Viime vuoden pakkauksessa harsoja oli viisi. Outoa, että niitä on vähennetty. :O Ja harmi, koska ovat uutena kalliita...
Mie mietin, että oliko viime vuoden pakkauksessa tuo kosteussulkualusta, mutta tais se olla... Missähän lie meillä se sit on, mulla ei oo siitä mitään mielikuvaa..
Ja yks tervetullut lisä pakkaukseen on nuo sukkahousut! Niitä ei ollu ollenkaan viime vuoden pakkauksessa.
Söpö tuo pipo, jossa on korvat. :))
Mie mietin, että oliko viime vuoden pakkauksessa tuo kosteussulkualusta, mutta tais se olla... Missähän lie meillä se sit on, mulla ei oo siitä mitään mielikuvaa..
Ja yks tervetullut lisä pakkaukseen on nuo sukkahousut! Niitä ei ollu ollenkaan viime vuoden pakkauksessa.
Söpö tuo pipo, jossa on korvat. :))
). Oon ihan innoissani siitä vaikkei kaikki vaatteet ihan omaan makuun olekaan. Haalarit on aivan ihania! Ja ne sukkahousut
, niin söpöt. Ja ei tosiaan tarvittais välttämättä noita vaatteita etenkään jos vauva on tyttö, mut otetana pakkaus kuitenkin. En oo mikään shoppailijatyyppi joten on vaan niin ihanaa saada tuo pakkaus!
Maailman ihanin rakkauspakkaus!! Hyvä ettei äitiltä itku tullu. :') Ekaa kertaa osas osoittaa VAUVAn ja vielä ties, että se on paidan alla
(olen yrittänyt masu paljaana opettaa, että masussa on vauva:)) Meiän "vauva", ikää 10kk<3