Elokuun keskustelut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Phalene
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle esikoisen kohdalla tehtiin varhaisultra (rv 6+6) vatsanpäältä. Samoin nt ultra. Ainoastaan sitä edeltänyt keskenmeno todettiin ku ultrattiin alakautta.

Mukavaa elokuuta! Koska kuopukseni on jo 11v, on moni asia muuttunut. Seuraa siis tyhmä kysymys. Mistä tulee lyhenne kkm, jota palstalla käytetään? Google ei tiennyt. Tiedän, että se on keskenmeno, mutta mikä tuo toinen k on?

Mukavaa elokuuta! Koska kuopukseni on jo 11v, on moni asia muuttunut. Seuraa siis tyhmä kysymys. Mistä tulee lyhenne kkm, jota palstalla käytetään? Google ei tiennyt. Tiedän, että se on keskenmeno, mutta mikä tuo toinen k on?
Keskeytynyt keskenmeno mun käsittääkseni.

Kiitos. Sitähän oppii uutta näin neljättä odottaessa. Oon huomainnu, että nykyään puhutaan myös nt-ultrasta (niskaturvotus), ku ennen se oli np-ultra (niskapoimu).
Kumpaakin tunnutaan käyttävän :grin välillä itsekin puhun poimusta ja sitten taas turvotuksesta. Ettei vaan tehdä tästä liian helppoa :hilarious:

Huh, kylläpä on ollut aikamoisia oloja ja mikä väsymys! Nyt iskenyt kunnolla. Vesikin maistuu niin pahalle että. Toivottavasti loppuu viimeistään lapsen synnyttyä. :hungover:

Onko kenellekkään orgasmin jälkeen tullut veristä vuotoa? Mulla muutama tunti orgasmin jälkeen tullut kirkasta verta pyyhkiessä. Taas keskenmeno pelko tullut mieleen, mutta seksin jälkeen ymmärrän vuodon mutta ihan sooloillessa orgasmin jälkeen o_O kun kohta uskalla seksiäkään harrastaa

Onko kenellekkään orgasmin jälkeen tullut veristä vuotoa? Mulla muutama tunti orgasmin jälkeen tullut kirkasta verta pyyhkiessä. Taas keskenmeno pelko tullut mieleen, mutta seksin jälkeen ymmärrän vuodon mutta ihan sooloillessa orgasmin jälkeen o_O kun kohta uskalla seksiäkään harrastaa

Kohtukipuja tuli jossain vaiheessa mut vuotoja en oo kyllä yhdistellyt siihen. Mut voisko niillä olla joku sama tekijä :confused005 Onko ollu useamman kerran?

Kohtukipuja tuli jossain vaiheessa mut vuotoja en oo kyllä yhdistellyt siihen. Mut voisko niillä olla joku sama tekijä :confused005 Onko ollu useamman kerran?

no yhdynnän jälkeen tuli myös, mutta nyt tuli myös sooloillessa ekan kerran, en tosin ole sooloillut sen takia kun yhdynnän aikanakin tuli mutta nyt sit päätin kokeilla. Mutta ei ole kuin pyyhittäessä tullut. Pitää seurata huomen aamulla tilannetta ja soitella tarvittaessa neuvolaan

Moi kaikille!
Olen lueskellut täällä taustalla viestejä, ja nyt päätin viimein kirjoitella, jotta joskus pääsisi salaisellekin puolelle :)
Täällä on viikot jo 9+6 ja tänään oli ensimmäinen neuvola. Olen käynyt kaksi kertaa jo ultrassakin, taustalla kaksi keskenmenoa tänä vuonna. Ensimmäisen ultran sain neuvolan kautta ja eilen oli pakko käydä yksityisellä katsomassa mikä tilanne. Onneksi oli hyvä ja toivon todella, että hyvänä pysyykin
Aika paljon pelkoja, mutta eiköhän se tästä. Nyt on jotenkin sellainen olo, että kaikki menee hyvin.

Niin lähti meidän esikoinen ekalle luokalle tänään :sad015 ja yhtään ei saa häntä enää vauvatella, kun on niin ISO. Jos sitten keväällä olisi pitkästä aikaa vauvateltavaa. :laughing002

Täällä oli sama eilen, ihan hirveä muutos tytössä YHDESSÄ PÄIVÄSSÄ. Mun tyttö on vasta eskari, mutta siirtyi kouluun yhdistelmäluokalle, jossa on eskareiden lisäksi eka ja toka luokka eli samassa luokassa jatkuu vielä pari vuotta. Aika menee niin hurjan nopeasti!

Ihanaa kun on tullut uusia rohkeasti juttelemaan, jee <3

Itse olen ollut nyt hetken hiljempaa, koska sain töitä - ja aloitin olemalla ensimmäiset kaksi päivää koronakaranteenissa... Ei raskauskaan sitten lopulta saanut mua suojattua, kesäflunssalta nimittäin. Ensin sen sairasti mies, sitten lapsi, ja juuri kun kaikki näytti lupaavalta, sain minäkin nuhan ja kurkkukivun. Onneksi ei kuitenkaan sen vakavampaa, ja onneksi myös pahoinvointi on nyt jäänyt taka-alalle.

Töissä on ihanaa, ja on ihana viettää päivän jälkeen aikaa lapsen kanssa ja käydä koiralenkillä - mutta viimeistään klo 19 mulla on patterit ihan loppu, tänäänkin meinasin sammua sohvalle kun lapsi esitteli legorakennelmiaan :rolleyes:

Ei ole ollut energiaa varata mitään aikoja, mitä pitäisi, mutta tänään palautin asian taas mieleeni. Tajusin, että HUI, ensimmäinen ultrahan pitäisi olla siis jo ensi viikolla! Juuri äsken siihen oli ihan hirveästi vielä viikkoja!

Koittakaapa päästä tonne salaiselle puolelle, täällä on tupla määrä ihmisiä kun sielä :happy: . Olis kiva jos juttelut olis yhdessä paikassa :grin

Yritetään :joyful: Itse ainakin ajattelin kovasti olla mukana vaikka vähän limbossa roikun. Kamala väsymys vaivaa ja tänään on viimeinen kesälomapäivä! Täytyy varmaan kipaista vielä Ikeaan... Tämä kesä on kyllä ollut aivan pöljä kun ei ole päässyt matkustamaan niin kotia on tuunattu senkin edestä sitten. Äkkiä pitää palata töihin, että loppuu tämä rahan tuhlaaminen.

Joo, yritetään salaiselle puolelle :happy: mun pitää varmaan vielä 3 viikkoa odotella, vaikka viestimäärä tulisikin täyteen.
Täällä väsymys on alkanut väistyä. Nyt tosin ärsyttävä vaiva tullut, elohiiri mahassa :wideyed: siis tuolla alhaalla jossain kohdun lähettyvillä. Outoa, toivottavasti ei vaarallista. Jos olis enemmän viikkoja, niin voisin sekoittaa liikkeisiin.

Sain postitse kutsun papa kokeeseen. Raskaus ois sillon hieman alle puolenvälin. Onko muut käyneet papa kokeissa odotusaikana vai oletteko siirtäneet myöhempään ajankohtaan?

Sain postitse kutsun papa kokeeseen. Raskaus ois sillon hieman alle puolenvälin. Onko muut käyneet papa kokeissa odotusaikana vai oletteko siirtäneet myöhempään ajankohtaan?
Mulla otettiin jälkitarkastuksessa synnytyksen jälkeen viimeksi. Itse en menisi raskaana ollessa vaan menisin myöhemmin, ellei ole aihetta epäillä solumuutoksia.

Mulla esikoisen raskausaikana otettiin lääkärineuvolan yhteydessä, oisko ollyt rv 15 tietämillä. Saisko teilläkin ainakin yhdistettyä samaan sisätutkimukseen joka jossain välissä muutenkin tehdään?

Tuleeko jossain vaiheessa sisätutkimus? Miksi? :laughing002 minä en ihan oikeasti näytä muistavan oikein mitään aikasemmista raskauksista :laughing002 vai liekö mulle semmosia tehtykään muullonkun jälkitarkastuksessa ja synnyttäessä :grin

Takaisin