Elokuun elämöinnit

Kai se pittää sit uskoa jos teilläki on jo tuntunu, ekassa tuntu vasta joskus rv 20 jälkeen niin yllätti ihan nää tuntemukset :) ihana ku tuntee että on jotain elämää siellä :)
 
Minäkin tunsin ekassa raskaudessa vasta rakenneultran jälkeen, istukka oli edessä. Nyt vko 16 menossa ja olen useampana päivänä muljahduksen tuntenut. Itsekään ei oikein usko että liikkeet jo tuntuis, mut kai ne niitä on, ihanaa :) np ultrasta kohta 4 viikkoa, onneksi tällä viikolla neuvola.
 
Onkos teillä aavistusta tai tunnetta kumpaa odotatte? Haluatteko tietää sukupuolen etukäteen?

Mun kaveri oli varma että hän odottaa tyttöä, oli vaan tosi vahva tunne siitä, mut toisin kävi. :D
Siksi vaan kyselen kun itellä ei ainakaan ole minkäänlaista aavistusta, kumpi sieltä voisi tulla. Halutaan kyllä miehen kanssa tietää sukupuoli sitten kun se on mahdollista.
 
Mulla on ollut alusta asti aika vahva poika olo. Esikoisesta olin ihan varma että on tyttö ja niinhän se olikin :D etukäteen ei aiota kysyä, selviää sitten aikanaan :wink
 
Minulla on ollut todella vahva tyttöolo ja tyttöä ovat muutamat jo minulle veikanneetkin. Haluan kyllä sitten etukäteen tietää kumpi on tulossa, joko onnitellakseni oikein menneistä ennustuksista tai nauraakseni, että väärinpä tiesitte. : D
 
Mulla on todella, todella vahva tyttöolo. Äidin kanssa nauroinkin juuri eilen että millanenkohan mahtaa olla reaktio jos ru:ssa lupailevat poikaa. :D joka tapauksessa onnellinen, oli sitten kumpi vaan, muttakun on niin vahvana tämä tyttöolo :)
 
Mä en oo uskaltanu alkaa ajatteleemaan kumpi se ois. Jotenkin ootan nyt vaan sitä rakenneultraa :D jotenkin jos aattelen että jompi kumpi tulee niin sit on suurempi sopeutuminen siihen ajatukseen jos se onkin päinvastainen :D
 
Just sen takia mä en haluu ru:ssa tietää :D vauva on syntyessään ihana ja lumoava joka tapauksessa ni en haluu odotusaikana "pettyä" sukupuolen takia. Vaikka on ihan sama kumpi sieltä tulee.
 
Musta on kuitenki ihanaa saada tiedää etukäteen kumpi se on. Haluun kyl tytön pukee sit mekkoihin yms. Tai pojan söpöihin henkseleihin. :D nyt on niin hankala ostaa vaatteita kun ei tiedä. Ja hirveen vähän on semmosia unisex värisiä vaatteita ellei lueta jtn tylsiä murrettuja värejä ja harmaata valkoista ja beigeä.
 
Tyttöolo on täällä ollut ja myös tyttötoive. Sormustesti povaili tyttöä. :)
Mut viis viikkoo ja sit pitäis tietää melko varmaks! :)
Molemmat otetaan ilolla vastaan :Heartred
 
Mulla on vaihdellut, tällä hetkellä ehkä enemmän sellainen olo et tulis poika. Voi kyllä johtuu siitäkin et hieman poikaa toivoisin.. :) Mutta siis ihan sama kumpi tulee..
Mä ainakin haluan ehdottomasti tietää heti kun vaan mahdollista et kumpi on tulossa. Juuri käytännön asioiden kannalta, et on sit helpompi valita vaatteiden ja lastenhuoneen väriä ja myös senkin takia et mä en millään malta odottaa helmikuuhun asti! Mun mielestä tää raskaus on niin jännittävää aikaa muutenkin, etten kaipaa tähän enää yhtään enempää jännitettävää. :)
 
Mulla ei oo kyllä harmainta aavistusta kumpi vois olla tulossa. Tosin joku päivä kattelin peilissä, että näkyykö mulla se ns. linea negra. Siitähän kai ennen vanhaan ennustettiin, että poika on tulossa. Just kysyin mieheltä, että halutaanko me tietää sit sukupuoli. Mies oli vähän empiväinen. Mä en oikeestaan pidä sitä silleen minään "juttuna". Oon aatellu, että jos sen sukupuolen siitä ultrasta näkee, niin miksi sitä ei sitten voisi kuulla. Mulle sopii ihan kumpi sukupuoli vaan (tosin ehkä hiukan enemmän naisena haikailen tyttöä :angel1).
 
Just juteltiin miehen kanssa että olisi kuitenkin kiva tietää sukupuoli jos se vaan rakenneultrassa näkyy. Aluksi olin sitä mieltä että haluan nähdä vasta syntymähetkellä, mutta kun todennäköisesti joudun sektioon niin en välttämättä pääse kuitenkaan näkemään sukupuolta ensimmäisenä ja lääkäri vaan huikkaa sen mulle sieltä sermin takaa. Mieluummin tiedän siinä kohtaa etukäteen jo mitä odottaa. Ja helpottaahan se esim. nimivalintaa ja sitä että vauvaan on helpompi muodotaa suhde jo etukäteen kun voi kuvitella minkälainen poika/tyttö sieltä on tulossa :)

Ja jei! Tajusin eilen että mun "kohdun kasvutuntemukset" onkin vauvan liikkeitä! Pötkötin selällään ja sanaan aikaan kun alavatsalla tuntui jännää kuplintaa huomasin että mahanahka heilahti! Joku pieni tyyppi siellä siis monotteli mammaa nivusiin! Tuntemukset sijoittuu mulla tuonne lähelle oikeaa nivusta, koska vauva köllöttelee mun kaksiosaisen kohdun oikeassa puoliskossa. Käsin tunnustellen voi jo hyvin havaita että vasemmalle puolella on tyhjää ja kohtu tuntuu kovalta vain navasta oikealle. Saas nähdä tuleeko mun vauvamahasta ihan vino :D
 
Tulipas mieleen jotta kirjootatteko blogia raskaudesta tai muuten?
Olisi ihana ikuistaa blogiin näiden viikkojen ajatukset ja tuntemukset. :love017
 
Täälä on myös poikaolo, kyllä varmasti rakenneultrassa kysäistään jotta jos näkyisi mutta son ihan sama kumpikon tuloo kun nyt vaan kaikki menee hyvin loppuun saakka :Heartred
Mutta sinänsä hassua että meidän pojan odotusaikana oli myös jatkuva pahoinvointi mitä tuntuu olevan nytkin mutta tytön odotusajasta en oikein muista mitään pahoivointia. Että kyllä se poika sitten varmaan on kun kiusaa nyt jo äitiänsä :laughing002
 
Mulla on blogi mut se on toistaiseksi ainakin vaan itseäni varten :) en tiiä liekkö joskus muutan julkiseksi :)
 
Minulla on blogi, mutta lupasin jo, etten ala siellä (kauheasti) puhella vauvajuttuja. Todennäköisesti perustan niille jossakin vaiheessa ihan oman bloginsa.
 
Minäkin vihdoin paikallistan liikkeitä kun oikein rauhassa niitä kuulostelee. Mullakin tuntuu enemmän vasemmalla puolella, on muistakin paremmin alkuvaiheessa tuntunut. Kun on jo kaksi tyttöä niin jotenkin vaistomaisesti kallistuis siihen poikalinjalle, mutta kyllä meille tyttökin jonon jatkoksi sopivasti menee, tämä kun ei (toivottavasti) ole viimeinen lapsi tähän perheeseen. Oireet ovat kyllä olleet vielä pahemmat mitä tytöistä oli joten jos tää poitsu nyt pistäs sit oikeen lujille. Katsoin myös josko viivaa mahassa näkyis ja jokin painauman tapainen siel oli, mut en osaa sanoa kuvittelinko vain :D. Kyllä halutaan tietää rakenneultrassa kumpi tulee niin kerkiää tytöillekin vähän selittämään mitä tarkoittaa pikkusisko tai -veli :Heartred
 
Täälläkin tänään 16+0!! :) meilläkin toiveissa poika kahden tytön jatkoksi, mutta kunhan saan vauvan syliin nii muulla ei ole oikeasti mitään merkitystä.
 
Takaisin
Top