Elokuun 2016 mammojen tutustumiset

Mä tilasin kasan lököpaitoja mahaa peittämään, kun en vielä halua asiaa julkistaa... :)

No vois ainaki kokeilla noita nesteitä poistavia ruokia, kuten ananasta, selleriä tai vihreää teetä. Ja täysjyväviljatuotteita. Ja yrittää välttää rasvaisia ja suolaisia ruokia. Ja juoda paljon vettä (mikä ei tosin kauheesti innosta ku vessassa saa rampata muutenki). Nää löysin googlettamalla ☺ Ananasta itse asiassa vasta ostin: pitääki testata, onko mitään vaikutusta!

Minulla on turvotus ongelma. Joka syönnin jälkeen maha turpoaa tosi isoksi, niinkun olisin jo pari kuukautta edellä raskaudessa. Haluaisin vielä pitää tämän salassa varsinkin töissä kun kaikki ei ole vielä varmaa. Onko kellää samaa ongelmaa?
Mulla!! Aamulla on jo pientä raskausmahaa mutta heti kun syön aamupalan, turpoaa kuin olisin ainakin 1 kk edellä. Ja illalla vasta iso onkin...

Mä imeskelin viime raskauden loppuvaiheessa greippejä, mutta se ei taida tälläseen turvotukseen auttaa

Musta ei ainakaan tunnu, että tuo turvotus on nestettä.. Mutta mitä muuta se vois olla? Melko ärsyttävää, osa vaatteistakaan ei mee enää päälle.

Pahoinvointi ollut tähän asti aika lievää, mutta nyt on alkanut vähän pahentua. Rv 11+6. Saa nähdä jatkuuko pitkällekki tämä oksetus. :confused:

Mulla taas alkanut nyt pikku hiljaa helpottaa: viikoilla 8-10 oksentelin silloin tällöin. Nyt vaan iskenyt kauhee väsymys, koulussaki meinaan nukahtaa jatkuvasti..

Voisko joku valaista mua miten pääsen salaiseen ryhmään ja mistä nään sen mun viestien määrän? :D

Mulla taas alkanut nyt pikku hiljaa helpottaa: viikoilla 8-10 oksentelin silloin tällöin. Nyt vaan iskenyt kauhee väsymys, koulussaki meinaan nukahtaa jatkuvasti..

Muaki väsyttää iha sikana, vaikka menis kui aikasin nukkuu illal. Täytyy vaa kestää, kun "palkinnoksi" saa taas vauvan.

Nii. Ekassa raskaudessa oli ihan kauhea pahoinvointi 8 viikkoo putkeen. Oksentelin puolen tunnin välein 5-6 kertaa joka aamu. Tämä on ollut huomattavasti helpompi raskaus vaikka oireita onkin.

Voisko joku valaista mua miten pääsen salaiseen ryhmään ja mistä nään sen mun viestien määrän? :D

Tuolla otsikoissa on ohjeet kuinka pääsee salaiseen ryhmään. Nopeasti vilkaisin niin sinulla olisi tarvittavat 30 viestiä :)

Hih..minäkin pääsin salaiseen ryhmään. En koskaan kännykältä päässyt kyseiseen ryhmään ja nyt oli sitten heitetty ulos.. pöh.. helpompi tänne kirjoitella

Nuska83 mäkään en oo päässy sinne ryhmään ja en saa ees jostain syystä auki tota linkkii mistä sinne pääsee

Jos käytätte vau foorumin sovellusta, niin kannattaa poistaa se ja asentaa uudelleen. Taisin sillä tavalla itselleni saada salaisen puolen näkymään.

Takaisin