ELOKUUN ELOHIIRET

Tuo nimi homma, jotkut saattaa tunnistaa tosta ja jotkut ei, jos siihen laittaa aluksi vaikka pelkän elokuun. Meillä ainakaan kun ei oo juuri kenellekään kerrottu tätä asiaa vielä ja joitain kavereitani lukee näitä sivuja ja varmasti osaa yhdistää :D Ja tuon nimen saa vaihdettua myöhemminki uudestaan. Ja Jennivee, jos luot ryhmän, laita tänne linkki siitä osotteesta niin jokanen pääsee sitä kautta helposti laittamaan sen pyynnön sinne ryhmään :) 
 
Tosta fb-ryhmästä,
Kun tuo esikoinen synty niin kesäkuun mammat "siirty" facebookkiin  ja siellä tulee käytyä huomattavasti useammin ja me tehtiin se salaiseksi ja se ketä sen ryhmän perusti niin kutsui kaikki meistä kavereiksi ja kutsui meidät ryhmään :) Musta se oli jotenkin kivempi niin :)
Itse en välttämättä haluaisi että mun kaikki fb kaverit saisi tietää tästä jo nyt :/
 
laitoin kans jenniveelle nimeä.. saa nähä kuinka moni täältä onkin sitten naamatuttua :D itekkää ei kyllä vielä halua että kukaan naamakirjakavereista saa tietää kun ei läheisimmätkään vielä kaikki tiedä :)
Mutta jos ryhmän saa salaiseksi niin sehän on hyvä juttu :D Ja siellä tosiaan tulee oltua enemmän niin helpompi kirjoitellakkin sinne useammin :)

täällä olo on edelleen huono, en käsitä millä sais helpotettua, onko kukaan hakenu apteekista esim sea band ranneketta? tai jotain tuon nimen tyylistä :D tai muuta hoitoa huonoon oloon? ite ei oo tarvinnu oksentaa, mutta tää vetelänällö olo ja kuvotus alkaa olla jo raivostuttavaa. toki sitä on helpottunu että on oireita, tietääpähän ainaki että pikkuinen on kyydissä mukana.

Joku sanoikin että vessassa käynti on jännitysnäytelmä, täällä kans! elämänkevät ku voi olla jännää käydä hädällä ja peljätä alkaako yhtäkkiä vuoto tai jotain.. menispä viikot äkkiä ja pääsis "turvallisille" vesille!!
 
Hei!

Täältä ilmoittautuu myös yksi odottaja mukaan elokuisiin :)
Laskettu 28.8 ja tulossa olisi pikku kakkonen. Oireita löytyy ihan kiitettävästi, rinnat on turvonnu yhden kuppikoon verran ja on toooooosi kipeet, väsymys ihan mieletöntä, ja pahoinvointi kaikken pahiten nostaa päätään... Aluksi toivoin saavani paljon oireita ettei tarvis pähkäillä onko kaikki hyvin ihan jatkuvasti, mutta nyt toista viikkoa putkeen 24/7 pahoinvoivana ja monta kertaa päivässä oksentavana en oo enää yhtään samaa mieltä :D 
Niin, ja esikoinen täytti viime viikolla 2 vuotta joten sellanenkin pyörii tässä jaloissa :)
 
Moikka moi!

Tervetuloa taas uusille!!!

ja mamak pahoittelut, niinkuin joku jo sanoikin, turhan moni on joutunut luopumaan vauvelistaan.

Viltsukalle onneittelut ja tokihan voi meidän seuraan jäädä.

Nuska kyseli, että onko ruokahalut lisääntyneet. Mun täytyy kyllä sanoa, että mulla ei. Lähes kaikki ruoka kuvottaa ja sittenhän vasta onkin huono olo kun ei oo saanu syötyä. Toki pidän samoista ruoka-ajoista kiinni tuon neidin kanssa, mutta on eri asia mitä pystyy nielemään.

Maikkuli kyseli töihin kertomisesta. Mä oon siis hoitovapaalla esikoisen kanssa ja en kyllä aio kertoa sinnepäin mitään, ennen kuin vien taas äitiysloma paperit, jos eivät nyt mistään aiemmin saa tietoonsa. Ärsyttää muutenkin koko mesta.

Ja ratsastuksen aion laittaa tauolle sen niskapoimu ultran tiätämillä. Jotenkin sitä kuitenkin aina vähän jännittää ne tunnit. Ja pitää opettajalle kertoa pian, että ei nyt mulle laita aivan vauhdikkaimpia ja säikyimpiä heppoja. Vaikka tuleehan sieltä selästä alas jos on tullakseen oli se heppa millanen vaan.

Supernovalle tsempit, kamalaa tollanen epätietoisuus.

Maikkuli kyseli sokerirasitukseen jotumisesta. Toivottavasti en joudu. Viimeksi jouduin ikäni takia, kun oli yli 30. v ensisynnyttäjä. Toivottavasti nyt ei joudu, kun viimeksi ei ollut mitään. Se on karseeta kun olla pitää syömättä ja se litku tulee melkein heti ylös, maistuu ihan hirveelle. Ja sit istut sielä labran odotustilassa muistaaksen 3 h. Ei kivaa.

Itelle ei mitään uutta. Sama ällötys on illalla kun menee nukkumaan ja jatkuu taas aamulla. Kivaa.
 
Jenni: Mä kävin just jättään pyynnön, eli nimikirjaimet T.A ja mulla on se koiran kuva profiilissa :)
 
En oo pitkään aikaan päässy kirjottelemaan :) mut kiva juttu toi facebook, siellä oon aktiivisempi ;) nimikirjaimet M.A, eli "aitoja" elokuisia ollaan ;)
 
Ensiksi osanotot kaikille keskenmenon kokeneille ja oikein paljon voimia siitä selviytymiseen. Kenellekään ei toivoisi sellaista kokemusta!

Mulla kaikki energia menee pahoinvoinnin hallitsemiseen tai sen yritykseen.. Aamuisin on niin kamala olo, välillä oksennan ja välillä on vaan tosi yököttävä ja heikko olo ja tää kestää yleensä puoleenpäivään saakka vähintään. Meijän poitsu hämmentyneenä katsoo vierestä kun äiti oksentaa ja mä yritän siinä välillä sanoa, ettei äitillä oo mitään hätää.

Mä kokeilin matkapahoinvointilääkettä oloon, mutta ei se mulla auttanut yhtään. Pitää vaan odottaa, että viikot kuluu ja vointi paranee.

Viime raskaus oli ihan erilainen, pieneen etovaan oloon auttoi kun vaan söi säännöllisesti.. Nyt mikään ei auta.

Toi fb-ryhmä on kiva juttu, siellä kun tulee enemmän roikuttua. Niin, ja mun nimikirjaimet on S.M aitouden tarkistamiseen.. 

Ihanaa odotusta kaikille!


 
Takaisin
Top