Heippa taas!
Lomat on vietetty mökkeillessä, ei muuten ole frisbeegolf enää tän vatsan kanssa metässä kovin miellyttävä kokemus
mutta tulipa golffattua, olin ihan surkee että tais olla eka ja vimppa kerta!
joka heitolla se frisbee läsähti puuhun.
Ammateista on kyselty, minä oon ihka oikeelta ammatilta talonrakentaja mutta valmistuin pahaksi onneksi juuri laman hetkellä kun vanhoille konkareillekkaan ei ollut töitä. Empähän lannistunu heti niin nyt oon sitte maatalouslomittajana ja homma varmasti jatkuu sämpylän syntymän jälkeen.
Sitten nyt tuli joku kauhee puuska saada kämppä hajotettua kun enää on 6 viikkoa EHKÄ laskettuun aikaan, piti alkaa remppaan, onneksi appiukko on luvannut vaihtaa mulle kattopaneelit sisälle ja mies touhuissaan meinaa tapiseerata, saan siis toimia työnjohtajana
mikäs sen mukavempaa! pienessä hormoonihöyryssä alkaa työmiehet saada vipinää kinttuun.
Yölliset hyvät unet on täälläki historiaa, herään monta monta monta kertaa yössä, pissalle ei kuiten tarvi kuin ehkä kerran nousta.
Sämpylle on nyt kaikki sitte valmiina, mitään ei enää puutu. Minä en kyllä aatellu pinnikseen tehä mitään pienempää "pesää" vaan ihan saa alusta asti vallata koko sängyn, johan tuon peitolla saa tuettua hyvää asentoon. En ottanu äitiyspakkausta mutta on mulla se laatikko kyllä siitä itellä. Aika surkee se on se rahallinen korvaus siitä pakkauksesta mutta mitäs tuolla nyt tekee kun kaikki tavarat on edellisvuosien paketeista. Voipa tuon nyt ajatella että sai sen kaukalon ostettua äippäpakkausrahalla.
Joku muuten siitäkin täällä kyselly että minkälaisia kaukaloita on, me ostettiin siis uutena Akta gracon Logico S kaukalo, turvavyötelakalla. Olihan se kätevä kiinnittää ja itse istuin on kevyt kantaa.
Sitte vielä jollakin oli neuvolatäti tulossa kylään ennen syntymää, täällä kyllä tullaan vasta syntymän jälkeen ekaa "tarkastusta" varten. Olen kyllä kuullut että joissain paikkakunnilla olis kokeiluna tuo että käydään ennen syntymää jo kyttäyskeikalla, jos vaikka saataisiin kiinni alkoholisoitunut tai muuten epävakaa perhe.
Toisaalta, ois minusta kyllä ihan kiva jos sieltä neuvolasta tultais kotia, ei tarvis itse raahautua paikalle
Kyllä kai sitä kahavit pitäis kiehauttaa mutta empä kyllä taitais itekkään pullaa tohtia tarjota ko sokeriseurannassa on, heheh. Ei sillä että meillä pullaa oiskaan, vieraatki aina tuo omat nisut mukana jos tulevat kahville. Anoppi se meinasi mulle leipoa pullat pakkaseen ko oon laitoksella sitte, ei saa kuulema kaupasta ostettua pullaa tarjota kun alkaa vieraita käymään sämpylää katsomassa
Nyt vielä yhdele pikku reissulle tässä lähden yksikseni, jos yhden yön viittii olla pois kotoa, oma sänky se vaan on tässä vaiheessa kuitenkin se mieluisin, vieraassa sängyssä ei saa nukuttua senkään vertaa kuin kotona.
Vointeja mammat, kohta aletaan sitte synnyttään!