Tuntuis ny edes jo jotain kuplintaa Tein muuten sen blogin mutta mä en ny tiä laitanko sitä tänne ihan näin julkiseksi, täs mietin sitä salattua ryhmää jos sinne nyt pääsisinkin jo :)
Juhuu, muutto takanapäin! :) Nyt sit enää vanhan asunnon remppausta ja uuden sisustusta sekä muutaman (n. 80) muuttolaatikon purkamista, mutta pahin on nyt ohitse.. :)
Kyllä vaan Mimmulih :D mulla myös kaikista raskauksista pukkaa haituvaa navan ympärillä ja siitä alaspäin. Oon oikee joutunu myöhemmässä vaiheessa sheivaamaan mahaa :) hahahaa..
Mullakin on mahaan ilmestynyt sellasta vaaleeta haituvaa. Ei ne onneks kauheesti näy, mut välillä kun tuntuu pikkusen liikkeitä niin samasta kohtaa nousee karvat pystyyn. :)
Mä täällä nyyhkytän - 9 vuotta sitten tähän aikaan pakkasin sairaalakassia ❤ 27.8.2006 klo 01.36 syntyi mun pieni peikkotyttöni ja musta tuli ekaa kertaa äiti ♡♡
Meilläkin Miuksu juhlitaan 27.8 esikoisen syntymää :) 4-vuotta. Muistan niin hyvin kuinka kaunis pieni tyttö tuli ja sain hänet syliin :') oli kaiken sen arvoista.
Mulla olis ollu eilen elämäni ensimmäinen laskettu aika ei ehkä oo niin surkee olo kun pelkäsin, ehkä tän hetkinen raskaus antaa sen verran toivoa. Muutama tuttu oli " samassa aikataulussa" ja heillä on nyt nyytit sylissä. Kyllähän se tuntuu pahalta kun jäi itse ilman
Kuplakameli itselläni ei kokemusta, mutta kyllä pahalta tuntuu ihan itsellekin kun ajattelen kuinka pahalta susta tuntuu . Toivotaan myötätuulta tälle kerralle :)