Heipparallaa,
Loistavaa, oli tullu äippärahapäätös ja ei voi muuta sanoa kun yllätyimpä ekaa kertaa positiivisesti kelan toiminnasta, olin nimittäin laittanu rastin ruutuun että vuoden 2009 verotietojen mukaan otetaan raha, he olivat kuitenki siellä laskeneet tämän vuoden alusta mun tulojen perusteella mun äitiyspäivärahan koska olivat katsoneet että siitä tulee isompi ja se olikin itseasiassa reilu parisatkua enempi mitä odottelin, eli jee!
nytpä tietää mitä tää nainen tekee, lähen tästä remppakauppaan tilaa laminaatit joka huoneseen, pihistelin viime viikolla ja tilasin vaan kahteen makkariin, nyt kyllä menen ja tilaan kahteen muuhunki niin saapi sitte varppina samanlaiset joka makkariin, edelliset omistajat kun ovat laittaneet eriä laminaattia joka huoneeseen.
Terkka sanoiki mulle torstaina kun kävin, paino oli vähän tippunu niin myönsin sitte että oon täällä vähän remppaillu taloa kun mies ollu kertausharjotuksissa, että mite se onkaan että kaikki naiset yleensä viimesillään alottaa kauhean remppaamisen kotosalla
käski kyllä vähän rauhottaa menoa, ainakin jos yksin touhuan ettei vaan satu mitään.
Voi että odotan ens keskiviikkoa, sitte mun uus makkari on valmis ja sämpyllekkin saadaan sänky laitettua mun viereen. Sitte ois vielä toisen makkarin vuoro ja kaks muuta makkaria jää sitte myöhemmäksi, on ainaki tarvikkeet jo kaikkiin.
Kuinka moni muuten aikoo nukuttaa vauvaa samassa huoneessa kun itse nukkuu? Itse aattelin olla laiska ja alun pitää meidän makkarissa kun ei jaksa joka imetyskerralla lähteä hahuileen ympäri kämppää, siis yöllä.
Mulla on nyt parina yönä alkanu lonkat puutuun yöllä, eka yönä luulin et olin vaan niin ressaantunu et jotenki vaikutti nukkumiseen mut viime yönä oli kans ongelmia, hitsi et ootan pääseväni näistä säryistä eroon ja saan pikku sämpyn syliin.
Sairaalalaukkua en oo vielä pakannu, kai se pitäis tässä kohta, mullahan kyllä on kuukaus vielä aikaa. toisaalta taas jännään kun kummatki siskot on ollu etuajassa että miten minun käy, meen varmaan sitte ite kohisten yli lasketun.
Sateista päivää mammat, mutta ompa ainaki raikas ilma pihalla!