Elokuun eloa

Syyskuinen, ei kivaa....

No joo, ehkä mä en jakaudukaan ihan vielä. Supparit on loistanu poissaolollaan eilen ja tänään. Kaks tuntia oon tässä riehunu ja siivonnu hulluna eikä tunnu missään. Varmaan tää illalla mulle kostautuu. Mutta että ei edes niitä liitoskipujakaan niin sitä kyllä ihmettelen....
 
Viimeksi perhevalmennuksessa sanottiin, että siivoaminen auttaa vasta sitten kun asettuu tyytyväisenä ihailemaan työnsä jälkiä ja oksitosiinia alkaa erittyä. Nyt vain Aamu soffalle nautiskelemaan työn jäljistä :wink

Kiitos symppauksesta taas kerran. Ainakin mulla on tässä raskausaikana kertynyt paljon matskua millä syyllistää tulevaa lapsiparkaa tyyliin "mitä minä sinunkin eteesi oon kärsinyt jo ennen kuin synnyit" -- ja synnytys on vielä edessä... Eihän näillä todellakaan pitäisi vitsailla, mutta alkaa tuntua että mistään ei tule enää tässä kohtaa yhtään mitään, jos ottaa kaikki käänteet liian vakavasti. Sitä paitsi ilmeni, että jos tuuri on oikein suotuisa, koko rempasta voidaan selvitä viikossa. Mutta edelleen on sekin mahdollisuus, että remppa jatkuu pitkälle lasketun ajan yli. Pitää odotella ensi viikkoon tarkempia ennusteita.
 
Jos synnyttäminen vaatii ton tyytyväisyyden ja rentouden, mä en synnytä varmaan koskaan. :grin Sen verran hermostunut olo tässä vaan on, kuin lapsi ennen jouluaattoa paitsi ettei edes voi tietää montako yötä jouluun on...

Syyskuinen pidän kovasti peukkuja ettei remppa venähtäisi ainakaan sitä viikkoa pidemmäksi urakaksi!!
 
Todennäköisempää kuulemma on, että venähtää noin viiteen viikkoon, joten jos viikossa selvitään, se lasketaan ihan Itu1:n peukkujen ansioksi :) Onneksi on sentään muutama päivä aikaa sopeutua ajatukseen, kun eivät ainakaan ennen alkuviikkoa aloita. Tosin nyt eletään sitten suojateipattujen lattioiden kanssa, kylppäristä on käytössä vain suihkunurkka, ja olivat jo ystävällisesti siirtäneet kaikki kylppärikamat saunaan. :BangHead
 
Iski sellainen himo mokkapaloihin, ettei auttanut kuin alkaa leipomaan. Nyt en millään malttaisi odottaa, että kuorrute jähmettyy... Varmaan kivat närästykset tiedossa, kun noissa nyt ei paljon muuta ookaan kuin sokeria ja rasvaa. Mutta kun tekee mieli! :D
 
Oi mokkapaloja, niin ihana ois maistaa :smiley-angelic003 mä oon yrittäny pitää karkit viikonlopun herkkuna mut tänään oli jo pakko leikkiä sitä loppuviikkoa ja syödä fazerinan makuinen Kismet.. melkein söin paperitkin kun niin hyvää oli :p
 
Mulla on kyllä enempi niin päin että stressaan vähän kaikesta. Eikä siivouksen jälki kauaa tyydytä. Kun mies kotiutuu töistä niin sotkua alkaa heti tulla puhumattakaan esikoisen ruokahetkistä.

Suklaata munkin tekee koko ajan mieli mutta se on se ainoa joka mua sitten närästää kunnolla. :sad001
 
Oi itekkin jouduin eilen leipomaan mokkapaloja kun teki niin mieli! Oli pakko laittaa suurinosa pakkaseen jotta ei tulisi syötä :p tänään tuli kävelylenkillä yhtä äkkiä kauhea himo ruisleipään jossa maksamakkaraa päällä! Ei auttanut kun poiketa kaupan kautta ja hakea maksamakkaraa ja tehdä herkkuleipä, kyllä maistu hyvältä kun en koko raskauden aikana ole syönyt sitä! :)

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Oi mokkapaloja nam.. :P viittisköhän huomenna tehä..

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app
 
kai sitä pitää vaan yrittää unohtaa koko synnytys - ei ole kovin rento olo, kun jokaisella vessakäynnillä epätoivoisesti etsii merkkejä limatulpasta tai muusta :D
mokkapalat kuulostaa hyvälle, mutta nyt tekisi mieli karjalanpiirakoita! viitsisiköhän sitä alkaa näpertämään :)
 
hyvin nämä syyskuun lapset tuntuvat kyllä yksiöissään viihtyvän. olin ajatellut, että elokuussa oltaisiin saatu vähän enemmän jännitystä forumillekin :P hyvä tietysti että kasvavat rauhassa.
 
Muokattu viimeksi:
Huomasin vasta eilen että Zousanilla ja Tekahillahan on lasketut ajat ihan kohta!

Pitäisi tosiaan olla miettimättä synnytystä mutta miten se nyt on mahdollista! Olisi pitänyt käydä joku hetkessä elämisen voimaeläinkurssi että osaisi nautiskella omasta rauhasta sohvalla ja olla miettimättä miten saisi ajan kulumaan eteenpäin. :p
 
meillä oli muistaakseni la alunperin 7.9., sitäkös se vauva nyt odotteleekin
 
innostuinpas kokeilemaan mokkapalojen tekoa, kun kaikki niistä puhui. muuten hyvä, mutta vaniljan sijaan taikinaan menikin karvasmanteliöljyä..
mies taas tuli kotiin lääkäriltä, jonne oli mennyt hakemaan hoitoa hiivatulehdukseen. oli sitten onnistunut kertomaan tohtorille epäilevänsä saaneensa vaimolta KLAMYDIAN. (molemmat alkavat k:lla japanin kielessä)
voi vauva parkaa, mihin perheeseen joutuukaan syntymään :D
 
Kiitos tervetulotoivotuksista! :)Kätilöopistolla olisi tarkoitus synnyttää. Saapa nähdä, onko kovin ruuhkaa.
Täällä on ollut tällä viikolla kunnon leipomisvimma. Tein juurikin mokkapaloja sekä karjalanpiirakoita ja viimeisimpänä korvapuusteja. Oli pakko saada jotain hyvää pakkaseen. :p Nyt onkin sitten aivan kuollut olo, mm. vihloo niin, että välillä lähtee jalat alta.

Kohtahan se on kuitenkin syyskuu. Hyvää viikonloppua kaikille. Ja Syyskuiselle tsemppiä remontin kanssa!
 
Mun leipomisvimma taas loistaa poissaolollaan. Jospa ens viikolla vielä ehtisi. Mokkapalat kyllä söisin jos viitsisin tehdä. :)

Hei elokuuta on jäljellä enää pari päivää! Vielä joku ehtii synnyttää.
 
13 päivää laskettuun! En ehtinyt ite tänään (jos tarkkoja ollaan niin eilen) leipomaan kun innostuttiin siivoamaan ja käymään kylässä. Jospa sit vaikka huomenna (tänään :D)

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app
 
Kaikki ooottaa niin jännittyneinä että millon tapahtuu :P

Nyt tänään sain aikaseks tehä niitä mokkapaloja :P päällinen vaan meni plörinäks; hyvin se jähmetty mutta oli liian makeeta. Kinuskikissan ohjeella tein sen.

Tajusinkin äsken että tasan 2kk mun synttäreihin. Uskaltaiskohan sillon jo jättää babyn miehen kanssa illaks jos ite kävis jossain vähän kavereiden kanssa..
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top