Muikkis, hienoa että oli ultrassa kaikki hyvin :) Toivottavasti olosi alkaisi jo kohenemaan!
k_repolainen, koitahan olla lukematta niitä muita keskustelupalstoja ja nauti tästä alkuraskaudesta ;)
Piiku82, tervetuloa! Ja olet ihan oikeasti raskaana, kunnes toisin todistetaan :) Koita rentoutua vaikka ymmärrän toki että rypäleraskauden kokeneena olet vähän varpaillasi. Kovasti jaksamisia, toivotaan että vointi kohenisi. Ei tuollaista kukaan jaksa että kaikki tulee ylös!
Aamu81, toivottavasti myös siellä olo pian paranisi!
Pikkus, mä olen kertonut jo töissä kun teen sellaista hommaa missä työpistettä joduin vaihtamaan. Siskoille meinasin kertoa tässä lähiaikoina kun ollaan menossa toisen siskon kanssa juoksemaan puolimaraton ja pakko on varottaa siitä, että jos en pystykään voinnin puolesta normaalisti juoksemaan. Lopuille kerrotaan sitten sen ekan ultran jälkeen, joka meillä on lääkärikäynnin yhteydessä rv 9+2.
Eevi^, oho, ootpa sä pystyny pitämään viimeks pitkään salassa raskauden! Mulla kai oli siinä vaiheessa jo hyvä kumpu kun puolessa välissä raskauttahan rakenneultran aikaan jo ollaan :D Tuosta rintojen arkuudesta. Mulla aristi eka raskaudessa alussa tosi paljon rintoja, mutta nyt ei sitten juuri yhtään. Kai näistä on tullu imetyksen ja rintatulehdusten seurauksena sellaset lerput ettei mitkään rintarauhaskudoksen muutokset tunnu missään :D
ElMa, voi ei. Pahoittelut ja voimia :´(
Halaus, hienoa että ultrassa kaikki oli niinkuin pitääkin :)
helmi2012, tervetuloa, paljon onnea plussasta ja tarrasukkia matkaan!
Omaa napaa: Mulla ei kyllä ole varsinaisesti tyttö- tai poikaoloa, mutta esikoispojan kanssa minulla oli enemmän kuvottavaa oloa vaikkei silloinkaan paljon. Ihan muutaman kerran vaan ykä lensi. Nyt ei kuvota senkään vertaa. Eli jos on uskominen tuohon pahoinvointiin niin poika tulee taas. Tyttö olis kiva esikoispojan jälkeen, mutta poijasta olis meidän esikoiselle kyllä mukavasti seuraa kun ikäeroakin tulee vain 1,5vuotta. Eli kyllä molemmat on tervetulleita :)
Tänään vilkaisin uudelleen masuasukkia, ja kyllä siellä joku pieni alku on joka on kasvanu nyt 4vrk aikana. En ole nyt varma että onko se nyt sitten se ruskuaispussi vai mikä nesteontelo, mutta samanmoinen oli sillon esikoisen aikaan näkyvissä. Huomenna jään viikon lomalle, joten seuraavan kerran vilkaisen sitten loman jälkeen jos sydämen sykkeen saisin bongattua.