Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eli tässä nyt sitten eniten jännitetään, onnistutaanko lomia ajoittamaan mihinkään oikeaan kohtaan. Ainakin ultrat mies missaa takuuvarmasti, perhevalmennusta ja neuvolakäyntejä sen verran, että luulisi edes jonkun natsaavan. Mutta kunhan nyt edes synnytykseen pääsisi, siinä päätavoite... No huh huh, onpas ollut töykeää sanailua. Mulla selvisi juuri, että perhevalmennukset pitää kaikki käydä yksin, toivottavasti ei ole tuollaisia pölvästejä samaan aikaan...Onnea paljon kaikille! :) täällä jo helpottanut pahin pelkotila alkaa taas nostaa päätään kun ensimmäiseen ultraan vajaa kaksi viikkoa aikaa! Viikot nyt 11+1. Mites muiden hermot voi?
Tinzu, mulla myös mies reissuhommissa, esikoisen ultriin, neuvoloihin ja lääkärikäynteihin vielä jotenkin ehti mukaan, kakkosen kanssa ei enää senkään vertaa ja nyt työtilanne näyttää siltä että jos tämän kolmosen kohdalla siellä synnytyssalissa nähdään niin hyvä on!![]()
Multa jäi perhevalmennuskin käymättä aikanaan kun mies ei ehtiny mukaan ja kokeillessa tuli sellanen olo että yksin olevaa odottajaa (tuolloin ei edes sitä maagista sormusta sormessa joka olis antanu sen yksinolon kai anteeks) katottiin aika pahalla. Yks nainen irvaili miehensä vierestä että kuinkas meinasin yksin hoitaa lapsen ja koulun loppuun. Ihan teini en kuitenkaan ollut vaikkakin aika babyface, 21v, kouluni käynyt ja palkkatöissäki ehtiny muutaman vuoden olemaan, mutta ilmeisesti helppo kohde purkaa omaa pahaa oloa. Jätin sit kokonaan käymättä. Käsittämätöntä lokerointia, oli oma lähtökohta mikä tahansa niin vanhemmuudessa oltiin kaikki yhtä ummikoita.
Toivotaan parasta, täytyy yrittää viedä ajatukset pois asiasta ja olla muutenkin positiivisella mielellä :) Onnea kaikille odotukseen! <3Minäkin olen nähnyt jo pari kertaa unta keskenmenosta. Ihan kauheita unia....ja varjostaa vielä kun viime syksyllä sain keskenmenon rv 10. Mutta toivotaan että kaikki on hyvin molemmilla ja ultrassa se sitten näkyy...