullut mieleen, mutta seksin jälkeen ymmärrän vuodon mutta ihan sooloillessa orgasmin jälkeenkun kohta uskalla seksiäkään harrastaa
Onko ollu useamman kerran?Kohtukipuja tuli jossain vaiheessa mut vuotoja en oo kyllä yhdistellyt siihen. Mut voisko niillä olla joku sama tekijäOnko ollu useamman kerran?
Niin lähti meidän esikoinen ekalle luokalle tänäänja yhtään ei saa häntä enää vauvatella, kun on niin ISO. Jos sitten keväällä olisi pitkästä aikaa vauvateltavaa.
![]()
Itse ainakin ajattelin kovasti olla mukana vaikka vähän limbossa roikun. Kamala väsymys vaivaa ja tänään on viimeinen kesälomapäivä! Täytyy varmaan kipaista vielä Ikeaan... Tämä kesä on kyllä ollut aivan pöljä kun ei ole päässyt matkustamaan niin kotia on tuunattu senkin edestä sitten. Äkkiä pitää palata töihin, että loppuu tämä rahan tuhlaaminen.
mun pitää varmaan vielä 3 viikkoa odotella, vaikka viestimäärä tulisikin täyteen.
siis tuolla alhaalla jossain kohdun lähettyvillä. Outoa, toivottavasti ei vaarallista. Jos olis enemmän viikkoja, niin voisin sekoittaa liikkeisiin.Mulla otettiin jälkitarkastuksessa synnytyksen jälkeen viimeksi. Itse en menisi raskaana ollessa vaan menisin myöhemmin, ellei ole aihetta epäillä solumuutoksia.Sain postitse kutsun papa kokeeseen. Raskaus ois sillon hieman alle puolenvälin. Onko muut käyneet papa kokeissa odotusaikana vai oletteko siirtäneet myöhempään ajankohtaan?
Mulla esikoisen raskausaikana otettiin lääkärineuvolan yhteydessä, oisko ollyt rv 15 tietämillä. Saisko teilläkin ainakin yhdistettyä samaan sisätutkimukseen joka jossain välissä muutenkin tehdään?Sain postitse kutsun papa kokeeseen. Raskaus ois sillon hieman alle puolenvälin. Onko muut käyneet papa kokeissa odotusaikana vai oletteko siirtäneet myöhempään ajankohtaan?