Iltaa huhtimammat!
ElMa86, kylläpä sua koetellaan! Toivotaan että vuodot jäis nyt kokonaan ja pikkuinen pysyisi kyydissä loppuun saakka. Onnea ja tarrasukkia!
Sazu91, hienoa että ultrassa oli kaikki hyvin!
zibbh, minä olisin kans kiinnostunut noista kaksostenvaunuista kun meilläkin esikoinen pikkusisaruksen syntyessä 1,5v. Mies kyllä sanoi ettei me tuplia tarvita, mutta voisin melkein veikata että hermothan siinä menee jos pitää kahen pienen lapsen ja kahen koiran kanssa päästä lenkille kun mies on välillä viikonkin pois kotoa töiden vuoksi.
Muikkis, mun mammavaatteet on vielä mun siskolla lainassa kun sillä on kuukauden päästä LA. En oo vielä sille kertonu raskaudesta, mutta kunhan rohkenen kertoa niin pitää ruveta kyselemään että onko ne vaatteet vielä siinä kunnossa että menis vielä tän yhden odotuksen. Vielä ei oo ollu tarvetta. Viimeks rupesin mammavaatteita pitämään vasta lähempänä puolta väliä, mutta nyt varmaan rupean nopeammin paisumaan. Aika paljon viimeksi käytin myös normaaleja, venyviä paitoja ja matalavyötäröisiä housuja, mutta odotuksesta suurin osa olikin kesäaikaan. Nyt täytyy hankkia vähän lämpimämpää vaatetusta.
Eevi^, paljon onnea ja tervetuloa! Meillä onkin muuten peräkkäiset LA:t, koska mulla tänään 4+5 :) Esikoisetkin suunnilleen samanikäiset, meidän poika aikalailla tasan 10kk.
Mä oon jotenkin ihan liian rauhallinen siihen nähen että ollaan vielä näin alussa menossa. Huoleta ei juurikaan vaikkei ole oireitakaan (jollei niitä oikein etsimällä etsi). En tiiä vaikuttaako sitten se, että ekan kanssa mulla oli ollu edeltävästi monta vuotta vauvakuumetta ja kovasti esikoinen oli minulle toivottu. Nyt oli tarkoitus että tulee toinen suht nopeesti ekan jälkeen, mutta rennosti "sit kun on tullakseen". Nopeestihan tämä alkunsa sai. Ekat menkat synnytyksen jälkeen alko kun lopetin imetyksen ja heti ekaan kiertoon nappasi :D Tosin ekoja menkkoja saatiin odottaa muutama kuukausi.
Meinasin muuten tuosta rauhallisuudesta huolimatta ensi viikolla kurkata ultralla itse (työn etuja :D) tuota masuasukkia että näenkö mitään. Että oonkohan nyt edes niin rauhallinen kuin haluan kaikille vakuuttaa. Varhaisultraan en meinannut mennä muuten kuin siihen jonka meillä kunta tarjoaa. Mulla se siis vasta viikoilla 9+1.