Elokuu!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja LauraElina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä ollaan edelleen komeasti yhdessä koossa. Vaikka ehdottomasti haluan käydä ensin sen perjantaisen kontrollin ennenkuin vauva syntyy niin silti en vaan voi sille mitään että tympäsee herätä joka aamu kun taaskaan ei tullu sitä lähtöä! Haluisin jo niin lopettaa tän plussapalloilun ja saada ton tytön tuolta masusta tänne.

Sen limatulpan irtoamisen ja sen jälkeisten supistelujen jälkeen on taas ollu todella hiljaista. Ei oireen oiretta. Tyttökin on ollut todella vaisu. Yleensä rymyää niin että maha heiluu, mutta nyt eilisen ja tän päivän se on pitänyt ihan hiljaiseloa. Välillä vähän venyttelee niin että tiedän kaiken olevan kunnossa, mutta aiempaan verrattuna tuo ei liiku enää ollenkaan. Ai no sen verran on kyllä tapahtunut, että sitä limatulppaa tuli eilen vessakäynneillä aina pyyhittäessä lisää. Itseasiassa aika tolkuton määrä. Alko jo ihmetyttää että miten sitä voikaan tulla niin paljon! Nyt ei oo enää tullu sitäkään.

Hemmis Mä ainakin tajusin ihan vitsinä tuon sun letkautuksen! :)

Osama Mulla se limatulppa on sellasta niiin sitkeetä limaa ettei sitä voi edes erehtyä luulemaan valkovuodoksi. Ekaks tuli sellanen tosi iso klöntti (about ruokalusikallisen kokoinen), jossa oli vertakin mukana ja sen jälkeen pyyhittäessä tullu paperiin sellasta keltasta paksua ikäänkuin "räkää". Tosi herkullisen kuulosta :D

Täältä myös tsempit kaikille paskatautisille ja flunssaisille!

Marakatti Onnea vielä kovasti tätäkin kautta! <3 Mielenkiinnosta kysäsen että mikä oli se virhetarjonta, jossa tyttö syntyi? Meillä kun tää tyllerö on kasvotarjonnassa niin sillä kyselen :)

Annemari Säkin pystyt nyt sitten jo alkaa laskemaan päiviä siihen kun susta tulee äiti! Eikö ookkin mahtavaa saada takaraja tälle odotukselle?

zibbh Ainoastaan lapsen sykkeitä seurataan :)

Tää alkaa nyt vääntämään muussia lehtipihvien kaveriksi ja jos sais vaikka lakanatkin vaihdettua ja pari koneellista pyykkiä pestyä niin ei olis niin saamaton päivä tänään!

olipa harvinaislaatuinen tilanne! äiti soitti mulle selvinpäin! :O mukavaahan se,kerranki sen kanssa pysty keskusteleen ja jopa synnytyksestä puhuttiin.. Harmitus vaan ku sillä oli nyt tänään se viimonen työpäivä niin tietää taas et nyt se ryyppyputki alkaa :/

varmaan xiina oli ihan kiva puhua äitisi kanssa, vaikka tiedätkin että tästä sitten putki alkaa... ehkä se jotain muistaa teidän keskustelustanne.

voi järkytys tätä makeanhimoa! tänään on taas tullut mässättyä oikein olan takaa... täytyy nyt oikeasti ottaa itseä niskasta kiinni ja lopettaa tämä... lenkkikin jäi tänään välistä, en tiedä miten en saanut itsestäni irti, että olisin lähtenyt... kävin vain nukkumassa pojan kanssa pari tuntia...

täälläkään ei ole mitään supistuksia tms tuntemuksia ollut, että laitokselle pitäisi lähteä. vaikka ei esikoisenkaan kohdalla ollut mitään, ei kipeitä supistuksia.
kävin aamusella lenkillä koiran kanssa ja kun mies tuli töistä, syötiin ja lähdettiin kaupunkiin ruokaostoksille. ostettiin elokuva ja kaikkea hyvää, että illalla vietetään "laatuaikaa". meinattiin käydä pesulla ja ruveta sitten katsomaan elokuvaa ja mies kysyi, miltä tuntuu, tuleeko tänä yönä lähtö, että uskaltaako tämä juoda ykkös-kaltsun. sanoin vain, että juoda vain, ei me tänä iltana/yönä lähdetä. seuraavana päivänä oli laskettu aika. sitten ehkä 5min myöhemmin klo:10 alkoi tuntua, että tuleekohan sitä lapsivettä... ja seuraavana aamuna meillä olikin suloinen (ja täsmällinen) poika-vauva. =)

että saa nähdä meneekö tämä samanlailla, saa ihan "yllättäen" lähteä. olin silloinkin ihan varma, että lasketusta ajasta menee yli, kun vointi oli mitä mainioin...

Voi Ninetsu ma niin toivon etta mullakin kavis noin kun sun esikoisen kohdalla. Huomenna olis laskettu aika joten pidan sormet ja varpaat ristissa etta tulee akkilahto tana iltana :)

täällä myös peukut pystyssä Beanille jotta syntyisi nyt itsekseen niin sinun ei tarvitsisi murehtia käynnistystä :)

Voih, aina niin mielenkiinnolla käyn täällä kurkkimassa että koska muut saa omia kääröjä! :) <3 Itse täällä jo tuskailen ristiäismekon kanssa, kun tuntuu että kaikki maksaa ihan maltaita.. Onneksi löytyi ihan sievä netistä tilaamalla. Aika uskomatonta, et nyt jo mun pitää ristiäisiä miettiä, vaikka pojan la olisi vasta perjantaina!! Huh!
Itse odottelen sitten muiden synnytystarinoita mielenkiinnolla, kun ihan kiva tietää että miten teillä synnytykset sitten ovat menneet.. :D

Ei merkkejä synnytyksestä, blaah...

Onko kukaan miettiny/ollu aiemmin vauvauinnissa? Ei toki ihan ajankohtainen asia, mutta innostuin vähän netistä lukemaan aiheesta. Kovin ovat tyyriitä noi kurssit, toki täällä pääkaupunkiseudulla taitaa tulla se pääkaupunkilisä :) Itse olen huono uimaan ja haluaisinkin, että meidän pojasta tulisi vesipeto. Onneksi tässä on vieä joitakin kuukausia aikaa miettiä asiaa.

Meillä on (kai) ristiäismekko valmiina, perintöpuku miehen puolelta. En ole pukua itse nähny, mutta toivottavasti se on ihan kunnossa.

Tänään poksu se viimonen viikko... hui!

Tänään paukahti rv 37+0 täälläkin! tuntuu kyllä hurjalta! :)

Eilen ja tänään on taas tullut sellaista veristä valkovuotoa. viimeksi vuodin ihan selkeesti verta, nyt vain sellaista ihanan vaaleanpunaista valkovuotoa tulee :P mietin vain, että mistähän johtuis...? vauva kuitenkin liikkuu eikä mitään muutakaan ihmeellistä tässä ole, niin kai voin olla ihan rauhassa kotona... ?

Alice, mä haluisin myös viedä myös lapsen sitten vauvauintiin, en  kyllä ole niihin vielä yhtään tutustunut. oon itse myös todella huono uimari, olisi kiva totuttaa lapsi hyvissä ajoin veteen.

mä saan siskoni lasten ristiäismekon. kiva niin, ei tarvitse uutta lähteä ostamaan :)

Takaisin