Elokuun elämää

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Marppanen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voimia tautien ja väsymyksen kanssa painiville!

Mäkin oon miettinyt, että kauankohan se väsymys mahtoi edellisestä kestää, mut oliskohan se samoihin aikoihin pahoinvoinnin kans hiukan helpottanut. Nyt eilen oli itsellä selvästi hiukan parempi päivä kun sain jopa asioita tehtyä, kukkasetkin kastelin ihan ilman pinnistämistä, saas nähdä kestääkö hyvä kausi nyt pitkään (paha olo kumminkin on edelleen). Tietty se väsy tulee sit viimistään loppuraskaudesta takaisin kun ei saa masun takia nukuttua enää niin hyvin.

Tämän päivän jälkeen olis enää kolme viikkoa töitä jäljellä. Vaikka tiedän, että työt olis hyvästä niin silti odotan kyllä niiden loppumista. On tää ollu aika hurjaa tän väsyn ja pahoinvoinnin kanssa!

Hyvää viikonloppua kaikille :)

Mulle kans iski nyt ihan tajuton väsymys. Asiakkaiden edessä suu auki haukottelua ja ihan meinaa pystyyn nukahtaa. Meinasin jo eilen mennä esimiehelle sanoa, että mitä teen kun en pysy hereillä ja kello oli vajaa kolme päivällä :eek: Onneksi mies otti esikoisen aamulla ja mä sain nukkua klo 10.30 asti :)

Mulla kanssa hullu väsymys ja selkä alkaa kanssa väsyä helposti, vähän väliä pitäisi mennä pitkäkseen. Pää myös usein vähän jomottelee. Pahin pahoinvointi tuntuisi ehkä hiukan helpottavan jo.... viikot 10+5 tai vähän enemmän.

Kamalaa miten tuntuu rankalta ku tekee useempia kotitöitä peräkkäin...kummaa...iha ku ois isommanki työpäivän tehny jo...viel pitäs pyykit laittaa kuivuu,pizzat tehä(jee iha ite nii eipä jää tulematta :D) ja ja ja...pulled porkki uunissa tulossa..kerranki suunnitelli vkpl ruuat suht valmiiks kuha vaa tekee :D ahh mies saa koht sotkee värin mun päähän nii saap vähä relax sen aikaa :)

Täällä jo toinen tauti kk sisällä..ensiksi enterorokko ja nyt flunssa mutta onneksi näyttäisi olevan vaan kurkkuukipua ja yskää..pikku nuhaa..välillä näin.tämän lisäksi viikko mennyt pikku unilla kun kuopus (eilen täytti vuoden)tekee jotain takahampaitaan rytinällä:mad:..!eli silmät ristissä ollaan.viikon päästä järkkäilen kolmen lapsen synttärit ja olin luvannu 6 ja 7 vuotiaille lapsille että nyt saavat ekat kaverisynttärinsäkkin..eli touhua on.:wink

Huhhuh, järkyttäviä päiviä takana. Onneksi näyttäisi sille että pikku typy alkaisi olla parempi flunssan osalta. Perjantaina siirryttiin sitten odotettavasti limayskään ja sitä edelleen, mutta nuha näyttäisi hellittävän otettaan. Toki edelleen saa räkää olla imemässä mutta selvästi nenu kuivumassa. Itellä aloin jo epäillä angiinaa, mutta katsotaan nyt vielä huomiseen saakka alkaako kurkkukipu hellittää tai peitteet hävitä kurkusta. Jos ei niin täytynee käydä näytillä ja saavat samalla sitten tarkistaa typyn olotilaa. Tänään sentään tuntuu toistaiseksi itsestä siltä, että jaksaa olla tolpillaankin paremmin kuin päiväkausiin. Nyt on sitten mies kipeimmillään. Onneksi sentään koiralla ei flunssaa :grin

Huh! Täällä on vihdoin palattu viikon "riemulomalta" sairaalasta, siksi ei ole jaksanut viikkoon käydä kirjoittelemassa. Ensin epäilivät kohtutulehdusta, mutta lopulta selvisi, että kyseessä onkin joku kamala influenssa. 40 asteen kuume, päänsärky ja oksentelu veivät ambulanssilla takasin sairaalaan, kun ensin olin jo kohtutulehdusepäilystä huolimatta päässyt pois. Mies sairasti myös tuossa pari päivää, mutta ollaan jo molemmat paranemaan päin. 1 vuotias sairastui tänään niin vielä pitäsi tätä jaksaa. :dead:

Huh Janspi! Tervehtymisiä! Täällä koko poppoo kans vuoronperään kipeänä, ja kukaan ei ole vielä kokonaan parantunut. Tsemppiä sinne! Tänä vuonna nää vissiin alkoikin rytinällä..

Kiitos, toivottavasti ei kukaan teistä saa ainakaan näin rajua tautia! Jaksamista kaikille syysflunssien kanssa painiville!♡

Takaisin