Elokuun elämää

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Marppanen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä taas tykkään vaan niistä matalaresorisista loppuraskaudessa kun niissä korkeammalla resorilla olevissa painaa se farkkuosan vyötärö :/ Parhaat housut oli semmoset, missä resori meni edestä ristiin, jousti todella hyvin!

Toppahousuja saa jostain löytötexistä tms parilla kympillä jos semmoset halpikset hakusessa :) Ite meinasin vedellä taas mun icepeakit jalassa vetoketju auki.

No mä just aattelin hommata kunnolliset, esim. Icepeakit juuri, niin ei joka vuosi tarvi tarjoustalosta uusia hommata, ei ne kuitenkaan kunnon kamalle vertoja vedä.. kai ne sit mahtuu, toivotaan :D

Marppanen kyllä aukeaa :)

Mulla meni kyllä parit omat farkutkin synnytykseen asti. :D

Mulla on vielä entiset farkut käytössä. Kärkkäisellä oli poistossa Mamalicous -farkkuja mutta eipähän ne mulle menny, himpun verran pienet koot. Kirppiksiä oon kiertäny mutta en oo löytäny mitään. Ei viittis töihin verkkareissa lähtee, huoh... Pakko hakea Kärkkäiseltä kalliit housut jos ei kahdessa viikossa muuta löydy. Täällä ei taida mikään muu paikka myydä äitiysvaatteita. Huutonetti vielä yks vaihtoehto.

Mä laitoin nyt ekaa kertaa mammikset jalkaan ja aion olla niissä koko työpäivän :grin Jos esimies tulee huomauttamaan, niin sanon suoraan että ei mene jalkaan työhousut, ellei heillä ole äitiyshousuja tarjota :rolleyes:

mulle ei kyl yhtään käy sen malliset missä on alhaalla farkkuu ja korkea resori.Mulla on alamahalla sellanen läskipatja joka ei asetu sellasiin lainkaan,vaan ahdistaa ihan missä vaiheessa vaan. Sit ne putoo päältä,eli se resori ei oo tarpeeksi napakka.

Mulla oli viime odotuksessa niin ihanat H&M:n housut,sellaset vanhanmalliset mitkä oli ohuesta farkusta kauttaaltaan,se mahapussi oli yhtenäinen ja se oli niin ihana kun se tuki mahaa hyvin. Mä tietty myin ne eteenpäin, ja nyt en sit missään oo nähny vastaavia.Ja mun läskireiteni ja perseeni ei mene mihinkään slim fitteihin.

Oon toria kolunnu mutta ei oo sattunu, kun sekin viel että koko ois xl ja kaikki sievät odottajat on kokoo M korkeintaan :nailbiting:

Jep, ei semmoset halpikset kunnollisille pärjää! Saa nähdä miten itellä lantio leviää tässä raskaudessa, että mahtuuko toppikset jalkaan, viime raskaudessa meni onneks ihan loppuun asti hyvin :)

Mutta tuota zalandoa yms. suosin siksi, kun sieltä voi tilata monet vaatteet joita rauhassa saa sovitella kotona ja sit ilmaiseksi helppo palauttaa loput. Maksaa tarvii vasta kun on päättänyt mitä ottaa. Ja zalandohan myy monia eri merkkejä, ei pelkästään omaa mallistoaan. Eli jos ei oo hyviä kauppoja lähistöllä niin netistä helppo hankkia :)

Täällä sitä odottelen terkkarin käytävällä nenä nyrpyssä labroille - hyi kun täällä haisee pahalle ! :yuck:

Mul menee vielä työhousut ihan hyvin mut viikkojakin tietty vielä niin vähän Sit aattelin ihan leggari verkkari linjalla mennä loppuun saakka.tänään on ton neiti 2v neuvola ja sit pitäisi alkaa kehittää noille yhteis synttäreitä.millee ei vaan jaksaisi.tää väsymys on jotakin aivan kamalaa .nyt oon aatellu et pysyn visusti kotona sen 3 vuotta ja sit palaan töihin vasta.jotenkin kaduttaa et menin pepistä heti äitiysloman jälkeen töihin ku olis hyvin voinut olla kotona sen 3 vuotta.mut sit tuli toi rahattomuus jotenkin vastaan,nyt elättelen toivoa et toi mies sais sitten töitä et se olis sit mahdollistakin jäädä kotiin Nyt piipahtaa duunissa pikasesti ja neuvolaan

Paljon voimia Ajna!

Meillä on pienimmäisellä nyt silmä- ja korvatulehdus. Viime yö oli suorastaan katastrofi eikä oo nukuttu kun 15min pätkiä.
Onneksi nyt on ab kuuri, joka toivottavasti pian jo auttaa!

Poistun täältä, tänään todettu ultrassa keskenmeno. Viikot olisi pitäneet olla tänään 11+5, kesken oli mennyt noin 7+4.

Tsemppiä kaikille odotukseen.

Poistun täältä, tänään todettu ultrassa keskenmeno. Viikot olisi pitäneet olla tänään 11+5, kesken oli mennyt noin 7+4.

Tsemppiä kaikille odotukseen.

Voi ei paljon voimia!! :(

Suuret osanotot Jennie! :( Kamala juttu, ja sen käsitteleminen on varmasti raskasta. Aika kuitenkin parantaa vaikka jättäisikin ikuisen arven, tiedän kokemuksesta. <3

Takaisin