Elokuun hölinät

Me olla Oikeestaa yhtää vielä nimiä mietitty. Mieski varmaa vasta vauvan synnyttyä tosissaan miettii.. Ei kyl itelläkää oo mitää oikee tiettyä mielessä ollu..
Lisäys. Ite oo jaksanu salaiselle vielä koittaa, vähä tulee kirjoteltua tännekkää. Saa nähä jos joskus jaksaa.. Esikon salaisessa oon pysyny vaikka välillä monta vk ettei käyny etes lukee :O
 
Mä tykkään salaisesta enkä julkisesta mutta syy on vain siinä että täältä julkiselta saa kysymättä ja ilmoittamatta lainata tekstiä vaun juttuihin yms ja nimimerkin kanssa. Ihan ku olis oikeasti haastateltu. En mä joka kirjoitusta sillä mielellä jaksa miettiä et jos tää päätyy jonnekki... ja 10 viestiä/kk tulee mulla helposti ku jorisen aina jotai :D
 
Mullakin varmaan tulis helposti täyteen se 10 viestiä mut mua vaan jotenkin ahdistaa ihan hulluna se että joku kyttää niitä määriä ja siellä ohjeessa tais lukea että muiden ryhmäläisten pitäis kytätä o_O

Esikoisen ryhmässä ei vissiin ikinä edes ottanut tuulta alleen se yksityinen puoli ja keskustelu jatkuu edelleen aktiivisena julkisella puolella.
 
Mulle ei oikeastaan oo väliä mihkä kirjoittelen kun eipä kukaan osaa mua teksteistä yhdistää tietyksi ihmiseksi.
Ja kuten näätte, oon vähän kuin aviossa tän foorumin kanssa, niin ei jää viestimäärästäkään kiinni. :wink

Salaisella puolella keskustelu on kuitenkin aktiivisempaa ja tiiviimpää.
Meidän marrakuisten ryhmässä esimerkiksi koko julkinen puoli hiljeni kun vauvat oli syntyneet. Salaisella puolella kuitenkin juttu jatkuu edelleen! :)
 
Muokattu viimeksi:
Tämäkin liittyi salaisten joukkoon viimein, loppua kohden pälätys tiivistyy vai miten se nyt menikään :D Mua ei sinällään haittaa, jos jokin näistä kirjoituksista päätyy vau.fi-juttuihin, niin intiimejä asioita en netissä muutenkaan pölise, mitä ei kehtaisi kahvipöydässä.
 
Herjaako muilla neuvola- ja ultrakuulumiset ketjussa erroria??? Kaikkiin muihin keskusteluihin pääsen puhelimella, mutta tuo ei aukea...
 
Joo HuliVili, en pääse myöskään puhelimella sinne, syynä ilmeisesti sinne ladatut kuvat, sama vika on jokaisessa ketjussa, johon on liitetty kuvia (mm. masukuvat) :sad001 Tietokoneella toimii moitteetta kaikki keskustelut, oli kuvia tai ei. Vika lienee siis siinä puhelimen appsissa, jos sitä käyttää. Puhelimen selaimella en ole kokeillut, toimiiko siinä.
 
Mulla sama ja esikoisen ryhmässä samaa :sad001 iPhonella käytän appia. Kuulemma selaimella toimii. En vaan yhtään jaksais alkaa kännykällä mitään selainsivua käyttää.. kuitenkin toimii huonosti.
 
Se tais olla mun vika kun liitin sinne tällä appsilla kuvat kasvukäyristä ja sen jälkeen se sekosi... Kuvat tuli moneen kertaan ja appsilla ei enää pääse sisään, kännykän selaimella kyl aukee :-(
Sori :-(
 
Höh Zeni, eihän se nyt sinun vikasi ollut :) Siinä puhelinappsissa on pakosti joku vika, kun se sekoaa mistä tahansa kuvista. Eikä tuokaan nyt oikein mene, että julkaisee kertaalleen jonkin kuvan, ja sitten se onkin kolmeen tai useampaan kertaan näkyvissä. Saisi näiden palstojen softien ylläpitäjät korjata homman toimimaan :)
 
Kyllä mulla näkyy nuo muut ketjut missä kuvia ladattuna, ainut on vaan tuo neuvola-ja ultrakuulumiset ketju :D
 
Tää sovellus kyllä toimii muutenkin välillä niin kökösti, että pitäis ehkä siirtyä sinne nettiversioon itsekin suosiolla. Mulla on kans useampi ketju jotka ei näy tällä appsilla...
 
Mä käytän puhelimella selaimella, appsista en tykkää ollenkaan. Selaimella on ollut tosi häiritsevää hidasta sivujen latautumista ja pomppimista mainosten vuoksi, mutta siihen asiaan on nyt näköjään viimein tartuttu kun keskellä keskusteluja olevat mainospaikat ovat tyhjinä ja samalla käytettävyys parantunut! Kuvien lisäämisessä on ollut usein joku serverihäiriö viime aikoina, mutta ne ketjut mitkä kuvien takia katoavat näkyvistä appsilla, näkyvät kuitenkin normaalisti puhelimen selaimella.
 
Me ollaan muutamia nimiä pyöritelty ja miehen sukupuusta toista nimeä koluttu, kolmas nimi olisi tarkoitus repäistä sitten minun suvussa kulkeneista miesten nimistä.... Mutta mitään lopullista ei kyllä todellakaan olla päätetty. Etunimi ainakin lyödään lukkoon vasta kun poika on maailmassa, että tietää sopiiko nimi kantajalleen. ❤️
 
Voi luoja, esikoinen valvottanut puoli yötä kun neljä hammasta puskee samaan aikaan läpi ja aamulla, parin tunnin päästä, pitää jaksaa kuitenkin reippaana herätä uuteen päivään. Väistämättä mieleen tulee ajatus, kuinka jaksan vähillä unilla kahden lapsen kanssa jos ja kun kumpikin heräilee öisin syystä tai toisesta vuoron perään... :bag:
 
Niinu, oon täällä pähkäillyt ihan samaa, että miten sitä jaksaa sitten vauvan synnyttyä kahden pienen kanssa... Onneks meillä tosiaan lähellä hyvä tukiverkosto niin saa apukäsiä tarvittaessa :Heartred
 
Enää kolme työpäivää jäljellä! Sitten 1,5 "lomaa" (eli remppaa ja muuttoa uuteen kotiin) ennen äititsloman alkua! Tuntuupas ihan hurjalta että ollaan jo tässä vaiheessa! :eek:
 
Niinu, oon täällä pähkäillyt ihan samaa, että miten sitä jaksaa sitten vauvan synnyttyä kahden pienen kanssa... Onneks meillä tosiaan lähellä hyvä tukiverkosto niin saa apukäsiä tarvittaessa :Heartred
Meillä ei mitään apukäsiä ole saatavilla. Synnyttämäänkin lähtiessä esikoisen hoitajat ovat puolentoista tunnin ja toinen melkein kolmen tunnin ajomatkan päässä :confused:
 
Samaa olen pohtinut kuin Niiinu, että miten sitä tulee jaksamaan. Olen itse sellainen että tarvitsen unta, enkä pärjää vähillä unilla.

Onneksi mies on nyt alkuun jonkin aikaa kotosalla.Ja tällä hetkellä on meillä tukiverkostokin lähellä. Mutta niin hulluja ollaan että mietitään muuttoa kauemmas.
 
Takaisin
Top