Elokuun elämää

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Marppanen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vitsit että aika on mennyt nyt hitaasti. Kyttää koko ajan noit viikkoja. Sit kun ar-ultran mukaan oltiin 4 päivää edellä ja neuvola veti päivät takaisin niin tuntuu et elää samoja päiviä vaan eikä edisty ollenkaan. Plääh. Onneksi ollaan huomenna ns. uusilla päivillä

Elokuu ja koulut alkaa "isoilla".
Eli kesän pellossa eläminen päättyy ja arki rytmeineen on edessä.
Puolensa ja puolensa, oli ihanaa vaan olla lasten kanssa kesä mutta olen jo aika kypsä noihin nahisteleviin ja jo tylsistyneisiin koululaisiin.
Olot on vaihtelevia, välillä tuntuu että kaksio kasvaa kovasti ja jopa supistelee.
Välillä ei ole juuri mitään.
Rv on jotain reilut 8.

Ensimmäisestä työpäivästä selvitty kunnialla! Viimeisen tunnin aikana alkoi heikottamaan. Kaupassa käynnin jälkeen kotiin päästyä kumarruin kenkiä riisumaan ja se oli liikaa. Saman tien laattaamaan. Toivottavasti loppuviikko menee yhtä hyvin töissä kuitenkin.

Mulla meni kyllä suunnittelupäivä ihan yli odotusten; ei migreeniä, ei pahoinvointia:) Keskittyminen muihin asioihin kuin omaan mahaan oli tervetullutta vaihtelua! Ihan tuli uutta intoakin suunnitella syksyn juttuja, toivottavasti sujuis yhtä hyvin jatkossakin. Sitä vaan mietin, kun mulla ei maha kestä kouluruokia. Tulee karseet ilmavaivat ja turvotus. Viime vuoden olin omilla eväillä, mutta onhan se hommansa siinäkin... Uskaltaiskohan kokeilla taas kouluruokaa... joutuu kylmälaukun kanssa muuten eväsarsenaalin rahtaamaan :)

tiettekö, alkaa käymään haasteikkaaksi tämä kaupassakäynti tälleen tuoksuherkälle yökkijälle :o nämä aamuseiskan käynnit vielä menee nippanappa (mulla ei yökkäilyllä eroa oli sitte aamu tai ilta) kun on vaan kaupan kaikki hajut jotka tekee pahaa, kun päivällä vielä ihmisten hajut päälle. väkevä pastilli suussa ja puolijuoksua nii selviää :eek:

Sandybell täällä sama juttu *naur* :hungover: Ajattelin jo että menen lasten kanssa yhdessä kattomaan eskarijuttuja vielä mutta pakko lähtiä jo nyt aiemmin kun rupesin miettimään juurikin tuota hajuhommaa.... onneksi prismaan ei mennä suoraan ruokaosastolle... lähikauppoihin en tällä hetkellä mene, heti on hed/vih. tiskit siinä ja voi jestas sentään sitä hajun määrää!

Mulla ois tulevana sunnuntaina eka työpäivä sairasloman jälkeen. pääsee vähän kokeilemaan mille se työnteko maistuu... Uskon että aamu ja iltavuorot menee mutta yövuorot ois heti seur. viikolla ja ne suorastaan pelottaa sillä mitä väsympi sen pahempi olokin on.... siellä pitäs sitten jaksaa ola 21-7.15 töissä...:oops:

Joo toi on totta, pikkukaupoissa ei oikeen pääse välttelemään..ja kun pitääkin asua täällä pikkukaupungissa niin ei voi välttyä. :facepalm:

yövuorot voi olla kyllä melkoinen haaste, itelle tuli öitä tehdessä muutenkin se 'yövuorokrapula'. toisaalta yöt on yleensä vähän rauhallisempaa työaikaa ainakin omalla alalla.

Kesäloma alkaa olla puolivälissä. Keskiviikkona kerättiin miehen lasten kanssa viinimarjat, meinas noutaja tulla mutta lasten takia piti kestää loppuun saakka. :)

Eilen päätin, että nyt pitää VIIMEINKIN laittaa kirppiskamat myyntiin ja varasin pöydän. Illan laitoin vaatteita ja nyt pitäs lähteä taas ajelemaan kirppikselle, 25 km kaupunkiin. En joka päivä taida käydä pöytää järkkäämässä... :)

Vielä olisi pihahommia, makkariin pitäisi kasata kaappi, leipoa pullaa viikonloppuna ja monenlaista muuta. Iso helpotus kun saatiin nuo marjat lintujen kynsistä pois. Mustikkaa pitäisi vielä poimia.

Mullaki tekis hirveästi mieli leipoa pullaa! :grin Ja täällä ainakin on alkanu jo meneen lehdet ruskeaksi puissa ja muutenki niin syksyinen ilma. Sataa vettä vähän väliä ja on niin koleaa. Mutta ei se mua haittaa, mää rakastan syksyä! On niin ihanaa vetäistä villasukat jalkaan ja pistää kynttilöihin tulet. Meikä on aina ihan fiiliksissä syksyllä :dance011 Kesä ei oikein ole minun vuodenaika.

Mä kans kävin eilen shoppailemassa paksumpia paitoja ja parit neulemekot. Rakastan syksyä! Toi viileä tuuli mistä kaikki muut tuntuu valittavan :Heartred mä oon istunut jo monta viikkoa villasukat jalassa iltaisin kotona, huomenna otan kyllä töihinkin mukaan, siellä alkaa kans sisäilma ja lattiat jo viiletä. Ihanaa!

Mä rakastan kans pimenevää syksyä! Talvi on silti vuodenajoista paras <3 Sininen hämärä kunnon pakkasella, puut kimaltelee, yöllä miljoonat tähdet, hiihtäminen, luistelu... Harmi vaan kun ei kunnon talvea ole ollut pitkään aikaan :(

Takaisin