Elokuun eloa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja CMT
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea täysiaikaisuudesta Aamu! Toivottavasti kuitenkin viihtyy yksiössään sektioon asti :)

Ei tullut supistuksia saunomisesta. Nukuin kevyet 11 tuntia, vaikka välillä taas valvottikin pari tuntia kun piti yrittää hahmottaa, missä ne hikat ja oletetut potkut tuntuvat. Kuinkahan nätisti tyyppiä pitäisi maanitella, että olisi sitten reilun viikon päästä varmasti oikein päin...

Lämpö sopii mulle yleensäkin paljon paremmin kuin kylmä -- en esimerkiksi osaa kuvitella että olisin koskaan käyttänyt menkkakipuihin kylmäpakkausta, vaan lämpöä sen olla pitää.

Tervetuloa Senhili! Tottakai mahtuu mukaan. Meitä onkin täällä monta joilla on la 14.9.

Mukaan vaan! Porukka kun lisääntyy niin keskustelut (toivottavasti) vaan vilkastuu! :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Tervetuloa Senhili munkin puolesta mukaan :) sama laskettu aika täällä ja jos päivän tulee aiemmin niin juhlii synttäreitä isänsä kanssa samana päivänä :)
Tänään sain valmiiksi valokuvakirjan esikoisesta, ja vaikka useat alkuyön tunnit siihen meni niin nyt on tosi hyvä mieli! Huomenna vauvan vaatteita sitten järkkäämään vielä.

meillä taas mies on pitkään tehnyt yhtä valokuvakirjaa, ja nyt tuo ifolorin designer-ohjelma alkoi herjaamaan jotain ongelmaa. toivottavasti ei tarvitse aloittaa alusta :(

viikonloppuna saatiin järjesteltyä huoneet, nyt on vauvan sänky ja kaikki valmiina paikoillaan :)

Voi ei meilläkin on ollut ongelmia Ifolorin ohjelman kanssa joka kerta, siksi en ole aiemmin tehnytkään noita kirjoja kun on mennyt hermo. :mad: Mutta nyt innostuin tekemään häämatkakuvista ja se on ollutkin tosi hyvää ajankulua, kiitos siis vinkistä kuka ikinä tuota täällä ekana mainostikaan. :) Alkoi nimittäin kirjojen lukeminen kyllästyttää ja kai tämä kuvahommakin kohta alkaa riittää, mitäs sitten keksitään...

Tänään 39+0! Tule jo vauva! Alan kyllä henkisesti valmistautua, että menee ainakin viikolla yli, kun ei oikein mitään oireita ole... Mutta toivotaan, että vauva yllättäisi ja syntyisi tällä (tai viimeistään ensi) viikolla! :)

täällä myös 39+0! ollaan miehen kanssa alusta asti oletettu, että vauva tulisi etuajassa - tällä viikolla oltiin jo varmoja, että syntyy. tänään lääkäri kurkattuaan alapäähän totesi vain, että näyttäisi menevän lasketun ajan yli. hetkeksi iski pettymys, mutta tuskin tässä kuitenkaan enää paria viikkoa kauempaa menee. pitää koittaa nauttia viimeisistä kahdenkeskeisistä päivistä :) käskivät liikkua paljon - tarkoittanee sitten kävelylenkkejä, kun hoitaja oli ihan kauhuissaan kuullessaan, että olen vielä pyöräillyt :D

Täällä viime yönä päästiin kipeiden supistusten "makuun" reilu pari tuntia jo kellottelinkin niitä, mutta pysyivät koko ajan liian harvoina ja aika lyhytkestoisina ja sitten hiipuivat kokonaan. Toivotaan, että ensi yönä jatkavat ;) Mulla on nyt viikkoja se 38+3 ja alkaisin olla ihan valmista kauraa, erityisesti kun viime päivinä on kivut ja huonot olot lisääntyneet aika tavalla. Jospa tästä tulisikin elokuun lapsi :welcome

Miten te ootte jo noin pitkällä?! Kohta niitä vauvoja alkaa tosissaan putkahtelemaan. Varmaan jo tällä viikolla tapahtuu. Ite odottelen sinne syyskuulle oikein mielelläni vaikka tää raskaana oleminen todellakin tympii jo. Keskustelu on ollu nyt vilkasta mikä on tosi kiva.

Mietin kans, että kuukauden päästä suurin osa tämän porukan vauvoista lienee jo maailmassa. Ja että kuukausi on toooosi lyhyt aika. Mun muuttopäivästä on kuukausi ja tää aika on vilahtanut sekunneissa...

Mulla on tänään tasan kaksi viikkoa laskettuun aikaan joten kuukauden päästä viimeistään käynnisteltäisiin jos ei sitä ennen ala tapahtua! Nyt kuukausi kuulostaa kyllä piiiitkältä ajalta, toivottavasti ei ihan niin kauaa tarvitse enää odottaa...

Zousan jäin miettimään millä perusteella se tohtori noin arvioi kun sulla taisi masu kuitenkin olla aika paljon jo laskeutunut? :) Tai kohdunsuun tilanteen perusteella varmaan, mut oon kuvitellut että ne muutokset voi tulla sitten aika äkkiäkin ettei kaikilla tapahdu paljoa etuajassa mitään...

Itu1, juuh, sanoi että kohdunsuu on vain noin sentin auki, ja että supistuksia tuskin alkaa tulla ennen kolmea senttiä... mutta tosiaan riippunee ihan ihmisestä, ja voi kai niitä muutoksia aika nopeasti tulla. on täällä jo välillä alkanut olla kipeitäkin supistuksia, kaipa ne availevat lisää :)

Huu ai on auki kuitenkin vähän! :confused: Mä oon kyllä ihan pihalla jo näistä termeistä. :grin Täytyy varmaan itsekin kysäistä tilanne jos lääkäri suostuisi katsomaan ensi maanantaina kun menen taas kasvukontrolliin. Vaikka se ei välttämättä kerrokaan silti mitään synnytyksen alkamisesta..

itsekin tuossa googlettelin, ja joillain saattaa kai olla joitain senttejä auki viikkoja ennen synnytystä... jos näistä raskausoireista jotain on oppinut niin sen, ettei mikään taida tarkoittaa mitään varmaa :D

Näinhän se on, mutta kyllä tässä väkisin alkaa merkkejä kyttäillä ja kysellä ihmisiltä ja vertailla ja googlettaa kun tulee niin malttamattomaksi! :p

Mulla on jo ulkosuu auki ja kanava lyhentynyt mutta ei se välttämättä mitään tarkoita kun on uudelleensynnyttäjä kyseessä.

Takaisin