Elokuun eloisat keskustelut! :)

Rinkku, oli pakko "puuttua" sun tekstiin :D Siis ei todellakaan liikkeet vielä tunnu viikolla 7, jos siis viikkosi pitävät paikkaansa. Eihän se alkiokaan ole kuin 0,5-1cm kokoinen. Joten jotain muuta sen on oltava. Mut jos olet jo vaikka 11-12 viikolla, voi sillon hyvinkin tuntea jo liikkeet.
Ja ompas todella neukkutäti mokannut kun ajan varannut jo perjantaille ultraan. Vai onko sulla epäselvyyttä millon pikkuinen olisi voinut saada alkunsa? Voisiko olla yli kuukauden omien laskujesi edellä?

Uusista oireista: Täällä muuten kans nokka vuotaa aamuisin ja aivastuttaa todella paljon herkemmin kuin ennen ja olen diagnosoinut että tää liittyy raskauteen. Koska ei mulla ole flunssaa ja nokka ei vuoda koko päivää vaan yleensä aamulla täytyy kerran niistää.
Hurjalta kuulostaa noi Sikkuriinin jalkaoireet, jospa se oli vaan joku äkillinen "allergia"kohtaus ja en kyl osaa sanoo liittyskö raskauteen.
Ja Dialia, kaveris kyllä taitaa olla väärässä tossa allergia-asiassa. Ei äiti aivastele vauvan puolesta. Ei se voi kaiken järjen mukaan liittyä mitenkään vauvaan jos äiti aivastelee tai nokka vuotaa... :)
 
Hemppa: Joo enköhän mäkin ihan käsittäny et se kaveri tais vaan vitsailla et se ois se vauva allerginen.. eihän se nyt voi olla kun se on ollu tyyliin hedelmöitymisestä asti se yskintävika mulla. Ja tää on tosiaan outoo.. ei silmät vuoda eikä mitään muuta, mut yskittää ja ei siihen liity nuhaakaan kun ei tarvia nenää pahemmin niistellä et ei oo mitään flunssaakaan..

Neuvolas täti sano kun kerroin tästä yskästä et voin ihan kokeilla esim siitepöly/heinänuha jne tai muihinkin kesäallergioihin liittyviä lääkkeitä ja sitä mukaa varmistaa et onko se allergia jotain niistä. Mut siis tietenkin sillä kaavalla et ostan sellasia lääkkeitä jotka käy raskaana olevalle.

Toivottavasti nyt loppus ees syksyyn mennessä.. tänään viimeks yskittäny parissakin paikassa.
 
Kai se on jotain raskauteen liittyvää niinkun toi mun aivastus ja aamuinen nenän vuoto. Tiedä sitten. Enkä muista että esikoisesta ois ollu mitään tällasta.

Ja en siis luullutkaan että olisit uskonu kaverias tuossa allergiajutussa. :)
 
Heh, meikkis sekoilee täälä ihan täydellä! Ihan ekaksi niin mun piti laittaaa toi edellinen viestini tonne huhtikuisiin =). Ja tosiaan nämähän on näitä alavatsan tuntemuksia vaan jotka aikalailla kuitenkin tuntuu samankaltaisilta kuin liikkeet... mutta totta on että alkunsa saaminen on hieman nyt hukassa vaikka kotitestin mukaan tuo noin 6-7 viikko pitäisi muka paikkansa... miepäs menen sekoilemaan tuonne hutikuumammoihin =O))!!
 
Se on Torstai taas :) ONNEKSI!
Pääkipu on palannut, ja se on melkoista. Ihan migreenin kaltaista! Täälläkin on ihmeellisenä oireena AIVASTELU, oon koko raskausajan aivastellut päivittäin! :O
Eilen shoppailin keskisellä, mutta mammavalikoima oli kyllä SURKEA! =/ Mukaan ei tarttunut kuin yhdet farkut, eikä nekään niin hyvät, sekä 3 euron body :)
Vatsa on edelleen piilossa, Tulis jo esiin! En jaksa enää odottaa :D Vaikka toisaalta on ihan jees, ehkä jaksaa sen ison vatsan kanssa sitten kauemmin, kun saa puoleen väliin raskautta "nauttia" omastaan.. Joku tuolla vatsassa kuitenkin myllertää, joka päivä ja innostuu varsinkin kun olen töissä (pidän ratsastustunteja eli joudun "huutamaan" ) ja sydänäänet kuuluu vahvemmin kuin ennen!
Ensi maanantaina olisi vuorossa viisaudenhampaan poisto (APUA!!), onko teiltä muilta poistettu raskausaikana, onko ollut miten kipeä?! Mitä särkylääkettä voin huoletta napsia ja paljonko... ja sitten tiistaina neuvola... sitten alkaisikin se piinaava 2 vkon odotus ultraan........ Mies tuossa tokaisi lähtevänsä johonkin maatalous-messuille kyseisenä perjantaina, mutta ehhehe! - sehän ei käy! :D Sen on tultava mukaan! Pian on viikonloppu ja se meneekin sopivasti kokonaan kisareissulla!
 
Heipuli. Enpäs oo paljoo tänne kirjuutellu. Nyt vois vaikka vähän kuulumisia laitella. Olo on ihan hyvä, mitä nyt vaan hb arvot 102 ja rautatabut ei pure, kai se luontaistuotekaupassa pitäs käydä nii hakis nestemäisenä tota rautaa niin sais arvot nousuun. Kilpparin vajaatointakin meinannu lisiä, ensviikolla labraan niin saa nähdä onko ne edes paranruneet ku lääkitystä lisäsin.Hassua silti etten ole tän väsyneempi. Tuli nyt sitten kerrottua vihdoin ja viimein omille vanhemmilleni vauvauutiset ja vastaanotto oli just sitä mitä arvelinkin: Työ nuita penskoja tiettä ja kaikkea muuta kauhistelua ja arvostelua siihe päälle. Ai että tuli "hyvä" mieli..silti vaikka on ollu 19vkoa aikaa totuttautua ajatukseen ikävästä vastaanotosta. Noo anyway mulle iha sama mitä mieltä ovat, eivät ole meidän aikasempiakaan lapsia joutuneet hoitamaan ja eivät tule saamaan tätä neljättäkään "vaivoikseen". Onneksi anoppilassa on toinen ääni kellossa ja heille tää neljäskin on yhtä arvokas ja odotettu lisä sukuun kuin jokainen aikasempikin paketti. Vielä ois miehen sisaruksille kerrottava uutinen, kamut ja muu suku saa huomata/kuulla sen sitte kun lkuulevat tai näkevät. Pari kaveria ja mun sisko tietää jo kun ollaan nähty ja kerrottu. Muuttokin olis eessä viikon päästä..uijui jui kun olen sitä odottanu!! Sekin kamojen pakkaaminen ja kantaminen tuntuu ihan juhlalta kun tietää pääsevänsä viemään ne tavarat sit ihka omaan taloon..tai no pankin joo ku asuntovellallisia ollaan Rakenneultraankin tuli kutsu ja se ois 6.9..aateltiin sittenki kysyä kumpaa sukupuolta sieltä olis tulossa. ite veikkaan poikaa.
 
Moi!

Ilonen uutinen on mulle se, et mun poikaystävä pääsee kuin pääseekin varhaisrakenneultraan näillä näkymin sittenkin mukaan. Aluks se sano et on Venäjällä sillon, mut kun eilen juteltiin niin ilmotti et lähtee aikasintaan pe iltana tai la aamuna sinne Venäjälle ja on to-pe täällä kotikaupungissaan, joten roudaan kyl sen mukaan sinne varhaisrakenneultraan et saadaan tietää kans se sukupuoli, jos vaan mahd!

Hm.. mitä viileemmät kelit tulee sitä enempi on opiskeluintoo ja laitoinki tuos etukäteen opelle postia et mistä löytäsin kurssit etuajassa et voisin jo opiskella asioita näin lomalla. :) ihanaa ku saa uutta ajateltavaa ja ei koko ajan mieti et 16+4 päivää menossa niin ja niin monta tuntia ja sekuntia jäljellä.. :D
 
Mullakin on ollut muuten tota aivastelua ja aamuista räkänokkaisuutta. Luulinkin jo että on vaan pidentynyt flunssa, vaikka mitään muita (flunssan) oireita ei sitten ookkaan! Hätäpäissäni tilasin äitiltä viinimarjamehua useamman litran, että sillä voin sitten lääkitä itseäni. Vaikka eihän marjojen vitskut pahaa muutenkaan tee.

Mulla on muuten nyt mielestäni aika selkeä vauvamasu. Aiemmin ei ole näkynyt mitään, ja on hyvin saanut töissäkin peiteltyä sitä. (Ei sillä että en haluaisi kenenkään tietävän, toki myönnän jahka ensimmäinen kysyy!) Lähin esimies tietää raskaudesta, mutta ei olla ehditty sen kummemmin puhua miten sitten jatkon kanssa, jos jään joulukuulta jo äippälomalle. Sanoin eilen miehelle että koko viikko on mennyt töissä jotenkin vaivaantuneena, kun on olo tuntunut niin tiineeltä. Ja on tuntunut että kaikki muut (naiset) töissä katselee mun vatsan seutua enemmän tai vähemmän salaa. Mä olen kohtuu hoikka alun perin, vatsaa ei juurikaan oo aiemmin ollut, ja nyt vaan oon koko kesän pitänyt tunikoja. Aiemmin harrastin tiukkoja trikoopaitoja... Miehelle sanoinkin että en aio julistaa tätä tilaani töissä, mutta jos kysytään niin myönnän. Mutta kukaan ei kysy! Luulis että ovat saaneet jo aika hyvän aavistuksen, kun lopetin tupakanpolton ja käytän "mammapaitoja".


Pitäis oikeestaan näpätä masusta kuva ja lisätä se tonne mahakuvapinkkaan!
 
Täällä myös on riittänyt aivastelua, välillä tuntuu töissä etten muuta teekään kun pärskin aamut. Ja nenä vuotaa myös aamuisin. Toivottavasti ei mene tästä pahemmaksi ettei mene poskiontelot tukkoon. Keväällä ihan normiflunssa oli jo kamalaa.

Töissä muutamat ovat jo "arvanneet" mun olevan raskaana, olen huomaamattani alkanut sivelemään mahaani etenkin kun istun paikoillani, se ehkä vihjaa jotain =D

Alkuviikosta totesin ettei mun normaalit paidat enää pitkään käy, nyt jo kiristää mahasta niin paljon. Kävin sitten HM:llä kiertelemässä ja petyin kyllä Tapiolan valikoimaan. Värivaihtoehdot olivat lila tai vaaleanpunainen (ei mun värejä) tai sitten musta-harmaa-valkoinen. Onneksi "normaali"puolelta löytyi ihana vihreä tunika joka vielä M-kokoisena näytti siltä että maha mahtuu vaikka kuinka pitkään. Kiva tää väljä muoti =D Nyt on sitten uutta päällepantavaa viikonloppuna kaverin bileisiin, farkkulegginsitkin menee vielä kummarin avulla jalkaan.
 
Hei pitkästä aikaa, kiitos kaikille ihoöljy-vinkeistä (sekä tällä palstalla että muuallakin) - nyt on masu saanut rasvausta aina suihkun jälkeen eikä tunnu enää niin ahdistavan piukealta. Voi olla että piukeus tuli muutenkin vaan turvotuksesta, kun oli syönyt hyvin ja istunut paljon (olimme häissä pari viikkoa sitten ja sen jälkeen mahan kanssa oli aika tuskaisa olla). Mulla meni tapani mukaan vähän mopo käsistä ihoöljyjen suhteen ja nyt mulla on käytössä kolmea eri voidetta: Ceridal (apteekista), Pirkka vauvaöljyä ja Nuxen vartaloöljyä. Aika laaja skaala ja hintahaitari - Nuxea maltan käyttää vain kun on special olo :)
Nyt olen alkanut taas liikkumaan enemmän, kun ei ole niin kuuma ja muutenkin tuntuu olevan energiaa (kolmen ensimmäisen kuukauden aikana olin tosi väsynyt ja nukuin joka päivä pitkiä päiväunia 10h yöunien lisäksi). Aloitin bodypumpin (1-2krt viikko) ja sen lisäksi käyn sauvakävelemässä ja pyöräilemässä parina iltana viikossa. Koiran kanssa teen n. tunnin kävelylenkin päivittäin ja sen jaksoin sentään tehdä alkuraskaudenkin aikana. Ehkä alun huono olo johtui osin siitä kun ei jaksanut liikkua, sillä nyt on taas paljon parempi olla monella tapaa.

Kivaa viikonloppua kaikille
 
Hei !!
Mikähän oli eilen, kun illasta alkoi ihan tajuttomasti sattumaan mahaan... kivut tulivat "aaltoina" eli tunsin kun kipu lähestyy ja se siirtyi ylämahasta alamahaan ja sattui HELVETISTI muutaman sekunnin ajan ja hävisi kokonaan... En edes tiedä miltä supistukset tuntuvat ja miksi niitä tulisi nyt, mutta kipeää sain NIIIIIN kovaa!! Aamulla tuli vielä muutama tuollainen, sitten ei mitään. Nyt on ollut ihan normaali olo... Kuuntelin sydänäänet aamulla ja löysin kyllä, mikä ihme siis eilen oli!? Liikkeitä ei ole tänään vielä tuntunut, eikä eilen illalla. Minulla on paha laktoosi-intoleranssi, joten voi olla että eilisissä juhlissa tuli syötyä jotain ei-sopivaa, mutta eiliset kivut poikkesivat hieman aiemmista mahaoireista, joita tulee aina kun olen syönyt maitotuotteita ja olen silloin TODELLA kipeä. Säikähdin kyllä eilen erittäin kovasti, itkin vain kipua ja pelkoa koko illan... saunassa se vähän helpotti, mutta alkoi taas kun olin menossa nukkumaan.. jossain vaiheessa kuitenkin nukahdin ja nukuin sikeästi aamuun asti. MITÄ IHMETTÄ?!?!
 
Aibhlin, kuulostaa kyllä supistuksilta. Mut voi tietty olla muutakin. Jos tulee toinen tuollanen "jakso" samanlaista kipua, kannattaa olla yhteydessä hetimiten neuvolaan tai ihan synnärille. Voihan se olla et sulle on tullu joku tulehdus joka aiheuttaa noita supistuksia. Toivotaan parasta ettei oo mitään vakavaa.

Uusi viikko, uudet kujeet. Eilen pidettiin esikoiselle 1-v synttärit vaikka huomenna on se oikea päivä. Nyt olo on semmonen että koko eilinen tuli oltua "skarppina". Keskiviikkona on rakenneultra, tuun sit kertomaan uutiset jos ei aiemmin minusta kuulu. Nyt takas sohvan nurkkaan kattoo telkkaria. :)
 
Sohvan nurkka kuulostaisi niiiiiiin hyvältä! Nauti Hemppa!

Sellaista olen mietiskellyt näissä uusissa murrosikämäisissä tunnekuohuissani, että on se onni, ettei ollut tietoinen näistä mielialanvaihteluista ihan täysissä määrin ennen raskautta. Ja että olen onnellisesti unohtanut murrosiän hormonikuohut. Onhan se nyt kaikille rasittavaa, eikä vähiten itselle, kun yleinen olotila vaihtelee kroonisesta v**tuksesta itkuiseen tuherrukseen ja lopulta tyytyväisyyteen 30 minuutin aikana - ja kaikki tämä vain vaatteiden pukemisen vuoksi .  Tuntuu, että kaikki näyttää typerältä, vatsaa ahdistaa ja siinä sivussa tukkakin on huonosti. Tuntuuko kenestäkään muusta tältä? Viikonloppu menee mainiosti, mutta työpukeutuminen tuottaa aiheuttaa harmaita hiuksia. Eikä kaupasta tietystikään löydy ikinä koskaan mitään kivaa päälle pantavaa.. Pöh. Lauantaina yritin käydä ostoksilla, mutta aika turhauttavaa yrittää tunkea näitä valtavaksi paisuneita tissejä mihinkään vaatekappaleeseen, joka on muuta kuin mallia "lainapeite".
Tupla-pöh. Onneksi löysin sentään kivan hameen, jota voin sitten pitää kun syksy oikeasti saapuu - sitä odotellessa!
En siis oikeasti ole mikään negatiivinen ihminen, pikimiten ällöpositiivinen, mutta tämä raskaus saa mielen jotenkin ailahtelevaiseksi ja matalaksi ja koettelee myös itsetuntoa noin niin kuin ulkonäön osalta.

No nyt taas töiden pariin, reipasta viikkoa kaikille!
 
Jospa jotain kirjoittais..
Aibhlin:kyllä munki mielestä kuulostaa supistuksilta että jos vielä tulee niin ehdottomasti yhteys synnärille tai neuvolaanki jos on auki siihen aikaan. Ja jos nyt oot tarkkana noista maitotuoteista niin tiedät jos vielä tulee ettei niistä johdu.

Mutta niin en vissiin vielä ehtinyt mainita että päätettiin hääpäiväkin ja mennään naimisiin 11.11.-11 eli sellanen 2,5kk vielä:)Joskus ajattelin et en ikinä mee naimisiin raskaana ollessa mutta ensin kun puhuttiin ristiäisissä vihkmisestä niin jotenkin ajattelin et ehkä se olis kiva toisellekkin lapselle oma juhla kun ekallakin oli ja on sit kiva olla jo naimisissa kun vaavi syntyy:)Pukuakin jo käytiin katsomassa niin ihan kivasti on nyörilliissä puvuissa masulle tilaa toki mahdollista on et äiti väsää puvun.Ihan pienet häät pidetään ja mienataan mahtua meille kotiin vihkiminen vaan kirkossa.

Mä nyt aikani jo ressasin et vauva ei liiku mutta nyt on ehkä kolme päivää tuntunut jonkun verran liikettä joka päivä että ehkä se tästä:)Ja aika selviä on kyl liikkeet ku vaan liikkuu.

Ens viikon torstaihin täytyis vielä jaksaa niin on rakenneultra.Jotenki nopeeta kyl menny aika keskiviikkona jo puoliväli ja ehkä nopeeta menee tästä eteenpäinkin kun on nuo häät mietittävänä:) Sen jälkeen onkin sit enää jotain vajaa 10vko hui!

Mutta hyvää viikkoa kaikille!!
 
Oi, ONNIITTELUT Jiha! Häitä on varmasti ihana suunnitella! Ihanaa tuplaodotusta sinulle!

Meillä kans ens viikon torstaina 1.9 rakenneultra naistenklinikalla - jännittää!
 
Neuvolaan käypi matkani seuraavaksi... eipä tässä olla taas kuukauteen käytykään ja mulla on toi ultra vasta 2,5 vkon päästä!! Mulla on tuo ultra vasta 9.9., eli tosi myöhään rv nähden, miehellä olis jokku himputin messutkin samana pvänä, toivottavasti tulee silti mukaan. Mä meen perhevalmennukseen miehen paikkakunnalle, kun ennen joulua on muutto sinne edessä ja tänään pitäisikin sitten päättää, koska haluaa sielä aloittaa kun useampi ryhmä oli tarjolla. 

Pikkuperhonen rupes riehumaan iltakymmenen aikoihin ja äsken kun heräsin niin potkimaan alettiin HETI! Eli ilmeisesti täällä hengissä ja hyvissä voinnissa ollaan, sunnuntaista huolimatta........

Me ollaan suunniteltu, että kihlajaiset pidettäisiin ristiäisten kanssa yhtäaikaa, ilman että vieraat tietävät tulevansa kaste- JA kihlakahveille... Roinaa on sen verran, että lahjojen takia noita juhlia ei pidettäisi :) ja siksi vähän yllärinä kaikille.
Jiha:lle jännittävää häiden odotusta!! On ihanaa kun on jotain, mitä odottaa, menee aikakin nopeammin, nimittäin tuntuu että tää raskaana olo ainakin kestää ja kestää ja kestää.... :DD

HYVÄÄ TIISTAITA KAIKILLE, tää palaa tänne sit takas neuvolan jälkeen....
 
Sikkuriini, täällä on kyl samanlaista ärsytystä vaatteiden valinnan aikaan. Aamulla ärsyttää kun rupee valitsemaan päivän vaatteita kun mikään ei ole hyvännäköinen päällä, aina joku kohta vinossa vaikka ennen raskautta kyllä en näin herkästä ärsyyntynyt. Vatsa on ihana pukea "tiukkaan" paitaan, josta se näkyy nätisti mut housut on todella vaikea valita. Samoin myös hiukset on aina ihan tyhmästi eikä niitä hyvin tunnu saavankaan. Argh!

jiha:lle onnittelut rouviutumisesta vaikka siihen vielä vähän aikaa onkin. :)

Kihloissa ei mekään olla vielä. Joskus oli puhetta että kihloihin mennään ennen kuin toinen lapsi syntyy mut en oo vielä saanu mieheltä suostumusta tähän. :) En siis odota mitään kosintaa tms.. Vaan sovitaan joku päivä ja sit vaihdetaan sormukset ja ehkä käydään syömässä. Myöskään kihlajaisia ei järjestetä. Et saa nähdä, olenko kahlittu toisen lapsen syntymän aikaan. :) Meillä on kyllä vuosipäivä joulukuun 12.päivä, se vois olla yks vaihtoehto. :) Täytyy alkaa mieheltä kysellä.

Huomenna on ultra, hui kun jännittää! Tuun sit kertomaan uutiset ja paremmin kuulumisiakin.
 
Että voikin jännittää ja pelottaa rakenneultra näin paljon etukäteen! Torstaina pitäis käydä tarkistamassa missä kunnossa se pikkuinen siellä mahassa on ja olen täällä lähes paniikinomaisissa tunnelmissa:-( 
Tunnen kyllä että vauva liikkuu hyvin, mutta entä jos kaikki ei olekaan kunnossa?
Muistissa on vielä viime kerta rakenneultrassa jolloin saimme huonoja uutisia rakennepoikkeavuuden takia ja koko loppu raskaus meni silloin hirveän huolen vallassa. Nyt pelottaa jos sama toistuu.
Tiedän, että tämä on täysin turhaa huolehtimista, koska enhän voi asiaan mitenkään vaikuttaa - vauva joko on terve tai sitten ei ole - mutta edellinen kokemus on ilmeisesti jättänyt syvemmät arvet kuin uskoinkaan.
Pakko purkaa tänne, jos olo edes vähän helpottaisi...



 
Nomad1: Varmasti pelottaa. Totta tosiaan tuo, että kun ei tilanteeseen voi itse vaikuttaa kuitenkaan niin täytyis vaan koittaa olla huolehtimatta etukäteen.. Sitä joutuu aina välillä itselleenkin muistuttelemaan, et turha stressata etukäteen, kun se stressi/pelot ym. jos joku on huonosti on kuitenkin yhtä suuri oli stressannut etukäteenkin tai ei.. Joten mielummin sit koittais olla stressaamatta ja elää päivä ja hetki kerrallaan! :) Vaikeeta se kyl on! Asuin 7kk Australiassa, ja siellä jotenkin se ihmisten elämänasenne oli näissä asioissa kohdallaan, eli aussien tapaan sanon vain, et "No worries, mate!". :P

Onnea Jihalle! Ei täälläkään kihloissa tosin vielä olla.. Miestä aina välillä koitan vähän asiasta muistutella, mut alan jo luovuttaa hiljalleen.. :D Kyl me häitä ollaan suunniteltu jo ym. mut ei tuo vaan saa aikaiseksi ees kosia! ;D Ei tässä itsellänikään hätä ois, haluisin vaan isäni sukunimestäni eroon ja vaihdan sen varmaan äitini sukunimeen piakkoin ellei sitä kosintaa ala kuulumaan. Oishan se kuitenkin kivempi olla koko perhe saman sukunimen alla! :)

Mitäköhän meille muuta.. Eipä tänne kait ihmeitä. Esikon kanssa puuhaillessahan nää päivät menee.. Eilen saatiin esikolle leikkimökki tohon pihalle ja sitä käytiin tänään ihmettelemässä. Piiperön liikkeet tuntuvat koko ajan paremmin. Ultraan on tosin vielä odotusta, koska se on vasta 12.9.. Muutama viikko siis vielä... :)
 
HO HOI! Olen edelleen mukana kuvioissa ja tulin vaan ilmoittautumaan, että on vaan ollut niin kamalaa hässäkkää koko ajan että en ole ehtinyt/jaksanut edes tänne kirjoitella! Mutta siis kaikki hyvin ja potkut ovat jo todella selviä ja just niin ihania, kun muistinkin <3 Tuntuu nyt jo NIIN todelliselta tämä raskaus, kun pikkuinen ilmoittelee itsestään päivittäin ja ihmisten ilmoilla porukka on alkanut tiirailla masua, IHANAA <3

Mulla on TODELLA jännät paikat tällä hetkellä menossa! Olen nimittäin menossa rakkaan pikkusiskoni synnytykseen mukaan tukihenkilöksi ja laskettu aika on viimeinen päivä. Sisko kävi neuvolassa toissapäivänä ja siellä pikkuinen oli laskeutunut ja kiinnittynyt eli lähtö voi tulla minä hetkenä hyvänsä, mutta joka tapauksessa HYVIN lähellä ollaan nyt. Tulee varmaan kyllä olemaan aivan mieletön kokemus <3 Olisi sitä varmasti muutenkin, mutta nyt etenkin kun itse on vielä raskaana niin tunneskaala tulee kyllä olemaan MAHTAVA! Kyllä jännittää aivan kamalasti ja olen kuin kuumilla hiilillä koko ajan! Aina kun puhelin soi tai piippaa, niin sydän takoo tuhatta ja sataa, että NYTKÖ :-) Että tällasta! Oli vaan pakko hehkuttaa, kun tää on mun mielestäni niin mieletön juttu mun elämässä ja suurenmoinen kunnia tulla valituksi kyseiseen kunniatehtävään! Ajatelkaa, mä saan olla todistamassa kun musta tulee ekaa kertaa virallisesti täti ja saan vielä uunituoreen pikkuisen syliini <3 Aivan ihanaa <3

Mutta joo...Meille kuuluu siis pähkinänkuoressa ihan hyvää pikkiriikkisen kanssa! Tuun kertomaan kuulumisia sitten vähän paremmalla ajalla :-) Nyt on pakko hipsiä bunkkaan, kun ei tiedä koskaan vaikka tulis se lähtö synnärille tänä yönä! Tuliskin <3 En malta enää odottaa! Mutta nyt hyveli yöteli ja voikaa kaikki tammimammat OIKEIN HYVIN <3

- Emunainen ja pikkiriikkinen -
 
Takaisin
Top