Elokuun elämöinnit

En malta orottaa niitä liikkeitä :Heartred:Heartred

Tuntuis ny edes jo jotain kuplintaa :happy: Tein muuten sen blogin mutta mä en ny tiä laitanko sitä tänne ihan näin julkiseksi, täs mietin sitä salattua ryhmää jos sinne nyt pääsisinkin jo :)
 
Hei onko kellään muulla tullut karvoja mahaan?
Mies epäilee jo et oon muuttumassa apinaksi kun oon niin karvanen mahasta :D
 
Juhuu, muutto takanapäin! :) Nyt sit enää vanhan asunnon remppausta ja uuden sisustusta sekä muutaman (n. 80) muuttolaatikon purkamista, mutta pahin on nyt ohitse.. :)
 
Kyllä vaan Mimmulih :D mulla myös kaikista raskauksista pukkaa haituvaa navan ympärillä ja siitä alaspäin. Oon oikee joutunu myöhemmässä vaiheessa sheivaamaan mahaa :) hahahaa..
 
Mulla kans karvankasvu lisääntynyt reisissä ja mahasaa mutta onneksi on aika vaaleaa haituvaa :D
 
Mullakin on mahaan ilmestynyt sellasta vaaleeta haituvaa. Ei ne onneks kauheesti näy, mut välillä kun tuntuu pikkusen liikkeitä niin samasta kohtaa nousee karvat pystyyn. :)
 
Täälläkin yks karvamaha. :D Eikä oo ees mitään kovin vaaleeta karvaa :'D
 
Meilläkin Miuksu juhlitaan 27.8 esikoisen syntymää :) 4-vuotta. Muistan niin hyvin kuinka kaunis pieni tyttö tuli ja sain hänet syliin :') oli kaiken sen arvoista.
 
Mulla olis ollu eilen elämäni ensimmäinen laskettu aika :sad001 ei ehkä oo niin surkee olo kun pelkäsin, ehkä tän hetkinen raskaus antaa sen verran toivoa. Muutama tuttu oli " samassa aikataulussa" ja heillä on nyt nyytit sylissä. Kyllähän se tuntuu pahalta kun jäi itse ilman :sad001
 
Kuplakameli itselläni ei kokemusta, mutta kyllä pahalta tuntuu ihan itsellekin kun ajattelen kuinka pahalta susta tuntuu :sad001. Toivotaan myötätuulta tälle kerralle :)
 
Aika hyviä noi jutut isistä synnytyssalissa. :D saa nähdä miten oma mies käyttäytyy vai tarviiko kans kirjoittaa jälkikäteen tollainen teksti. :D
 
Takaisin
Top