Elokuun eloisat keskustelut! :)

Kovia mielialan vaihteluja täälläkin. Ihan laidasta laitaan. Tänä aamuna itkin kun katsoin kaverin ratsastuskuvia. Oli niin hieno hevonen... :)

Emunainen: sulla jännät paikat meneillään. Oletko itse synnyttäny aiemmin? Et tietääkö ehkä vähä mitä odottaa? Kysyn, kun itse olen miettinyt tukihenkilöä synnytykseen.. Ja ajatellut, että oisko parempi olla joku synnyttänyt, ettei saa hirveitä traumoja..

Näköjään tämä jatkuva nuhaisuus/aivastelu voi liittyä raskauteenki, jos kerta muillakin on ollut.

Mulla rakenneultra takana ja oli kyllä mielettömän ihana kokemus! :)
 
Viikko lomailtu landella ilman internetin ihmeellistä maailmaa .
Käytiin rakenneultrassa tänään ja toinen poika meille tulee. Kaikki oli ok ja mahtavaa nähdä se pikkuinen. Täällä ei sitten enempää ultratakkaan...

Ja enää 2 päivää niin tää mamma pääsee töihin! Jei ! Kävin tänään pikku-ukon kanssa siellä jo piipahtamassa.

Onnittelut jiha!
Me menimme naimisiin 14.5.11 eli reilu 3kk olen rouvana ollut. En ajatellut olla raskaana häissäni mutta eihän asiat mene aina niinkuin ajattelee. Ja hyvä niin .

 
Hih, en mäkään ajatellut olla maha pystyssä alttarilla, mutta niin siinä sitten kuitenkin kävi!emoticon

Päätettiin hääpäivä puoli vuotta etukäteen, mutta niin vaan onnistuttiin lisääntymisessä, että papin aamenta oltiin kuuntelemassa rv 16! Kivahan se kuitenkin on, että ollaan sitten kaikki saman nimen alla, kun synnäriltä lähdetään, eikä tarvitse murehtia mitään isyyden tunnustuksia sun muita.

Sitä vaan mietin että miten nykyaikana on vieläkin olemassa ihmisiä jotka ihan tosissaan kysyy että mentiinkö naimisiin siksi että meillä on pulla uunissa. Syynähän ei tietenkään voi olla se että haluttiin ottaa seuraava askel suhteessa, tai se että rakastetaan toisiamme, tai se että se on luontevaa useamman vuoden kihloissaolon ja yhteisen asuntolainan jälkeen. Äh, ihmiset on typeriä
emoticon
 
Moi!

Pitää kuulumiset kirjotella pitkästä aikaa. Tosiaan toinen ultra takana ja kirjottelen vielä tonne ultra ja neuvolakuulumisiin siitä lisää.

Hm.. mitäs tässä.. ens viikolla alkaa jo koulukin ja urakkaa sit riittää arjessa. Nyt, kun sukupuolikin tiedetään, vois periaatteessa ostaa jo kaikenlaista ja oiskin tosi ihanaa.. mut ei onneks jostain syystä iskeny se hirmu shoppailuinto kuitenkaan heti kun sai sen sukupuolen selville. Kaitpa tässä on mukavasti tammikuun lopulle saakka aikaa tehdä erinäisiä löytöjä ihan ajan kanssa.

Mitähän muuta.. pitäs tässä taas siivoilla tänään ja tekis jo mieli ruveta tekemään jotain käsitöitäkin sille junnulle.. vielä en oo uskaltanu alottaa, kun hieman sellanen fiilis et jos jotain alan tekee, niin en osaa sit lopettaa ennen kun tulee valmiiks...

Hm.. "hieman" tällasta jahkailumeininkiä täällä, että tehäkkö vai eikö tehä.. :) Laiskottelukin on vaihteeks ihan kivaa ^^
 
Hei!

Jos sitä jotain.ensiksi kiitos kaikille onnitteluista kovaa on suunnittelut käynnissä ja varattiin nyt sit kuitenki juhlapaikkakin vaikka ensin oli tarkoitus pitää kotona.Huomenna pitäis lähteä tampereelle ostoksille ja pukua hakemaan sopivan(toivottavasti)kun löysin käytettynä äitini sitä sitten muokkailee.

Brainfreeze:Mä en just siks halunnu naimisiin ekan odotusaikana kun kaikki olis sit tosiaan ajatellu et sen lapsen takia mennään.Mut jotenkin ajattelin et nyt ei niin pahoin tulis sitä ajatusta kun on jo se yksi lapsi.Mutta toki jos ekanki odotusaikana olis häät ollu suunnitelmissa en niitä olis kyllä alkanut raskauden takia muuttamaan:)Ja no naimisiin me nyt ei mennä siksi kun toinen tulossa mutta osasyynä se ehkä miksi juuri nyt mennään kun jotenkin tuntui kivalta se ajatus että ollaan sitten kaikki saman nimen alla:) (esikoisen sairaalassa-oloaikana jotenkin pisti korvaan kun kätilö tuli tyyliin täälläkös on sitten perhe ****** eli mun sukunimellä tietenkin niin sitten vähän et joo mä oon en tiedä miksi mut oli jotenkin ärsyttävää:D )Ja siis tod.näk.oltais kuitenkin viimeistään ristiäisissä menty naimisiin.

Alkaa olla jänskät paikat torstai-aamulla siis ultra.Vähän jännittää onko kaikki ok mutta toisaalta taa mieli aika luottavainen.Sukupuolesta en vieläkään ihan varma kysytäänkö paitsi jos 4d:llä katsoo mutta luulen että uteliaisuus vie voiton jos kaikki muuten hyvin.

Eipä tässä ihmeempiä hyvää loppuviikkoa kaikille!
 
Moi vielä!

Tosiaan mekin juteltiin just viikonloppuna tosta aiheesta, et halutaanko naimisiin ja millon. Tärkein lopputulos oli mustakin ihan paras, että oli sitä sormusta tai ei, me kummatkin tiietään, että toinen on siinä vierellä loppuelämän. Ja se, että en ole painostanut lainkaan kosimaan, on ollut tosi järkevää. Ennen vanhaanhan se oli, että kun lapsi tulee, niin viimeistään on naimisiin mentävä. Onneks nykyään ei ole pakko ja voidaan vaikka tulevat kymmenen vuotta suunnitella häitä.. se on kuitenkin niin iso juttu sitten ja näin. Ja toisaalta oishan sekin aika ihana juttu, et kun tää eka lapsi syntyy ja kasvaa vanhemmaks ja sit jos sille ehkä tulee sisaruksia, niin nekin vois sit osallistua häihin ja ymmärtäsivät miks mennään naimisiin.

Sit muutenkin, kun nyt on tässä tosiaan lapsi tulossa ja lisäks näillä näkymin saatiin hyvän kokonen asuntokin itsellemme juuri, niin onhan tässä tekemistä jo vaikka millä mitalla lähiajoiks! Ja kahdessa isossa asiassa riittää jo varmana sulateltavaa muutamaks vuodeks.
 
Takaisin
Top