Elokuun eloa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja CMT
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toi valokuvien selaaminen koneelta muuten vie aikaa kyllä nopeasti eteenpäin! Tosin selkäkin menee jumiin...

Syöttötuolin ympäristössä elävä imuri eli koira on varsin kätevä. :p

Mulla on siivousstressi, ahdistaa kun kämppä on päässyt uudestaan räjähtämään ja nyt on ollut liitoskipuja ja kumartelu ihan mahdotonta. Mies saikin eilen ripitystä että voisi vähän osallistua tähän hommaan... Eihän sitä vauvaa kiinnosta onko meillä villakoiria lattioilla vai ei mutta olisi vaan itsellä kodikkaampi olo. Eikä tarvitsisi ekana olla siivoamassa vauvavieraita varten kun synnäriltä kotiudutaan...

Mä oon ollu ihmeissäni kun oon viihtyny niin hyvin kotosalla kun yleensä tympäännyn heti jos ei oo mitään ohjelmaa. Pientä puuhaa on riittäny. Ehkä se on se pesänrakennusvietti. Eilen puhdistin pinnasängyn valmiiksi ja pesin kaikki tilpehöörit. Sängyn saa kohta pedata valmiiksi. Sairaalakassi on pakkaamatta vielä, eväät sinne pitäis ostaa. Vielä voisin leipoa pakkaseen jotain valmiiksi. Sittenpä kaikki olis valmiina.

Toi Autumn daydreamin linkki jotenkin lohdutti mun äitiyspelkoja, näköjään parempi unohtaa kaikki ohjeet. :grin

Tai siis olisi. Että voi padilla kirjottaminen olla rasittavaa!!!

Niinpä on Aamu :) täytyy varmaan juhlistaa sitä jo huomenna tuolla kaapissa odottavalla kinuskikakulla kun tulee vieraita :smiley-bounce012 (ettei vaan paino laskemaan pääse ..) ihanaa olla jo tässä, ei tarvii ainakaan keskosuutta jännittää..

Aamu, tiiän sun fiiliksen, mä käyn täällä forumilla aina puhelimella niin yhen lauseen kirjoitus kestää väh. 5min. kun kokoajan joutuu virheitä korjaa :D

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app

Olin torstaina yhdessä kokouksessa, johon kuului iltajuhla ruokineen Turun linnassa. Ruoka oli ihan loistavaa, mutta maininnan arvoista oli palvelu! Muut sai alkuruuan kanssa olutta ja mulle oli varattu alkoholitonta olutta. Ja pääruuan kanssa sain alkoholitonta punaviiniä! Ollaan jonkinverran käyty ravintoloissa nyt raskausaikana ja missään ei ole ollut tarjota alkoholitonta viiniä! Olin todella otettu siitä, että alkoholiton puoli oli näin hyvin hoidettu. Vaikka täyttyy myöntää, että alkoholiton punaviini ei ole kauhean hyvää: ruuan kanssa on ok, mutta seurustelujuomana ei oikein maistu...

No olikin hienosti ajateltu järjestäjältä! Pienet asiat tekee monesti hyvän mielen kun tuntee että huomioidaan:)

Kävin tänään parilla kirpparilla ja ottihan se taas jalkoihin! Sitten kun pääsin sohvalle lepäämään, alkoi alavatsa kipuilla ja tietty tuli taas pissahätä. Siitä sohvanpohjalta oli taas yllättävän vaikea punkea itsensä ylös ja kävely oli yhtä vaappumista, kun jalat oli niin kipeät.
Ai että kun tulee välillä mieleen Pekka&Pätkän Justiina, kun taapertaa kauppakassi kädessä autolta kotiovelle. Sitä vaan toivoo, ettei moni oo näkemässä :D

tulipa näkemisestä mieleen.. kävin tuossa viemässä roskat ja totesin, että aina kotona pitämäni mekon helma ei tämän mahan yli oikein yletäkään peittämään strategisimpia paikkoja :D kauankohan tässä on jo esitelty alusvaatteita naapureille.

Ehkä tuolla saunalla on sittenkin jotain vaikutusta nuiden supisteluiden kanssa. Torstaina illalla kävin puolen tunnin kävelyllä ja menin sitten saunaan ja yöllä heräsin todella kipeään supistukseen ja valvoin neljä tuntia kun supistuksia alkoi sitten tulla enemmänkin sitten jatkossa eikä oikein saanut unta kun pelkäsi että nytkö ne oikeasti alkaa mutta supistukset olivat sen verran epäsäännollisiä että eivät voineet olla synnytyksen alkamiseen liittyviä. Viime viikolla aikaisemminkin kävi samallalailla että olin sanonut ja yöllä tuli ensi kertaa kipeä supistus. Ajattelin tänää kokeilla uudestaan pientä kävelylenkkiä ja lämmittää saunaa ja katsoa tapahtuuko yöllä mitään ;) vai elänkö vain luulossa että se johtui saunasta ja liikunnasta :D

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app

Hyvä tietää Iness tuosta saunan ja supistusten yhteydestä, tai että semmoinen ainakin saattaa olla. Olen lämmittänyt saunan uudessa asunnossa vasta pari kertaa enkä ole vielä huomannut kummempia supistuksia, mutta katsotaan mitä esim. ensi yönä tapahtuu. Doula sanoi, että sitten kun synnytys on käsillä, sauna voi olla yksi tapa saada sitä etenemään.

Mulla supistelee nyt ja oltiin noin puoli tuntia sitten saunassa. En tiedä onko näillä yhteyttä. Voi olla että supistelis muutenkin.

Mulla sauna pistää supisteleen. Ekassa raskaudessa sama juttu :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Mun tekee jotenkin huonoa saunan lämpö, ei tee mieli lauteille. Pitkä lämmin suihku sen sijaan on ihana.

Minulla taas saunassa on hyvä olla mutta kuuma suihku ei houkuta, tykkään enempi käydä ihanan viileässä suihkussa. Ilman saunaakin väännän suihkun aina kylmälle puolelle ja siinä voisin seistä ikuisuuden, outoa :D

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin