Elokuun elämöinnit

Löysin kyseisen housujenleventäjän ainakin carriwellilta, jos jotakuta muutakin kiinnostaa.

Milläs viikoilla se rakenneultra yleensä tehdään? Mä en oo vielä siitä selvillä, kun itellä vasta huomenna se np.

Meillä on molemmilla lapsilla syntymättömän lapsen vakuutus otettu ja otetaan kolmannelle myös. Tapiolasta on ja hyvin korvaavat kaiken. Suosittelen koska koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu ja Mä en ainakaan halua et lapsen hoito jää kiinni siitä että ei olis varaa.

Mun äippäloma alkaa 30.12.15. Sitä odotellessa! :) nousee tulot hurjasti kun saan saman rahan mitä muistakin lapsista.

Kuinka moni käyttää vau.fi:n Odotus -appsia? Toimiiko teillä? Mulla ei näemmä enää: eilen ohjelman päivitin ja sen jälkeen ei pääse enää edes sisään! Koko sovellus kaatuu, kun koittaa sisäänkirjautua...

Mulla toimi toi sovellus just äsken ku koitin. Jotkut on saanu sen toimimaan poistamalla sovelluksen ja asentamalla uusiks. Pitäskö sun Maryshka koittaa kans?

Mä koitin jo, kaksikin kertaa, ei auta. :banghead: Mikähän siinä sitten mättää, joillakin toimii, joillakin ei...

Minullakin temppuili noin viikko sitten ja alkuviikosta näytti koko ajan väärää raskausviikkoa. Tänään on toiminut ihan normaalisti.

No hitto, mä en saa vieläkään toimiin. Buuttasin puhelimenkin ja tosiaan latasin sovelluksen uusiks (monta kertaa), mut ei siltikään pelitä... noh, pitäkööt tunkkinsa. :shifty:

15+1 ja sain äänet ensimmäistä kertaa kuulumaan kotidopplerilla. Etsiskelyä taas vartti, olin jo aikeissa lopettaa turhautuneena, kun koskaan ei kuulu mitään muuta kuin oma syke tai ei yhtään mitään. Mutta sitten yhtäkkiä sen oman hitaan wauuww-wauuww-wauuww-sykkeen rinnalle ilmestyi melkein tuplasti nopeampi tok-tok-tok-tok - jee!

No hitto, mä en saa vieläkään toimiin. Buuttasin puhelimenkin ja tosiaan latasin sovelluksen uusiks (monta kertaa), mut ei siltikään pelitä... noh, pitäkööt tunkkinsa. :shifty:

Mulla ei ainakaan se toimi vaikka sen latais uudelleen ja poistaa vanhan. Varmaan neljästi oon sen toho tabletille ladannut ja toiminut ehkä sen latauspäivän tai pari päivää normaalisti, mut sit ei enää toimi vaan kaatuu heti, kun koettaa avata. En oo enää jaksanut sitä nyt kokeilla, kun meni luotto sen toimivuuteen ;(

Musta_lammas: mitä nyt lueskelin sen appsin arvosteluja, niin emme ole yksin ongelmamme kanssa. :grin Versio on vissiin vaan susi, täytyy odotella tilanteen korjaantumista (ja koittaa tovin päästä uudelleen lataamista). :rolleyes:

Kävin verkkokauppa.comissa ja kiertelin myös lastenosaston, siellä sattui hyllyssä osumaan silmiin Unborn heart fetal doppler.. no ei ollut aiemmin tarkoituksena ostaa mutta päätin nyt ostaa kun sattui siinä olemaan..
Ekana kokeilupäivänä torstaina kesti löytää aika kauan sikiön syke... kokeilin vielä toisena päivänä ja nyt osasin jos etsiä oikeasta kohdasta ja heti kuului.. keskisyke minuutin ajalta oli 145 lyöntiä tiukkaa tykytystä. Eli voin todeta että ainakin tää älypuhelimeen liitettävä vempain toimii. :)

Ja mulla ainakin Vau appsi toimii ihan moitteetta :)

Hui jännää! Millasilla viikoilla te ootte tuntenu ekat liikkeet? :) Mulla on nyt 15+1 ja tää on toka raskaus. Pari päivää on tullu sellasia fiiliksiä niinku tuntis jo pikkusen liikkeitä, vaikkakin pieniä sellasia. Voiko oikeesti tuntua jo nyt vai vetääjö mun suolisto ja mielikuvitus mua höplästä...?! :D

Kyllä mä olen nyt pariin otteeseen jo liikkeitä tuntenut, nyt 15+5. Tai ainakin luulen niin, tää kun on eka kerta niin en oikein tiedä et miltä se tuntuu, mut nyt on useampana kertaa tuntunu siltä ku joku ois kutittanu mun mahaa sisältäpäin. Ikinä ennen en ole moista tuntenut, joten luulisin että pikku kaveri siellä kutitellu. Tätä tuntu ekan kerran jo joku pari viikkoo sitten ja nyt tuntunu useammin ja selkeämmin, ihan huisia! :)

Minulla on taas istukka tuossa edessä, joten liikkeitä saa odotella taas pidempään. Sydäbäänetkään ei neuvolassa tahtoneet löytyä, joten käytiin ultralla kurkkaamassa.

Takaisin