Elokuun elämöinnit

Mä ainakin rusensin mun miehen käden kun ponnistuksen aikaan aina puristin kun hullu. Mitäs lykkää kättä siihen tielle :P. Ei vaas, oli todella ihanaa että hän kesti kuitenkin koko sen 45 min. rusentelua :) ilman valittamista.
 
Noihin isät sekoilee -juttuihin kuuluu ehdottomasti yhden kätilön muistelo, josta kertoi jonkun vauvalehden haastattelussa. Se oli soittanut synnyttäjän miehelle kotiin, että pian on aika tulla sairaalaan. Oli kuitenkin rauhoitellut, että vielä ei ole kova kiire, "ehdit hyvin syödä voileivän ja ajaa parran." Miehen saapuessa synnyttäjä oli kiljunut järkytyksestä - ei ollut ikinä nähnyt miestään parta ajettuna!
 
Just oli miehen äidin kans puhetta et mä en tarvis miestä tai ketään muutakaan saliin ollenkaan. Mies tulee sinne lähinnä vaan siks et pääsee näkeen oman lapsensa ensimmäisten joukossa :)
 
Ei tarvi enää paljoo rehkiä, kun iskee voimaton olo ja tuntuu että ois kaikkensa antanu. Tällä viikolla töissä ollu melko naatti, kotona heti päikkäreille ja illalla ysiltä nukkumaan. No tosin herään töihin jo 3.40 tai 4.40. Aamu ei niinkään ole hankala, vaan iltapäivä ja alkuilta kotona. Eilen käveltiin miehen kanssa metsässä 1 1/2 tuntia ja sen jälkeen kävin vielä koiran kanssa ehkä vartin lenkillä. Jalat oli aivan puhki, samoin olotila muutenkin.
Hengästyykin niin helposti nykyään, mutta se lienee tavallista. Töissä myös selkä väsyy ja kipeytyy helposti. Vali vali mut ihanaa tää silti on! :D
 
Jele olo vähän sama. Eilen pilkoin mökillä puita joka oli kivaa mut no illalla saunan jälkeen en meinannu päästä sängystä ylös kun alaselkä oli aivan kivettynyt.. samaten lehtien haravointi oli "virhe" nyt on vasemmasta pohkeesta löytynyt uusi lihasryhmä ja no on kädetkin ihan pökkelöt :D On tämä mukavaa.. vielä tuo hengästyminen... ei tarvine kävellä kun loivaa ylämäkeä niin alkaa läähättämään kun koira..
 
Joo toi hengästyminen on kamalaa! Heti kun jossain on pari rappusta nii saa läähättää...
Tosi kiva kun asutaan vielä hissittömän talon 3. kerroksessa... :angry1'
 
Näkyykö teillä vielä vauvamaha? :) täällä ensimmäistä odotellaan ja joka aamu katson et olisko nyt kasvanu :woot: eiköhän se tässä kuukauden sisällä rupee näkymään!:angelic: Täällä laskettu aika 18.2 :Heartred
 
Mulla on nyt viikko 17+0 ja ehkä ihan vähän on tän viikon aikana alkanu näkymään jotain kummun tapaista. Kyllä pitää tarkkaan syynätä joka päivä että onko se vauvamahaa vai turvotusta vai mitä! :D Ja ensimmäistä minäkin odotan.
 
18+0 mulla ja ylipainon takia ei kyl oikein huomaa mitään vauvamasua vielä... Lähinnä näytän siltä että oon joko tosi läski tai sit 6. kuulla raskaana... :D
 
On kyllä ärsyttävää saada sellasia kommentteja kun "Eihän sulla vielä näy missään":sorry: Onneks on vielä normaalia ja doplerilla kuunnellu sykettä ❤:smug: (kesti kauan ennen ku doplerilla kuulu, ehin jo huolestua) Tää on yhtä odottamista ja jännittämistä!:dummy1::facepalm:
 
Toi on kyllä joo ärsyttävää jos joku sanoo ettei muka viel näy missään. Vaikka ihan selkeesti mullakin näkyy tosi isona jo maha kun toista odotan. Tai sit on just niitä jotka tulee oikeen iholle lähmimään ja kertoilee kuinka onkaan niiiiin iso masu jo. :D yök.en tykkää.
 
Ja ääk,tää on ihan kamalaa miten on herkkis nykyään...Joka päivä nyt syksyn aikaan muistelen viime syksyä kun esikko syntyi. Tai siihen liittyviä juttuja. Mihin mun vauva on kadonnut ja tullut tilanne noin ihana taaperoinen :Heartred Ja toinen rummuttaa tuolla mahassa. Tässä pitäis alkaa leipomaan tarjottavia tuon tyttösen synttäreille ja siivoilla jne,mutta otan kyllä omaa aikaa reippaasti ja meen sohvalle pötkölleen,selkä on ollut enemmän juntturassa tän toisen raskauden aikana.
 
Laiskottaa kyllä vielä enemmän ku yleensä, jos ei oo aivan pakko nii sit tekee asioita ja on niin väsy mä vielä odotan että vatsa tulis kunnolla näkyviin, pieni pömppö maha mut ei vielä selkeä.. ☺
 
Kauhee kun malttais odottaa reilun viikon päästä olevaa rakenneultraa! Ja säännöllisempii liikkeitä, ny vaan ihan yksittäisii satunnaisia n. joka toinen päivä
 
Itseäni huvitti viime viikolla, kun tajusin kaupan jonossa, että maha onkin ihan piukee. Siinä mä sitten tökin sitä sormella ja naamalla oli varmaan typerä hymy.
 
Äää, tänään alko n. 3-4km matkaa kävellessä supistella (kivuttomasti), jatkoin matkaa normaalin reippaasti ajattelematta sen kummemmin. Jälkeenpäin rupesin muistelemaan, että olisiko pitänyt sillon ottaa rauhallisemmin/levätä ja koitin soittaa (tunnin soittoajalla!!) neuvolaan mutta sieltä ei vastattu kertaakaan. :eek:
 
Takaisin
Top