Elokuun hölinät

Onko kukaan ostanut/löytänyt mitään hyviä nettisynnytysvalmennuksia? Muistan et niistä oli jossain vaiheessa puhe mutta en löydä enää sitä keskustelua. Vauvantain ilmaiskurssi oli hyvä, sen luin. Mut jäin miettimään et voishan sitä vielä jonkun setin opiskella. Ei haittaa jos on maksullinen, kunhan olis hyvä.
 
Vauvantailla on kans maksullinen livekurssi ainaki.
 
Meillä neuvolassa mainitsi että ksshpn nettisivuilta löytyis jotain videoita. En ole itse vielä perehtynyt että mitä siellä lienee..
 
Vaivantai-sivustolla on ilmaiset materiaalit, ryhmäkoulutuksiin ilmoittautuminen mutta en ainakaan löydä erillistä nettikoulutusta.
 
Meillä neuvolassa mainitsi että ksshpn nettisivuilta löytyis jotain videoita. En ole itse vielä perehtynyt että mitä siellä lienee..

Itse olen nämä pätkät katsonut, kun esikoista odotin enkä kyllä oikein saanut näistä paljon mitään irti, ihan muutamia hyviä vinkkejä :sad001 En tiedä onko uudistettu pätkiä tms ja voihan nämä tietysti joillekin olla hyödyllistä materiaalia, mutta itse koin nämä turhiks...
 
Joo HuliVili, lähinnä tuntuivat toistelevan puhelinnumeroa. Itse olisin toivonut enemmän infoa synnytyksen eri vaiheista ja kivunlievitysvaihtoehdoista jne.
 
Muokattu viimeksi:
Joo HuliVili, lähinnä tuntuivat toistelevan puhelinnumeroa. Itse olisin toivonut enemmän infoa synnytyksen eri vaiheista ja kivunlievitysvaihtoehdoista jne.

Okei että sen tason materiaalia o_O no eipä kannata varmaan sitten ainakaan kovin tarkalla silmällä kattoa niitä.. en tiedä oliko näitä silloin esikoisen aikaan pari v sitten ollenkaan, ainakaan en silloin niistä tiennyt mitään.. mutta en sitten vissiin menetä mitään jos jää katsomatta :grin
 
Tuossa oli puhetta aiemmin siitä turvavyön käytöstä. Naureskelin kun Liikenneturva oli varta vasten ihan tehnyt videon turvavyön käytöstä raskausaikana. Ihan samalla tavallahan sitä käytetään kuin aina muulloinkin ja tämä todettiin myös videolla. Riippuu kai se mahan mallistakin mutta minulla vyön lantio-osa ihan lopsahtaa paikoilleen mahan alle :D Työkseni istun päivät autossa ja ajatuskin jonkun vyönalentimen kanssa vekslaamisesta tuntuisi tosi hankalalta.
 
Mulla vyö ei meinaa millään asettua oikeaan paikkaan ja pysyä siellä. Erityisesti nyt takkikautena aina kauhea räplääminen sen kanssa :banghead:
 
Takaisin
Top