mayday
Näppärä viestien naputtelija
Viimenen neuvolalääkäri takana ja kaikki on hyvin, paitsi että jäi tosi paska maku tästä lääkäristä.... En ymmärrä miksei voinu olla se sama ihana lääkäri mikä ollu kahella edellisellä kerralla.... Tää oli myöhässä ja sit ku vihdoin päästiin sisään ni kauheella kiireellä hoiti kaiken (kysy vaan et onko kaikki ollu hyvin ja sit vaan käski pöydälle), survo oikeen huolella alakertaa (no sano kyllä sit että voi tulla veristä vuotoa ja sitähän tulee), synnytystapa-arviosta ei voi puhua (no sano se et lantio on hyvä), ei mitannu sf:ää ja kun kysyttiin sit sukupuolesta vielä vähän varmistusta (ehkä vähän liian myöhään mut eipä se ois kauheesti vaatinu et se ois ottanu uudelleen käteensä sen anturin) ni hän vaan tokas et ei minulle informoitu että sitä pitäisi katsoa. Sit ku puin ni kirjas vaan tiedot äitiyskorttiin ja ku sain puettua ni kortti kouraan ja sano vaan että enää ei si tlääkärikäyntejä ookkaan, hyvää synnytystä.
Mulla on itkuherkkyys ollu aika kuosissa mut nyt sai pidätellä.... Nyt vaan v*tuttaa
Mut käynpä kirjaamassa noita tietoja tonne neuvolakuulumisiin....
Mulla on itkuherkkyys ollu aika kuosissa mut nyt sai pidätellä.... Nyt vaan v*tuttaa
Mut käynpä kirjaamassa noita tietoja tonne neuvolakuulumisiin....