Elokuun keskustelut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Phalene
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Viimeksi sunnuntaina vessa reissulla jäi pyyhittäessä vaaleanpunaista.. nyt taas tänään verta vähän enemmän kuin vaaleanpunaista.. hitsi miten stressaavaa.. pelottaa että ennakoiko nämä vuodot nyt oikeasti keskenmenoa..

Voi olla alkuraskauteen liittyvää..kysyin neuvolasta.. mutta toivotaan parasta!

Voi olla alkuraskauteen liittyvää..kysyin neuvolasta.. mutta toivotaan parasta!

Joo en osaa olla vielä huolissaan. Soittelen varmaan neuvolaan huomenna jos tää nyt pahenee.

Menipä heinäkuu kyllä nopsaan ja onpa meitä kertynyt tänne foorumille jo monta. Itsellä ollut vähän kirjoittelu jäissä, kun ei ole vaan jaksanut. Päivällä väsyttää ja päikyt tulee nukuttua joka päivä esikoisen kanssa, mut sit öisin on hankala löytää hyvää asentoa, heräilen usein enkä meinaa sit saada uudelleen unta. :hungover:

Huomenna ois eka neuvola, viikot 8+6. Vähän mietin pyytäisinkö sydänäänien kuuntelua (esikoisen aikaan ei kuunneltu kun vasta nt-ultran jälkeisissä neuvoloissa), ni en tiedä sit suostuisiko. Toisaalta on olo et kaikki on hyvin, mut välillä aina jokin pieni epäilys hiipii mieleen. :bored:

Viimeksi sunnuntaina vessa reissulla jäi pyyhittäessä vaaleanpunaista.. nyt taas tänään verta vähän enemmän kuin vaaleanpunaista.. hitsi miten stressaavaa.. pelottaa että ennakoiko nämä vuodot nyt oikeasti keskenmenoa..
En tietä lohduttaako tämä, mutta äitini vuoti minusta ja siskostani puolesta välistä loppuun saakka ja normaalit lapset tuli. Varmasti stressaavaa aikaa oli, mutta yritän tsempata että ehkei se olisikaan mitään vakavaa :)

Onko muillakin turvotus vauvamasu. Muut ei ehkä huomaa masua, mutta farkkuja en enään pidä kun puristaa ja ylhäältä kun katsoo mahaa on se pallo. Sivulta kun katsoo ni ei se ookkaa nii iso ku ylhäältä näyttää :hilarious:

Voi kyllä, turvotus oli alussa jäätävää! Nyt se on onneksi jo helpottanut, sanoisin, että viikot 6-8 olivat pahimpia.

Sama täällä! Farkut ei mene kunnolla kiinni, joten käytän ponnarilenkkiä napissa.. :grin

Niin muistan ton tunteen esikoisen ajalta, silloin tuli farkkuja pidettyä töissä lähes päivittäin ja ai hirveä mikä olo alkoi tulla kun vuoro läheni loppuaan. Nyt kuljen vaan leggareissa kun on se mahis vaan näin kotona ollessa :hilarious:

Mulla puristaa kaikki housut! Paitsi onneksi poikkeuksena väljät työhousut huh! Eli turvotusta on...

En oo vuosikausiin käyttäny farkkuja :hilarious: turvotusta kyllä on.. näytän kyllä entuudestaan siltä että odottaisin kun on noita ylimääräsiä kiloja:meh:

Joo täällä kans turvottaa :grin Näyttää, kun ois jo pidemmälläkin raskaus :smiley-ashamed004

Joo täälläkin turvotusta:grin Aluksi turvotus oli niin pahaa että heti herätessä mahapullotti. Nyt turvotus on hieman vähentynyt aamuisin mutta iltapäivästä ja illasta näyttää että mentäis reilusti yli 20 viikolla:wacky:

En tietä lohduttaako tämä, mutta äitini vuoti minusta ja siskostani puolesta välistä loppuun saakka ja normaalit lapset tuli. Varmasti stressaavaa aikaa oli, mutta yritän tsempata että ehkei se olisikaan mitään vakavaa :)

Mullakin nyt kahdessa ultrassa jo todettu elävä sikiö ja kaikki hyvin vaikka vuotoa on reippaastikkin.
Mutta apua aika rajulta kuulostaa että vuotais loppuun asti. :eek: Ihan jo senkin puolesta että se ois vielä tasan 7 kk ilman seksiä siinä tapauksessa plus toki jälkivuoto.
Tietenkin terve lapsi on pääasia :Heartred

Turvottaa kyllä ja näytän todella raskaana olevalta :grin minulla on tuota vatsalihaserkaumaa navan yläpuolellakin, niin nyt turvotuksen myötä pullottaa jo sieltä asti. Todella näyttää isolta vatsa :hilarious:

Mulla ei kyllä näy sitten yhtään mitään vielä. Ihan omasta takaa oleva pömppis vain. :bag:

Onko kenelläkään maaliskuisella lemmikkejä ?

Onko lemmikkien käytös teitä kohtaan muuttunut?

Meillä on kissa (8v leikattu maatiaiskolli). Hengailee enemmän mun seurassa kun on mahdollista.

Meillä on 2 koiraa, en huomaa mitään eroa käytöksessä, riehuvat ihan samalla tavalla kuin ennenkin ja brasilianterrieri niskuroi mulle samalla tavalla ja toisaalta on yhtä hellyydenkipeä ja ihmisrakas. Mä sain muuten tänään rv 7+6 alkion sykkeen kuuluviin kotidopplerilla :love7

Onko muillakin turvotus vauvamasu. Muut ei ehkä huomaa masua, mutta farkkuja en enään pidä kun puristaa ja ylhäältä kun katsoo mahaa on se pallo. Sivulta kun katsoo ni ei se ookkaa nii iso ku ylhäältä näyttää :hilarious:
minun "normaalikokoisia" farkkuja en enää pidä - puristavat ikävästi vaikka en mielestäni raskaana olevalta vielä näytä - vähän vaan pulleammalta kuin yleensä. Onneksi oli kokoa isommat farkut jemmassa niin ne nyt koko ajan jalassa kun viileämpää.

Mulla on ollut tulehdus muttei raskausaikana. Mulla on maha pallo edestä ja sivusta katsottuna, tosin oli se jo ennen raskautta mutta ei tietty näin paljon

Takaisin