Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla!! Aamulla on jo pientä raskausmahaa mutta heti kun syön aamupalan, turpoaa kuin olisin ainakin 1 kk edellä. Ja illalla vasta iso onkin...Minulla on turvotus ongelma. Joka syönnin jälkeen maha turpoaa tosi isoksi, niinkun olisin jo pari kuukautta edellä raskaudessa. Haluaisin vielä pitää tämän salassa varsinkin töissä kun kaikki ei ole vielä varmaa. Onko kellää samaa ongelmaa?
Mulla taas alkanut nyt pikku hiljaa helpottaa: viikoilla 8-10 oksentelin silloin tällöin. Nyt vaan iskenyt kauhee väsymys, koulussaki meinaan nukahtaa jatkuvasti..
Voisko joku valaista mua miten pääsen salaiseen ryhmään ja mistä nään sen mun viestien määrän? :D
Sulla on tosiaa jo 54 viestiä, eli riittävästi (ja varmaankin nimimerkkisi on ollut olemassa kuukauden vaikken tajunnut tarkistaa), joten viestiä vaan Miramarialle joka on ylläpitäjä.Voisko joku valaista mua miten pääsen salaiseen ryhmään ja mistä nään sen mun viestien määrän? :D
Saitko siitä viestin vai? Kyllä sun nimi edelleen siellä listassa lukee... Kävin uteliaisuudesta katsomassa. Kummallista...Hih..minäkin pääsin salaiseen ryhmään. En koskaan kännykältä päässyt kyseiseen ryhmään ja nyt oli sitten heitetty ulos.. pöh.. helpompi tänne kirjoitella