Elokuun elämää

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Marppanen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on ollut mama legginssit yhtenä päivänä, pitäis mennä ostaa housuja kans :)

Onko suosituksia mistä kannattaisi ostaa tai millaiset on hyväksi havaittuja. Mielelläni käytän pillifarkkuja.

Mää tilasin neljät farkut zalandolta ja vaan yhdet oli mieluisat. Piti olla slim fit- farkkuja, mutta ei kyllä ollu normaali "slim fit" lahkeet vaan leveämmät. Mulla on aika "normaalit" jalat eikä mitkään ihan ohuet, mutta silti tuntui lahkeet liian löysiltä.

Hooämmällä on mun mielestä parhaat housut, mamalicious tekee kans ihan ok farkkuja (laadukkaampia), mutta tosi pitkiä löysän mallisia tälläselle lyhyen malliselle.. Ja tietty hinta ratkasee myös, mutta mun mielestä ne h&m kuteet on vähän lähempänä omaa tyyliä, kun ne mamaliciouksen printtipaidat, mistä saa pulittaa yli 30e :) Lindexillä ja Kappahlilla on tosi pieni valikoima, mutta kyllä sieltäkin välillä löytyy kivoja. Zalandot ja Asokset ei ollu yhtään mun makuun, joten niistä ei kokemusta.

Ai tällainenkin ketju on... mitäs tässä elokuu puksuttaa puolessa, mun esikoisen synttärit on tänään,hän täyttää 24 :happy:
Maanantaina on ultra jota ootan ihan kauhulla,ja viimeset 2-3pv menny flunssassa ja pikku kuumeessa.

Miksköhän mua ei oo hyväksytty Maalismammojen ryhmään,torstaina jo laitoin pyynnön Miramarialle.

Ai tällainenkin ketju on... mitäs tässä elokuu puksuttaa puolessa, mun esikoisen synttärit on tänään,hän täyttää 24 :happy:
Maanantaina on ultra jota ootan ihan kauhulla,ja viimeset 2-3pv menny flunssassa ja pikku kuumeessa.

Miksköhän mua ei oo hyväksytty Maalismammojen ryhmään,torstaina jo laitoin pyynnön Miramarialle.

Ehkä hän ei ole vielä käynyt "töissä"? :) eiköhän huomenna lisäile! :D mullakin maanantaina ultra, en pysy housuissani..

Täältäkin h&m mammafarkut saa peukun! Ainaki sillon neljä vuotta sitten ne oli hyvät ja edulliset. Pitäs lähtee katselee kohta niitäkin. :)

Mulla oli viime raskaudessa kolmet eri h&m raskaushousut ja kaikki on ainakin mun jalkaan umpisurkeita.. :| pakko ostaa jotain muuta, mutta en tiiä mistä muualta niitä löytyis täältä.. Ehkä name itistä? :D

E: pillifarkkuja kaikki..

Mun piti tänään jo laittaa mammafarkut taas jalkaan. Tavalliset puristi liikaa. Esikoisestakin aloitin käyttään jo rv10 :D Nyt ois huomenna 8+0

Mulla on ollut myös h&m farkkuja ja ne on ollut ihan hyviä, tosin tuntuvat ehkä jonkin verran venyvän ja sit meinasi pudota päältä tai oli vähän hölmösti kassalla nilkoissa kun ovat tämmöselle lyhytjalkaiselle aina liian pitkiä :D Materiaaleissa tosin on tosi paljon eroja, osa ei veny yhtään, joten ei noussut mulla pohkeesta ylemmäs :D

Mä en ehkä taida uskaltaa tilata kun haluan ensin käydä sovittelemassa että löydän oikean koon :) H&M nettikauppaa jo olen selannut.

Kaveri suositteli yhtä äitiysvaateliikettö helsingissä. Katselin että aika kalliita oli housut. Pitää mennä ultran jälkeen vähän kauppoihin pyörimään. Vielä 9 päivää, jaiks ;)

Mulla ei viime raskaudessa ollut yhtäkään äitiyspaitaa, käytin paljon vaan erilaisia tunikoita (käytän niitä muutenkin) farkkujen kanssa ja oikein hyvin pärjäsi :)

Joo mullakaan ei ollut yhtään äitiyspaitaa, esim. gina tricotin perus trikootopit oli parempia kuin mammatopit, ei menettäny muotoaan vaikka ihan loppuun asti käytin niitä. :) tunikat oli kovassa käytössä täälläkin ja ne h&m trikoomekot. Harmi että joutuu taas talvella miettii sitä pukeutumista, ettei ihan mekoissa voi aina hillua..

H&M:n farkuissa on muuten se huono puoli, että se mahan päälle tuleva resori on näin alkuun liian löysä, ei pysy ylhäällä ja sitten kun ylitetään se rv30 ja mahalla on kokoa, niin resori on liian pieni, eikä sitä pystynyt enää pitämään mahan päällä.. sellaset matalaresoriset pitäisi siis hommata viime kerrasta oppineena.

Joo peruspaidat venyy oikein hyvin raskaana, raskauspaidat on vähän turhan kalliita. :D

Mä en kyllä hankkinut yhtään imetyspaitaakaan, hyvin on sujunut julki-imetykset ilmankin. :)

Mä hankin muutaman, mutta ne oli niin epäkäytännöllisiä ja ruman mallisia, että jäi käyttämättä. Siinä ajassa kun rupes väkertää niiden luukkujen ja nauhojen kanssa, niin sai jo helposti nostettua normi paitaa ja alkaa imettämään. Ainoa hyvä oli boobin neule ja lindexin imetystopit :)

Ostin pari viikkoa sitten uudet äitiyshousut H&M:ltä. Muuten tosi hyvät mutta ne haisee aivan kamalalle! Mulla oli ne ekaa kertaa jalassa ja ihmettelin että miksi mun ympärillä haisee koko ajan sonta vaikka vaihdan paikkaa. Ne haisi vielä pahemmin pesun jälkeen :yuck: Nyt pesin uudestaan ja laitoin esipesuun soodaa ja huuhteluun etikkaa. Ulkona ovat kuivumassa. Toivon todella että haju lähtee, oli kuitenkin 40e housut. Olikohan joku säilöntäaine mikä noin löyhkää? Ikinä ennen ei ole uudet vaatteet noin haisseet.

Niissä h&m farkkujen resoreissakin oli tosi paljon heittoa :D Mulla oli kahdet samanlaiset farkut ja toisissa oli ihan löysä resori ja toisissa oli selkeesti tiukempi. Että ihan joku ompelija vaan vetäissyt selkeesti lyhyemmän soiron toisiin :D Mä pystyin pitään ihan koko raskauden niitä normaalisti, mutta mulla oli kyllä aika siro maha loppupeleissä.

En huomannut, että mulla ois haissut farkut ainakaan normaalia enempää. Melkein aina ne vähän jollekin käryää. Kai niihin suihkutellaan ties mitä säilöntäainetta tms..

Mulla oli h&m:n mustia pillifarkkuja/housuja kolmet ja yhdet mamaliciousin farkut. Kaikki erilaisia resoriltaan, tykkäsin kaikista :) Mä oon kirppareilta vaatteeni ostanut. Mammapaitoina mennyt trikoomekot, eli sellaiset h&m:n "mekot", joita en voi kenenkään käsittää pitävän ilman paksuja housuja :D Imettäessä menee ihan toppi&imetysliivit ja kylmällä pitkähihainen päällä, jonka vaan nostan ylös ja toppi jää mahan ja selän suojaksi.

Mäkin käytin viimeraskaudessa h&m mustia pillifarkkuja ja alkuun se resori oli löysä mutta meni kyllä loppuun asti se resori. Moni sanoi että mulla oli pieni maha, mutta kyllä siinä musta ihan kokoa löytyi :) Mua varmasti ahdistaisi ne madalletut vyötäröt, koska mua tosi helposti puristaa kaikki mahasta ja sit tulee huono olo...

Lindexin imetystopit olivat hyviä öisin, ei tarvinnut nukkua liivien kanssa! Muutaman imetyspaidan ostin ozbabystä, muistaakseni mamalisious oli merkki ja olivat kyllä kivoja, sellaisia raidallisia. Muuten menin myös toppi+imetysliivit yhdistelmällä.

Niin ne matalaresoriset on myös siitä huono, että mulle ainakin tuli lopussa kaikista matalavyötäröisistä hankauma alavatsaan ja siitä jäi ihan arpikin.. lopussa en kyllä mielelläni enää farkkuja edes käyttänyt, joten eiköhän tälläkin kertaa verkkarilinjalla mennä :p ainoa mikä nyt pitäis hankkia, on toppahousut mitkä menis sitten mahankin kanssa.. en haluais mitää mamaliciouksen 100e toppia, kun ei niitä enää raskauden jälkee voi käyttää :confused:

Takaisin