Minäkin sitten tällä kertaa päätin ottaa äitiyspakkauksen - lähinnä vaippojen takia, joista olen kuullut hyvää. Toistan jälleen sen, mitä jo muutaman kerran olen sanonut, JOS joku jo tietää ettei tule tarvitsemaan äp:n kestoja niin olen halukas noita ostamaan vähän enemmänkin, eli laittakaa viestiä! Kelan paperit sain neuvolasta jo viime viikolla, mutta tuossa ne odottavat edelleen, että otan ne mukaan, kun pikapuolin tästä lähden nuorimpien kanssa perhekerhoon (toivottavasti Kela on tänään auki, kun täällä se on muistaakseni peräti kahtena päivänä viikossa avoinna tätä nykyä...)
Pyykkiä pestään ahkerasti - pakko, mitään lempipuuhaa se ei ole. Kuivaan kesällä ulkona allergioista huolimatta, kun olen huomannut, että jos allergikkojen vaatteita vähän painelee silitysraudalla niin ei tule pahemmin oireita. Ja ulkonakuivaaminen on tällä pyykkimäärällä muutenkin niin paljon helpompaa kuin sisällä (kestovaipatkin kuivuvat päivässä, talvella eivät tahdo sisällä kuivua edes kahdessa... Kuivaus kaappi on, mutta se on rikki ja vain minun rojukaappinani - lähinnä akvaariotarvikkeita sisältää tällä hetkellä...)